Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
manuální převodovky mají vždycky označení, které zároveň vyjadřuje i úroveň kr. momentu, na jaký jsou dimenzovány. Např. MQ 350. Ale nevím, jak je to u DSG. Na žádné označení podobného typu jsem nenarazil. Shodou okolností mi teď právě DSG v záruce mění, tak se budu muset zeptat. Ale převodovka je většinou dimenzována tak akorát na ten max. krouťák, který motor má. S žádnou extra rezervou se nepočítá, i když víc určitě vydrží.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27.04.2016 15:05
- Bydliště: F-M
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
cs.wikipedia.org/wiki/Automatická_převodovka_DSG
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
- monteg
- Jezdec
- Příspěvky: 296
- Registrován: 07.10.2011 17:37
- Bydliště: Louny
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Zástavba: příčná i podélná
Olejová náplň: až 9l oleje (záleží na r.v.)
No řekl bych že je to obecný popis typů je víc
Name Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 7 250 Dry
DQ250 6 400 Wet
DQ380 7 380 Wet
DQ500 7 600 Wet
DQ511 10 550 Wet
DL501 7 600 Wet
Tady máš podobný popis a je tam uvedeno 400Nm
Tak čemu budeš věřit?
Olejová náplň: až 9l oleje (záleží na r.v.)
No řekl bych že je to obecný popis typů je víc
Name Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 7 250 Dry
DQ250 6 400 Wet
DQ380 7 380 Wet
DQ500 7 600 Wet
DQ511 10 550 Wet
DL501 7 600 Wet
Tady máš podobný popis a je tam uvedeno 400Nm
Tak čemu budeš věřit?
VW Passat Variant 2009 2.0TDI CBBB DSG
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Docela by mě zajímalo, jestli je tu už nějaký borec, co tomu nechal přidat s CFGB 125KW 4MOTION DSG....? Podle předchozí tabulky by bylo 400 Nm solidních, na BMP jsem měl 420 a změna fakt veliká.... Ale do té, mnou uvedené kombinace 125KW, se mi zatím moc nechce.... Někdo nějaké zkušenosti?
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Ze 125kw ne.
Ale máme tady 2 kolegy s chipem ze 130kW na téměř 160kW. Jednou předohrab, jednou 4Motion, oboje DSG.
Ale máme tady 2 kolegy s chipem ze 130kW na téměř 160kW. Jednou předohrab, jednou 4Motion, oboje DSG.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
HKR má CFGB 4motion
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
To jsou stejný motory nebo ne? Spojka je tuším 7q a suchá, že?Qido píše:Ze 125kw ne.
Ale máme tady 2 kolegy s chipem ze 130kW na téměř 160kW. Jednou předohrab, jednou 4Motion, oboje DSG.
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Motory stejný.
A s převodovkou tušíš špatně. Pořád ta stejná 6q DSG.
Z logiky věci je 7q se suchými spojkami jen pro 1,4TSI a 1,6TDI a podobné hračky.
A s převodovkou tušíš špatně. Pořád ta stejná 6q DSG.
Z logiky věci je 7q se suchými spojkami jen pro 1,4TSI a 1,6TDI a podobné hračky.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Já to upravený měl, asi na 140kw a 390nm... nějak to víc moc prý nešlo, tak jsem to vyměnil a teď mam jinej CFGB bez chipu... Zatím
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Víc to šlo, ale za cenu zkrácení životnosti DPF a překročení limitního tlaku turba. Přes to se znažím nejít. Bohužel tyto typy čtyřkolek mají většinou i slabší sérii.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
nemluvte přede mnou o slabší sérii
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
To HKR: Hele HKR, ale znát to bylo ne? Nárůst 15 kw a 40 krouťák.... Proč jsi to dal pryč?
To Motorpower: napadla mě taková blbost, otázka laika, jde přidat jen v módu "S"? Kolik měl ten motor v sérii, jestli to není tajný?
To, že to není 7q jsem nevěděl, myslel jsem, že novější kusy byly právě 7q suchá, ale asi jsem si to zmotal s jiným motorem, to je pravděpodobné...
To Motorpower: napadla mě taková blbost, otázka laika, jde přidat jen v módu "S"? Kolik měl ten motor v sérii, jestli to není tajný?
To, že to není 7q jsem nevěděl, myslel jsem, že novější kusy byly právě 7q suchá, ale asi jsem si to zmotal s jiným motorem, to je pravděpodobné...
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Ne, mód S se týká převodovky a řazení, není to žádný boost mode. Je určen pro sportovní jízdu a dle mě i pro městský provoz.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Jo jasný, jen mě napadlo, jestli to nejde nějak zakomponovat... Myslíš do města, aby se dřív zahřál? Jde udělat čip a pak to vrátit do série, aniž by to bylo poznat? Mám nějakou tu záruku na 3 roky, tak kdyby se něco čipem vysralo... Spojka? Nebo to fakt neodejde...? Stále mám z toho tak nějak hrachy...
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG
Ne, ale při pomalé jízdě nařadí 5,6 aby potom zase podřazoval 5,4,3, a třeba i 2 pokud opravdu hodně akceleruješ. Sám DSG nemám a ani nechci, ale když jsem s tím jezdil, tak kromě dálnice bych jinak než na S nejezdil. To bych zešílel.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning