Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Nejlepší a jediná prevence je tankovat kvalitní naftu a netrápit passata často ve městě....
- misdom
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 09.08.2009 21:53
- Bydliště: Přerov, Morava
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Já jsem to taky jako prevenci myslel... jde mi o to,abych DPF spíš neublížil než pomohl,proto se ptám! Jinak DPFko mám zatím v pořádku
* prodej autodílů na všechny automobily, vyhledání dílu podle VIN*.... klubákům 20% sleva na vše
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Tankuj Vervu, Maxxmotion, občas tomu dej čouda a bude to ok. Na CR ty filtry vydrží 300k uplně levou zadní.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
A pokud máš ještě DSG, což podle podpisu asi jo, tak bych to neřešil už tím tuplem.
Když budeš dodržovat to, co psali kluci (kvalitní nafta, sem tam pořádně projet ...) tak budeš v klidu,
navíc DSG si při regeneraci dokáže držet otáčky motoru tak, aby probíhala co nejefetivněji, čehož s
manuálem dosahuje člověk hůř. Ale i tak, otci na passatu vydržel filtr 300 tis.
Když budeš dodržovat to, co psali kluci (kvalitní nafta, sem tam pořádně projet ...) tak budeš v klidu,
navíc DSG si při regeneraci dokáže držet otáčky motoru tak, aby probíhala co nejefetivněji, čehož s
manuálem dosahuje člověk hůř. Ale i tak, otci na passatu vydržel filtr 300 tis.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
to mě nikdy tolik nevydrží
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
já to tam nalil s tím, že jsem tím snad nic nezkazil. Ale pokud je DPF kaput, tak je marný i chemicky čistění... Kvalitní nafta - souhlas.Qido píše:Aha! Totální blbost podle mě!
Místo toho raději kup opravdu kvalitní naftu (maxxmotion nebo verva). Ve výsledku to vyjde levněji a určitě to má větší přínos.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.01.2016 15:00
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Pánové, jak zjistit aktuální stav dpf? Regenerace u mě probíhá každou chvíli a fakt mě to nebaví, otáčky a spotřeba nahoře, třepání auta, prd výkon atd. Zjistí mi to v běžném servisu připojením přes vag nebo nebo se měří splodiny okolo výfuku. Potažmo řešili jste to už někdo dále, myšleno chemické čištění, výměna celého filtru, ne ostranění filtru (nejsem hovado). Prosím o zkušenosti. Dotazy vyloženě lajcké, ale auto je pro mě spotřební věc a já jsem uživatel ne mechanik. Nafta jen verva.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Vagem se dá zjistit zanesení i najeté km od poslední regenerace(tuším kanál 073 u PD)
Čištění pomůže jen na chvíli, vzhledem k tomu jaký je sraní s vyndaváním-musí ven nápravnice, měla by se znovu udělat geometrie atd. tak je to fakt blbost. Polák nevím jakou má životnost ale neprojde emisema, jediný rozumný řešení je koupit za 36 novej origo, nebo sehnat od někoho starší v rozumném stavu. Jinak né vždycky je chyba ve filtru, může být vadné nějaké teplotní čidlo nebo snímač tlaku.
Čištění pomůže jen na chvíli, vzhledem k tomu jaký je sraní s vyndaváním-musí ven nápravnice, měla by se znovu udělat geometrie atd. tak je to fakt blbost. Polák nevím jakou má životnost ale neprojde emisema, jediný rozumný řešení je koupit za 36 novej origo, nebo sehnat od někoho starší v rozumném stavu. Jinak né vždycky je chyba ve filtru, může být vadné nějaké teplotní čidlo nebo snímač tlaku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.01.2016 15:00
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Lze takto zjistit (vag) i případná závada na čidlech? Nebo to je vyloženě pokus omyl. Je to 2010, 1.6 tdi najeto 180 tis. převážně dálničních km, takže se mi úplně nezdá, že by byl už v pánu, tak jak se mi auto projevuje.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Jo většinou to jde zjistit. Co znamená každou chvíli? Taky záleží na tom jestli jezdíš převážně město nebo dálnice, každopádně 1.6TDI je CR, tam by si vůbec neměl poznat že to regeneruje, max při volnoběhu vyšší otáčky, žádné třepání ani vliv na výkon by neměl být nijak poznatelný, jestli to není nějaká úplně jiná závada a ty to nezaměnuješ s regenerací.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03.01.2016 15:00
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Když mi naposled naskočila kontrola dbf, jel jsem po dálnici téměř 100 km, aby zhasla. Pak jsem dal tak max 10 kratších cest do města což znamená na jednu rozpětí 5-10 km a okamžite vyskočí otáčky na volnoběh tis. auto se začně chvět, spotřeba vyleze tak o dva litry i víc, při nižších otáčkách se auto dusí, je potřeba jezdit kolem 2 tis stabilně, pocitově to je, jako kdyby mě někdo držel za pr**l auta. Pomůže opět sednout a projet to na nějakých 30 km a tak se to opakuje pořád dokola.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
To chce diagnostiku.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 27.05.2014 19:29
- Bydliště: poblíž Prahy
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Dost napoví kolik máš najeto ! Stále zkracující se regenerace nevěstí nic dobrého. Nápravnici stačí jenom povolit.
Pásovec Variant 1,6 tdi CAYC Bluemotion
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01.06.2014 12:04
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Zdravím pánové, já bych přispěl svojí zkušeností, na mém pasátu jsem nějaký čas neměl Dpf, ale pak jsem se rozhodl ho tam dát zpátky, není tam orig. ale z druhovýroby, už je tam namontovaný rok a zanesení ukazuje 4g. Kontrolka se rozsvěcí zhruba po 300km. Taky občas pozoruji zvýšené otáčky 1000 při zahřátém motoru po delší jízdě, nechávám to na volnoběh dojet až neklesnou. Než se rozsvítí tak pokaždé je vidět kouř za autem při otáčkách 1800 a více. Když se rozsvítí tak když jedu na 3-stupeň otáčky 2000-2500 tak to kouří ale po zhruba 1-2km to přestane a pak už nekouří až kým nezhasne kontrolka. Regenerace normálně proběhne mám vyzkoušeno asi 10km trasu. Když tam mám 4 nebo 5 tak to nekouří, nebo jenom fakt trochu na začátku.
Tankuju už jenom vervu. Nevíte proč to kouří?
Tankuju už jenom vervu. Nevíte proč to kouří?
Passat Variant 2.0TDI, 125kw, 2007
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Problém s DPF, čím dál častější regenerace... PROSÍM O RADU
Protože spaluješ saze.
Nevím jaké trasy jezdíš (město nebo dálnice) ,ale mě osobně by regenerace každých 300km neskutečně srala. To by prakticky znamenalo každou 2-3 jízdu.
Opravdu chválím tvůj přístup a řešení DPF, ale bohužel mi nepřipadá, že by nový filtr pracoval (resp. auto s novým filtrem) pracoval(o) správně.
Nevím jaké trasy jezdíš (město nebo dálnice) ,ale mě osobně by regenerace každých 300km neskutečně srala. To by prakticky znamenalo každou 2-3 jízdu.
Opravdu chválím tvůj přístup a řešení DPF, ale bohužel mi nepřipadá, že by nový filtr pracoval (resp. auto s novým filtrem) pracoval(o) správně.
Naposledy upravil(a) Qido dne 04.01.2016 17:34, celkem upraveno 1 x.