vetsi vykon = vic to jede = vic to kouriLukkii píše:...Jinak na DPF filtr to vliv nemá žádný.
na DPF to ma vliv urcite, jenom je to o tom, jak se to poladi, aby to DPF nezaneslo pri prvnim seslapnuti plynu
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
vetsi vykon = vic to jede = vic to kouriLukkii píše:...Jinak na DPF filtr to vliv nemá žádný.
ty řešíš vzdálenost??píšeš jak jezdíš málem za 4l ta kvalita za tu cestu stojí to mi věř a co vyvažováky máš hotové??že by sis dal celodenní vejlet přez Prágl SGS a na sever cz:smoke:Lukáš Z píše:Frýdek-Místek . Tady ani nejde o vzdálenost, jak o kvalitu služeb. Kdyby někdo něco věděl o bitpower, docela by mi to mohlo. Zvláště ze stránky motorpower, všiml jsem si, že je zmínili v jednom článku, takže určitě o nich něco budou vědět.. A když už bych jel do Jeseníku, tak tam nějakou dobu pobudu na lítaní po horách
já to beru jako legraci Lukáši tu spotřebu no rychlejší bude když napíšeš Sharikovi sz a on ti to potvrdí ale CBAB má vyvažovky taky tak te to asi nemine a nakonec to třeba dopadne jak jsem ti psal stím výletem jo tady to máš na jedné stránce http://www.vyvazovaky.cz/Lukáš Z píše:Pepane já neřeším ani vzdálenost, ani spotřebu. To, že se podělím se spotřebou 5,5l na dálku, což se netýká žádného ježdění v městském provozu a pár závodníku to tady nezvládne, tak za to opravdu nemůžu. Já se do nich nenavážím, tak nevidím důvod, proč by se měli navážet ani do mě. Jinak si svého času vážím a pokud můžu mít ve stejné kvalitě provedenou úpravu blíže, nevidím důvod proč cestovat do Prahy. Ptal jsem se na názory, jelikož mě zaujal článek od motorpower, kde se zmiňovali okrajově i o Bitpower, takže předpokládám, kdyby to byli nějací podvodníci nebo gauneři, tak je zřejmě neuvádí? Ale určitě je to nejmenší dojet do Prahy abych se přiznal s problematikou vyvažováku jsem nebyl seznámen, ale pročetl jsem si na foru pár stránek i od Sharika stránky a jestli jsem se dobře dočetl tak provádí opravy na motory CBAB,CBBB -motory CR /08-10/. Mám to 05/2010 2.0 103kw CR, CBAB a problematika šestihranu s vůli se toho zřejmě netýká, co jsem četl? Ale určitě, jestli tam je ten problém, tak bych si to nechal hned předělat, docela mě postrašilo pročítat to forum (jen 44 stránek mi dá zabrat )
sharik4x4 píše:Tak to si to četl špatně.
Kdybys to četl pozorně,dozvěděl by si se,že od 11/2009 je již problém vyřešen jiným modulem s 100mm tyčkou.Takže se tě problém netýká,pokud datum 4.3.2010 je opravdu datum výroby a ne prodeje.
Jestli máš 103kw a doruzmnej nálet tak se toho neboj a nech to udělat u nekoho, kdo tomu fakt rozumí a budeš spokojenej. STK ani servis se ti v tom šťourat nebudou a olej si měň jak uznáš za vhodné (max 15tis) a jsi v kliduLukáš Z píše:Úžasné, dvě hodiny v prdeli a ta hlava mě bolí doteď.. Raději mi pověz, jak jsi spokojený s chipem na 137kw? předpokládám, že jsi měl také 103kw. Jinak zajímá mě docela servis. Tím chipem se zkracují servisní intervaly oleje? nebo se klasicky vymění co 15tis. ?:)
tak sem měl nakonec pravdu a Lukáši pak uvidíš proč to máme snad všichni od SGSLukáš Z píše:No jo vypadá to na Motorpower, jelikož s tím mají všichni kladné zkušenosti. Počkám s tím ale do září, odlítám do zahraničí, tak auto bude využívat někdo z rodiny