CHIP BOX VW - PD
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- migel007
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.12.2013 13:46
CHIP BOX VW - PD
http://www.top-car.sk/tuning-na-auta/chipboxvw21
zdar. má s tym niekdo skusenosti, pripadne to používate ?
klady-zapory
Diky
zdar. má s tym niekdo skusenosti, pripadne to používate ?
klady-zapory
Diky
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
Pošlu ti i zdarma všechno co sloupu z aut. Je to na ho...... Hážu to do popelnice.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: CHIP BOX VW - PD
ale tohle má i "finetuning"!
Mi neřikej, že vyhazuješ i použitelný součástky (potenciometry,...), event. někdy i šikovný přístrojový krabičky a hlavně konektory - pokud to myslíš vážně, tak si klidně pro něco zajedu, konektory (aspoň nějaký ) bych použil jako učební pomůcky (konkrétněji pro udělání přechodek s přípojnejma místama kvůli eliminaci "rozpíchání" pův. drátů timhle - http://www.jb-elektronik.cz/e-shop/?act ... il&id=ID54" onclick="window.open(this.href);return false; na motorech ve škole )
Mi neřikej, že vyhazuješ i použitelný součástky (potenciometry,...), event. někdy i šikovný přístrojový krabičky a hlavně konektory - pokud to myslíš vážně, tak si klidně pro něco zajedu, konektory (aspoň nějaký ) bych použil jako učební pomůcky (konkrétněji pro udělání přechodek s přípojnejma místama kvůli eliminaci "rozpíchání" pův. drátů timhle - http://www.jb-elektronik.cz/e-shop/?act ... il&id=ID54" onclick="window.open(this.href);return false; na motorech ve škole )
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CHIP BOX VW - PD
nechci mluvit za Petra, ale řekl bych, klidně si pro ně zajeď
Je fakt, že jsem ještě neviděl zápis z brzdy, kde by se tenhle "krabičák" ukázal v pozitivním světle. Tak ono je to celkem i logický, ale chce to něco o tom vědět nebo aspoň chtít to slyšet.
Je fakt, že jsem ještě neviděl zápis z brzdy, kde by se tenhle "krabičák" ukázal v pozitivním světle. Tak ono je to celkem i logický, ale chce to něco o tom vědět nebo aspoň chtít to slyšet.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: CHIP BOX VW - PD
Jo to bych rád slyšel(/četl) ...
Btw. ty "oblbovací" powerboxy (drtivá většina včetně tohohle) i nějakej výkon přidaj, ale pochybuju, že by s tim někdo ztrácel čas na brzdě (proč taky, když jsou to vesměs ku*vítka ... ), i když jsem viděl už i seriózní (programovatelný) powerboxy (v podstatě další řj event. i s dalšíma/vlastníma senzorama), ale ty jsou zas dražší (a to nepočítam montáž a úpravu "na míru") než seriózní chip a asi neni moc aut, u kterejch to má smysl (zachovat i tovární řj/akční členy, kterou to svym způsobem taky "oblbuje" a když to stejně vyžaduje dost zásahů do elinstalace, apod.), ale to už se dostáváme ke změnám "od podlahy" a pak už je asi výhodnější uvažovat rovnou o alternativní/vlastní řj jako např. http://www.vi-pec.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ...
Btw. ty "oblbovací" powerboxy (drtivá většina včetně tohohle) i nějakej výkon přidaj, ale pochybuju, že by s tim někdo ztrácel čas na brzdě (proč taky, když jsou to vesměs ku*vítka ... ), i když jsem viděl už i seriózní (programovatelný) powerboxy (v podstatě další řj event. i s dalšíma/vlastníma senzorama), ale ty jsou zas dražší (a to nepočítam montáž a úpravu "na míru") než seriózní chip a asi neni moc aut, u kterejch to má smysl (zachovat i tovární řj/akční členy, kterou to svym způsobem taky "oblbuje" a když to stejně vyžaduje dost zásahů do elinstalace, apod.), ale to už se dostáváme ke změnám "od podlahy" a pak už je asi výhodnější uvažovat rovnou o alternativní/vlastní řj jako např. http://www.vi-pec.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ...
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
, i když jsem viděl už i seriózní (programovatelný) powerboxy (v podstatě další řj event. i s dalšíma/vlastníma senzorama)
A kdepak jsi je viděl..?
A kdepak jsi je viděl..?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: CHIP BOX VW - PD
Bejt to seriózní zájem, tak asi i něco konkrétnějšího dohledam ... Viděl jsem jednu takovou v reichu (už nevim výrobce, ale cenovka byla v přepočtu skoro deset k za jednotku se sw pro úpravy + navíc svazky dle auta a měla různý režimy, vlastní nouzák/servisní režim stylem bypass, apod. ... ) a něco podobnýho dělaj i dáni (možná ještě promakanější, protože ti na to jdou přes kompletní power management a specializujou se spíš na závodní auta než na "spotřebky" ) a určitě by se našli i další více či méně seriózní výrobci
Btw. ty taky děláš/umíš/máš zkušenosti se zdvojením eeprom s přepínáním map (start byte) i za jízdy?
Btw. ty taky děláš/umíš/máš zkušenosti se zdvojením eeprom s přepínáním map (start byte) i za jízdy?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
ti na to jdou přes kompletní power management
Jo tohle jsou právě ty chytré řeči, realita je 3 až 15 PS v reálu za nesmysl.
Za to pořídíš buď rovnou specielní jednotku pro závodní účely/ spíš platí pro benzin/, nebo novou jednotku k úpravě.
A přepínání výkonu za jízdy ? Proč? Je to další nesmysl. Ještě k tomu nebezpečný. Touha lidí něco přepínat je neuvěřitelná. Zvláště když se při předjíždění se slabším sw objeví v táhlé zatáčce kamion.
Jo tohle jsou právě ty chytré řeči, realita je 3 až 15 PS v reálu za nesmysl.
Za to pořídíš buď rovnou specielní jednotku pro závodní účely/ spíš platí pro benzin/, nebo novou jednotku k úpravě.
A přepínání výkonu za jízdy ? Proč? Je to další nesmysl. Ještě k tomu nebezpečný. Touha lidí něco přepínat je neuvěřitelná. Zvláště když se při předjíždění se slabším sw objeví v táhlé zatáčce kamion.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: CHIP BOX VW - PD
Takže za prvý - touha přepínat nemusí bejt jen o nějakym předjíždění, ale taky např. o větší "blbuvzdornosti", příp. o různejch režimech pro různý situace a/nebo cesty, nadmořský vejšky, teploty, stav oleje, atd. atd. ...
Za druhý - že o těch chytrejch řečech slyšim ( teda pardon, přesněji řečeno "čtu na fóru", což je asi "omluvitelnější"? ) zrovna od tebe ( http://hpelectronik.dk/?page_id=1676" onclick="window.open(this.href);return false; - to asi nebude tenhle případ, viď ), o spec. jednotkách jsem se tu taky zlehka zmínil a všechno má svý pro i proti a samozřejmě taky hw limity ...
Ale zpátky k věci - byla ta nabídka jen tak do větru nebo jsi to myslel vážně?
btw. s tim kamionem jsi mi připomněl tohle - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129204" onclick="window.open(this.href);return false;
Za druhý - že o těch chytrejch řečech slyšim ( teda pardon, přesněji řečeno "čtu na fóru", což je asi "omluvitelnější"? ) zrovna od tebe ( http://hpelectronik.dk/?page_id=1676" onclick="window.open(this.href);return false; - to asi nebude tenhle případ, viď ), o spec. jednotkách jsem se tu taky zlehka zmínil a všechno má svý pro i proti a samozřejmě taky hw limity ...
Ale zpátky k věci - byla ta nabídka jen tak do větru nebo jsi to myslel vážně?
btw. s tim kamionem jsi mi připomněl tohle - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129204" onclick="window.open(this.href);return false;
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
Nechapu, proc bych si mel cudlikem davat min kobyl, kdyz muzu mit vic a mene slapat na plyn? Kvuli nadmorske vysce? Co to je za hovadinku?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
Totální OT.
S tímto jsem se setkal u BMW 335i motor N54, 3litry,2 turba. U TDI je nějaké přepínání blbost, ale u auta, které má v sérii 306koní a ,,pouhým,, (nikdy to není tak jednoduchý) přepnutím jsem rázem takřka na 400 koních to už je zajímavé. Využití je jasné, normální ježdění a pak třeba na okruh. I tak mi to moc nesedělo. Radši bych měl po chipu ,,jen,, 340 koní, ale pořádně odladěných, s krásným průběhem atd. atd.
S tímto jsem se setkal u BMW 335i motor N54, 3litry,2 turba. U TDI je nějaké přepínání blbost, ale u auta, které má v sérii 306koní a ,,pouhým,, (nikdy to není tak jednoduchý) přepnutím jsem rázem takřka na 400 koních to už je zajímavé. Využití je jasné, normální ježdění a pak třeba na okruh. I tak mi to moc nesedělo. Radši bych měl po chipu ,,jen,, 340 koní, ale pořádně odladěných, s krásným průběhem atd. atd.
Naposledy upravil(a) Qido dne 22.05.2014 08:59, celkem upraveno 1 x.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
Jojo, ted o tom zrovna otec premysli, na 1M Coupe, 3L biT 340k a je mu to malo... Je fakt, ze treba MiniCooper S se 180k jede daleko lip, je to takova motokara.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
To Fanda kup si brzdu, testuj, měj kamarády ve zkušebáku v německu a přijdeš na to proč to píši.
Takhle jsi jen další bloumač po webu.
Můžeš si u mě také tu dánskou krabičku změřit.
A k nabídce: do popelnice to hážu proto aby s tím nikdo další nekšeftoval, protože je to total šunt. Pokud budeš ochotný je přehrabovat...
Pro ostatní, nadmořská výška je důležitá, slušná úprava s ní počítá, zhruba do dvou tisíc není problém.
Pokud bude někdo dvakrát denně tahat vlek na Grossglockner tak mu úpravu nedoporučím.
Pokud bude cestovat po Tibetu, upravovat nebudu, či vrátím originál. Rozhodně jednodušší než riziko přepínání.
Takhle jsi jen další bloumač po webu.
Můžeš si u mě také tu dánskou krabičku změřit.
A k nabídce: do popelnice to hážu proto aby s tím nikdo další nekšeftoval, protože je to total šunt. Pokud budeš ochotný je přehrabovat...
Pro ostatní, nadmořská výška je důležitá, slušná úprava s ní počítá, zhruba do dvou tisíc není problém.
Pokud bude někdo dvakrát denně tahat vlek na Grossglockner tak mu úpravu nedoporučím.
Pokud bude cestovat po Tibetu, upravovat nebudu, či vrátím originál. Rozhodně jednodušší než riziko přepínání.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: CHIP BOX VW - PD
hkr: nevadí ... Ale pro rošíření obzorů aspoň "vypíchnutí vypíchnutýho" - přepínáním by se výkon třeba vůbec měnit nemusel (nebo jeho max. hodnota), může to bejt třeba čistě z důvodu průběhu krouťáku a místo nadm. výšky si můžeš dosadit libovolnej jinej důvod např. "rodinný" nebo třeba služební auto ... Nebo třeba roční období, když ne opět kupříkladu ten okruh, atd.
Petr: tak to já bych teda využil spíš tu původní podobu nabídky pro migela
Pokud bys to posílal i s tou popelnicí, tak doufam, že svědomitě třídíš a neházíš to do konťáku za čínskou restaurací (elektroodpad bych si klidně probufetil )
Myslim, že vlastní okruh/dráha, apod. je lepší než vlastní brzda a i ten okruh by pro mě byl zajímavej možná až budou trošku běžnější pohonný koncepce se skutečně libovolnym krouťákem v libovolnym momentě na libovolnym kole (a líp adaptovatelnym těžištěm i přes větší hmotnost neodpruženejch hmot) ... ono je hezký si změřit výkon na kolech, ale občas je docela rozdíl, co to auto dokáže přenést na vozovku nebo přikurtovaný na válce (po kterejch obvykle nejezdim ) a i kdybys měl válce pro každý kolo nezávislý, pořád ti to neřekne zbla o chování na silnici ... (při špatnym úvazu a/nebo geo, apod. tě to někdy dost draze upozorní na nedostatky toho či onoho )
A už vůbec nevim, kde jsi přišel na to, že bych pro ten dánskej cajk měl zrovna já využití (na svou B5 z min. tisíciletí nebo T4, apod.? ) Natož na to, že bych si něco takovýho koupil a nebyl schopnej si to oměřit sám (třeba i s pomocí cajků kupovanejch v reichu ) To nemluvim o tom, že CANovou sběrnici z hlediska profesionálního (když už ) "bloumače po webu" nepovažuju za zrovna bezpečnou ( http://www.autosec.org/publications.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) a myslim, že skýtá daleko víc rizik než nějakej "nahozenej" ( koukam, že účinně ) přepínač ...
Dost bylo srandy.
Petr: tak to já bych teda využil spíš tu původní podobu nabídky pro migela
Pokud bys to posílal i s tou popelnicí, tak doufam, že svědomitě třídíš a neházíš to do konťáku za čínskou restaurací (elektroodpad bych si klidně probufetil )
Myslim, že vlastní okruh/dráha, apod. je lepší než vlastní brzda a i ten okruh by pro mě byl zajímavej možná až budou trošku běžnější pohonný koncepce se skutečně libovolnym krouťákem v libovolnym momentě na libovolnym kole (a líp adaptovatelnym těžištěm i přes větší hmotnost neodpruženejch hmot) ... ono je hezký si změřit výkon na kolech, ale občas je docela rozdíl, co to auto dokáže přenést na vozovku nebo přikurtovaný na válce (po kterejch obvykle nejezdim ) a i kdybys měl válce pro každý kolo nezávislý, pořád ti to neřekne zbla o chování na silnici ... (při špatnym úvazu a/nebo geo, apod. tě to někdy dost draze upozorní na nedostatky toho či onoho )
A už vůbec nevim, kde jsi přišel na to, že bych pro ten dánskej cajk měl zrovna já využití (na svou B5 z min. tisíciletí nebo T4, apod.? ) Natož na to, že bych si něco takovýho koupil a nebyl schopnej si to oměřit sám (třeba i s pomocí cajků kupovanejch v reichu ) To nemluvim o tom, že CANovou sběrnici z hlediska profesionálního (když už ) "bloumače po webu" nepovažuju za zrovna bezpečnou ( http://www.autosec.org/publications.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) a myslim, že skýtá daleko víc rizik než nějakej "nahozenej" ( koukam, že účinně ) přepínač ...
Dost bylo srandy.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: CHIP BOX VW - PD
Dost bylo srandy.
To rozhodně, především uber na smajlících. Vypadá to dementně/ stejně jako tvůj pohled na věc /. Za další si přečti o čem je téma. Už jsem na to odpověděl.
To rozhodně, především uber na smajlících. Vypadá to dementně/ stejně jako tvůj pohled na věc /. Za další si přečti o čem je téma. Už jsem na to odpověděl.
Naposledy upravil(a) motorpower dne 22.05.2014 15:00, celkem upraveno 1 x.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning