Porucha zámku řízení
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hatas
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27.12.2009 10:25
- Bydliště: Prag
Re: Porucha zámku řízení
Jo po pročtení tohoto vlákna mi tak nějak došlo, že to je dětská bolístka já jen jestli je z tý chyby zřejmý, že to je tím zámkem. Co jsem pochopil může to být i tím, že to blbě čte klíče...
VW Passat CC R-line 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG, 4 Motion / DCC / Webasto / ACC / kamera / Discover Media MIB
- sharkan
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.10.2009 10:03
- Bydliště: u Kolína
Re: Porucha zámku řízení
Mám úplně stejné symptomy nemoci zámku, hlavně v chladném počasí. Dal jsem si tu práci a vyměnil relé s mikrospínači v jednotce, začala zima a zase problém s odemykáním. Zbývá už jen motorek, který se zdá být OK. Mám podezření, že je problém s příchozím napětím z řídící jednotky. Problém je, že nemám schéma a bez něj se těžko pátrá co dál Ještě vyměním motorek. Do toho se mi začal sr..t EGR , asi je čas na výměnu....Vyndám klíč, zase zandám a většinou tak na 3. pokus už to projde. Začalo to v zimě, ale je to fakt jako loterie..
- hatas
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27.12.2009 10:25
- Bydliště: Prag
Re: Porucha zámku řízení
čau, jakou chybu ti to přesně píše ? Já se o to zajímal asi před 2 měsícema, né, že bych si troufnul na demontáž celýho řízení kde je ten zámek, ale našel jsem 2 kity na opravu toho zámku:sharkan píše: ↑02.04.2022 08:49Mám úplně stejné symptomy nemoci zámku, hlavně v chladném počasí. Dal jsem si tu práci a vyměnil relé s mikrospínači v jednotce, začala zima a zase problém s odemykáním. Zbývá už jen motorek, který se zdá být OK. Mám podezření, že je problém s příchozím napětím z řídící jednotky. Problém je, že nemám schéma a bez něj se těžko pátrá co dál Ještě vyměním motorek. Do toho se mi začal sr..t EGR , asi je čas na výměnu....Vyndám klíč, zase zandám a většinou tak na 3. pokus už to projde. Začalo to v zimě, ale je to fakt jako loterie..
1) 2x ten mikrospínač, 2x relé = 29 euro
2) samotný motorek = 48 euro.
Byly tam vždy napsaný chyby, abys věděl co ti odešlo a co koupit. Ale u mě to jasný úplně nebylo.
Vzhledem k tomu, jestli jsi vyměnil mikrospínače a relé tak by to už motorek mohl zbývat. Je to dobrý když si to umíš udělat sám protože pak se nemusí přehrávat ty data co jsou spárovaný v tom zámku s imobilizírem, to doma neuděláš. No já když se o to zajímal tak byl na prodej uplně nový zámek za 2000 kč (už není) jenže jsem pak začal řešit webasto (což mi přišlo v zimě jako větší priorita ) no a teď mě ten zámek taky čeká. Ale ještě vyzkouším druhej klíč, jestli fakt to nedělá jen ta skříňka kam se šoupe klíč...
VW Passat CC R-line 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG, 4 Motion / DCC / Webasto / ACC / kamera / Discover Media MIB
- sharkan
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.10.2009 10:03
- Bydliště: u Kolína
Re: Porucha zámku řízení
Ahoj, myslím, že to byla chyba 02861 vadna el. aretace sloupku řízení. Můžu to načíst znovu. S druhým klíčkem se chyba projevila také. Našel jsem motorek i mikrosp. s relé levněji u číňanů.
- hatas
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27.12.2009 10:25
- Bydliště: Prag
Re: Porucha zámku řízení
Tak tahle chyba je uvedena u toho kitu s těma mikrospínačema a relátkama, že by to mělo vyřešit (02811, 02818, 02861 = J764 defekt). Jestli jsi to vyměnil a píše to furt, tak mě to jen ujišťuje v tom se do toho nehrabat a prostě nechat vyměnit celej zámek
VW Passat CC R-line 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG, 4 Motion / DCC / Webasto / ACC / kamera / Discover Media MIB
- sharkan
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.10.2009 10:03
- Bydliště: u Kolína
Re: Porucha zámku řízení
Možná máš pravdu, ale krom motorku nevidím na desce už nic co by stálo za pozornost. Teď musím pořešit EGR a pak uvidím. Zkusím ještě ten motorek a pak se uvidí
- hatas
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 27.12.2009 10:25
- Bydliště: Prag
Re: Porucha zámku řízení
Tak jako je tam ještě kopa kondíků, odporů, to by šlo i změřit multimetrem, dejme tomu. Ale pak tam jsou ještě min. dva švábi, to nevím jak změříš. Třeba to je tím motůrkem, ale jestli ne, tak vyhodíš čas + prachy a mohl jsi za tu cenu mít zámek nový v podstatě . Přál bych ti aby to bylo motorkem a měl bys vyřešno a strašně mě to zajímá ale radit ti nebudu No já zase dneska zjistil, že mi to dělá i s druhým klíčem
VW Passat CC R-line 2011, 2.0 TDI 125 KW, DSG, 4 Motion / DCC / Webasto / ACC / kamera / Discover Media MIB
- sharkan
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.10.2009 10:03
- Bydliště: u Kolína
Re: Porucha zámku řízení
Tak jsem egr pořešil a včera vyměnil i zbývající motorek v jednotce zámku a byl jsem mile překvapen, vypadá to, že je po problému nechci to zakřiknout teda čas ukáže..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.04.2017 18:28
Re: Porucha zámku řízení
Ahoj, vypadá to, že jsem další v klubu. Passat B6 pravděpodobně problém s imobilizérem/sloupkem řízení. Začalo to tím, že klíč vešel do spínače a rovnou do 2. polohy, volant byl ale odemčen a auto startovalo ale během toho, jak běžel motor bylo normálně možné klíč vytáhnout ze spínače + nefungovalo ani dálkové.
Následující den jsem odpojil a připojil baterku a už nestartuje vůbec, budíky zcela bez reakce, nenaskočí ani kontrolky, nic. Volant je zamčený.
Baterku jsem pro jistotu dobil, zkusil jsem i druhý klíč, žádná změna.
Než jsem odpojil baterku tak jsem to dal na diagnostiku a byly tam 3 chyby RJ imobilizéru. Jedna z nich:
02812 | Napájecí napětí (svorka 30) na elektronický zámek sloupku řízení
Další byla něco ve smyslu ...nebyly splněny podmínky pro odblokování volantu...
Dá se to nějak spravit nebo mě čeká návštěva autorizáku?
Následující den jsem odpojil a připojil baterku a už nestartuje vůbec, budíky zcela bez reakce, nenaskočí ani kontrolky, nic. Volant je zamčený.
Baterku jsem pro jistotu dobil, zkusil jsem i druhý klíč, žádná změna.
Než jsem odpojil baterku tak jsem to dal na diagnostiku a byly tam 3 chyby RJ imobilizéru. Jedna z nich:
02812 | Napájecí napětí (svorka 30) na elektronický zámek sloupku řízení
Další byla něco ve smyslu ...nebyly splněny podmínky pro odblokování volantu...
Dá se to nějak spravit nebo mě čeká návštěva autorizáku?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.04.2017 18:28
Re: Porucha zámku řízení
Opraveno nastrikanim WD-40 do spinacky ach jo...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.04.2016 14:05
Re: Porucha zámku řízení
fananek píše: ↑01.06.2010 20:32Mohl bych vám pomoci. Znám velmi dobrého opraváře, který se stímto problémem už setkal a umí ho řešit levněji než ve VW. Je z Děčína. Kdyby byl zájem mohu to zprostředkovat.
Platí ještě tato nabídka ?? Díky, Tomáš
treespacer@email.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10.07.2015 15:24
Re: Porucha zámku řízení
Ahoj lidičky, nebyl by tu někdo kdo by mi byl schopen za rozumnou cenu vyměnit a naprogramovat zámek řízení? Kralupy nad Vltavou. Auto píše Zemek řízení neuzamčený, Sviti volant žlutě a nic jiného se nerozsviti.