Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

wallda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 10.11.2013 15:29

Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od wallda »

Zdravím, chtěl bych si nechat chipnout motor, jednak kuli výkonu,ale i spotřebě. Mám 2.0 TDI 103kW BMP, ale už od koupi toho auta mi v hlavě straší poruchovost těch motorů. Moc tomu nerozumím a proto žádám o radu - jestli je to pro motor bezpečný a jestli má potom chip další nevýhody např. že mi dřív odejde spojka apod. Mám najeto 157tis
Díky

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od TDIfun »

wallda píše:Zdravím, chtěl bych si nechat chipnout motor, jednak kuli výkonu,ale i spotřebě. Mám 2.0 TDI 103kW BMP, ale už od koupi toho auta mi v hlavě straší poruchovost těch motorů. Moc tomu nerozumím a proto žádám o radu - jestli je to pro motor bezpečný a jestli má potom chip další nevýhody např. že mi dřív odejde spojka apod. Mám najeto 157tis
Díky
BMP bezpecna uprava je tak 165hp. Premerit motor na brzde a odladit.

wallda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 10.11.2013 15:29

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od wallda »

Diky. A co kroutak? Nekde jsem tu cetl ze max do 400nm kuli spojce..?

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od motorpower »

Pochopitelně se toho čte hodně, myslím však, že kdo to dělá dlouho a dobře to na tom kterém autě naladí tak , aby to bylo OK.
Napiš odkud jsi, a uvidí se . :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

wallda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 10.11.2013 15:29

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od wallda »

Kousek od Berouna, 40km od Phy.. jde mi o to že auto splácim a studuju,takže razantní příjmy fakt nemám a aby mi díky/kuli tomu něco odešlo, na to fakt nemám...

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od motorpower »

Tak přijeď , máš to ke mě 25km a uvidíme co stím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od KJirka »

walda asi nepřijede, neboť ho celý tohle forum přestalo zajímat 26.2. L.P.2014 :D
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Hombré
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 18.08.2013 17:57
Bydliště: Karlovarsko,PS

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od Hombré »

Já to čipnul při 220 tis. na 125 v Kladně + odpojení EGR a pohoda. Až na to, že jsem chtěl zamachrovat a zahrabal jsem na dvojku na nerovném povrchu a píp... mazání. Na volnoběh 500m do servisu a kvik.. turbo.:-) Celý to rozebrali a našli prasklý plastový vodítko řetězu k olej. čerpadlu. Vyměnili mi i šestihran, turbo sehnali za 6tis. a už rok jezdí krásně. Spotřeba 6,3 (do 100km/h i pod 5 litrů), krásná akcelerace. Takže snad si ten čip už sedl a co mělo odejít hned už odešlo... pomalu se vrací důvěra.

Uživatelský avatar
S7rny
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 02.09.2008 13:42
Bydliště: Žatec

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od S7rny »

Sice s tím nemá "čip" nic společného ale pokud jsi neřešil úpravu vyvažováku tak tě to nejhorší teprve čeká ;-)
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW :-)
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR :-(
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD :-(

Tomáš Neubauer
Člen klubu
Příspěvky: 151
Registrován: 12.02.2011 22:07
Bydliště: Jihlava

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od Tomáš Neubauer »

Taky nad tím chipem hodně uvažuji... Ale nejvíc mě zajímá co to udělá se spotřebou :D

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od hkr »

Nic :fool: Když pojedeš na kloboučníka, bude to žrát málo, když agresivně, tak hodně. V dlouhodobým průměru můžeš být stejně tak pár desetinek pod, jako nad. Takže prakticky nic.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od motorpower »

Záleží jak se komu se softem potká jízdní styl, někdy jde spotřeba dolů výrazně a někdy vůbec ne.
Hlavně by to však nemělo být při rozhodování prioritou.
Dúležité a příjemné je především zvýšení dynamiky vozu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Lukáš b6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 09.06.2016 23:20

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od Lukáš b6 »

Zdravim ja mam taky 2.0TDI 103kw BMP a chtel bych poradit o kolik by ste mi doporucili maximalne zvysit vykon 20% nebo 30%?? znami mi tu u nas tvrdi davej tam 30% ale ani jeden nejezdi s takovym autem takze si radeji necham poradit od lidi co ho maji a maji stim hlavne skusenosti diky

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od hkr »

A není výše odpověď již psána?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: Chip 2.0 TDI 103kW BMP

Příspěvek od Rouballik »

Lukáš b6 píše:Zdravim ja mam taky 2.0TDI 103kw BMP a chtel bych poradit o kolik by ste mi doporucili maximalne zvysit vykon 20% nebo 30%?? znami mi tu u nas tvrdi davej tam 30% ale ani jeden nejezdi s takovym autem takze si radeji necham poradit od lidi co ho maji a maji stim hlavne skusenosti diky
Na to na co se ptáš není úplně jasná odpověď. Pokud to s chiptuningem myslíš vážně, tak by jsi měl prvně projít procedurou diagnostiky a měření výkonu. Teprve potom máš jasno v tom z čeho startuješ a zda je tvé přání vůbec možné. Koncern má spoustu motorů, které po změření vykazujou vyšší výkon než je v papírech. Klasicky to byla 1,9 77kW, která na brzdě dává často i 90kW. Tzn. tady tě někdo lehce vypeče posunem krouťáku a změřením výkonu po úpravě..

Po této proceduře budeš vědět, že máš všechno v pořádku a a jaký máš výkon / charakteristiku. Pak teprve můžech chipovat. Následně máš několik přístupů jak k vlastnímu chptuningu přistoupíš. Buď si tam necháš nahrát řekněme standardizovaný program a s tím se spokojíš. Popřípadě to necháš udělat maximálně profesionálně tzn. necháš to vyladit při jízdě a na brzdě, aby to tvému auto maximálně sedlo. Čím do většího extrému půjdeš tím více investic se s tím pojí.

Zde to mají poměrně pěkně popsané jak se k celému chiptuningu dá přistoupit pokud nechceš měnit žádné díly:
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... ?brandId=7" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“