Ztrácí se voda a nikde nic neteče
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče
Voda do válců většinou nenateče. To by tam musela být díra jak sviňa. Většinou je fouklý těsnění do vody a tlak z válců jde do vody a udělá větší tlak než je schopno udržet víčko a vyhodí to přepadem ven. Jakmile se zastaví tak poklesne tlak a voda klesne a druhý den ráno to pípne, že chybí voda.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10.05.2017 21:15
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče
Dovolim si to tu trochu ozivit.
Mam uplne stejny problem na mem aute, 2.0TDI 125kW/CFGB
Voda mizi docela rychle a to treba 200-300ml na 1500km.
Vicko ciste, nikde nic nekouri ani nesmrdi, diagnostika neukazuje zadne chyby. Takhle se to tahne uz nejakou dobu. Nedavno ovsem zacala hazet chybu EGRu.
Jak to nakonec dopadlo u ostatnich, slo o tesneni pod hlavou a nebo chladic spalin u AGR/EGR ventilu?
Diky.
Mam uplne stejny problem na mem aute, 2.0TDI 125kW/CFGB
Voda mizi docela rychle a to treba 200-300ml na 1500km.
Vicko ciste, nikde nic nekouri ani nesmrdi, diagnostika neukazuje zadne chyby. Takhle se to tahne uz nejakou dobu. Nedavno ovsem zacala hazet chybu EGRu.
Jak to nakonec dopadlo u ostatnich, slo o tesneni pod hlavou a nebo chladic spalin u AGR/EGR ventilu?
Diky.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG