Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Benetty »

pásovec píše:a kolik tam máš popílku? :-)
kde to najdu? kanál atd....

Mares R36
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 25.01.2013 15:57

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Mares R36 »

Zdar pánove máte skošenost s BSR?

Uživatelský avatar
Dredr1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 14.08.2013 14:07

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Dredr1 »

Taloš, nevim jaký máš motor jestli CR nebo PD ... ale u PD vim, že byl zásadní problém vtom, že pokud s tim cukáš po městě, ten diesel rovnou opusť ... Passat jako máš 125Kw (ale manual) ... tak jsme ho chipnuly, cca 212koní podle tabulek, odešli vstřiky, turbo, olejové čerpadlo, neustály problém s výfukovym systémem (neustálá výměna čidla) ... a to byl lítanej dálnice + město každej den (ale měl dost najeto o tom žádná) jen prostě PD od 2004 (ty 2.0TDI) do nějakého 2007-8 než přešli na CRka, tak se to sralo (103Kw měli třeba vadný hlavy a žralo to vodu (viz moje zkušenost z audi A3 a dalšíma X kamošema s octaviema a konzultaci s X mechanikama co se děje ... )

ted jezdím passat CC R-line 125KW CR BMT, DSG a chci se zeptat jak je to s tim chipem, kolik to +/- vyjde, zda je na to nějaká záruka ? ... četl jsem že se dá chipnout i DSG, je to pravda ? ... protože to automaticky řazení kdy to vytáčí do 4500 je pěkně nahovno, pádlama to mezi 3-4K otáčkama přeřadí mnohem rychleji, mezi 4-4,5K už je to vydechlý (není divu je to diesel :D ) ...

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Jelko4 »

dredr1 tieto problemy co popisujes s motorom 103kW mal hlavne 16 ventil, u 8ventilu to je na takej urovni ako u kazdeho ineho auta. dsg cipovat nejde, da sa trosku upravit radenie ale napr. na slovensku to nikto nerobi a ani skutocne odbornik na dsg to neodporuca. v nemecku to niekto robi, neviem ako v cechach. inak ta 125kw sa dava tak na 190-200ps

Uživatelský avatar
Dredr1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 14.08.2013 14:07

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Dredr1 »

já to viděl zde:
http://www.autoforum.cz/tuning/skoda-su ... zofreniky/" onclick="window.open(this.href);return false;

proto se ptam jak je to s tim DSG
jinak ano 16V sem měl namysli ... ani nevim že se dělal 8V

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Jelko4 »

no ale vidis nemecka firma...8v mam pocit ze je aj menej, ten vychadza z 1.9

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Jirka. »

125kw nikdy nebyl 8v.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Jelko4
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 13.08.2008 13:32
Bydliště: SK-Trnava

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Jelko4 »

jirka co tak neprecitat len posledny prispevok? :)

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Jirka. »

jj, poslední příspěvek a nadpis 125kw :D
každopádně u PD s DPF čipovat je blbost, bud dpf ven, nebo už je na chip lepší 16V bez
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od motorpower »

A proč by to nemělo jít, právě naopak.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

999KE
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 12.02.2015 06:05

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od 999KE »

Co viem tak DSG ma max krutak 540Nm....zaklad pri 125KW je 350, takze rezerva tam je...

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od KJirka »

na to si přišel jak, na těch 540 Nm ???
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

999KE
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 12.02.2015 06:05

Příspěvek od 999KE »

Z data katalógu,..

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od KJirka »

z jakýho katalogu ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
monteg
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 296
Registrován: 07.10.2011 17:37
Bydliště: Louny

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od monteg »

Já chci taky vidět ten katalog - prosím :good: :laugh: :good:
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“