hybridní turbo a chip na 103kw ???
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- uncompromised
- VWexpert
- Příspěvky: 2786
- Registrován: 19.06.2010 22:11
Re: hybridní turbo a chip na 103kw ???
skacel99: dyť to je o 50% nahoru, pak budeš psát na fórech, že máš místo motoru hromádku neštěstí... To že objem ničím nenahradíš platilo už dávno, co teprv teď, kdy jsou ty kw vyhoněný na max už z výroby.
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: hybridní turbo a chip na 103kw ???
Vzdy zalezi jakej motor a co se tam montuje, ja uprednostnuji originalni dily ze silnejsi verze, nez nejake hybridy..
Ne kazdej motor je na toto vhodnej, je tam hodne veci co je treba vymenit, BMP je jeden z nich.. Ale napr obyc 77kw je uplne super, dame origo nove turbo, snimac a soft a kazdej byl spokojenej.. Kdo jde po cene a repasovanem je z 50% sklamanej..
Ne kazdej motor je na toto vhodnej, je tam hodne veci co je treba vymenit, BMP je jeden z nich.. Ale napr obyc 77kw je uplne super, dame origo nove turbo, snimac a soft a kazdej byl spokojenej.. Kdo jde po cene a repasovanem je z 50% sklamanej..
- jaroušek
- Jezdec
- Příspěvky: 344
- Registrován: 07.01.2009 11:50
- Bydliště: Bruntál
Re: hybridní turbo a chip na 103kw ???
čest, s podobnou úpravou jezdím x desítek tis. km a jsem velmi spokojený...........turbo, spojka vše o.k. motor najeto 220 tis. km. , s celkovou úpravou se velmi dobře jezdí a doporučuji.Je to můj osobní názor, tudíž bez zbytečných připomínek
- JasteR
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 26.06.2008 22:13
- Bydliště: Cesky Raj
Re: hybridní turbo a chip na 103kw ???
Sorry, ale pokud mam byt obektivni, tak 103kW TDI + SW na beznych 165-170PS, nebo 200PS je dle me HODNE znatelny rozdil a ocekavat, ze pri 480Nm vydrzi jeta seriova spojka je trosku naivni, navic se to da resit preoblozenim lamely za relativne par korun..Benes.Dada píše:Já už jsem si tím prošel, motor 2.0TDI, 4motion, BMP, 103kw, nejdříve chip od TDIfun, hned odešlo těsnění pod turbem, ale obratem vyřešeno v turbosport.cz a max spokojenost s chipem od TDIfun.
Ale bylo mi to málo, tak nastala úprava od DIESELPOWER na 200,43PS a 474,39NM. Bylo použito hybridní turbodmychadlo od turbosport.cz, jinak firma DIESELPOWER odstranila DPF, vyměnli trysky za POWERPLUS 1043 a odladila software na míru. Tato úprava stála nesmysl, rozdíl výkonu oproti pouhému chipu od TDIfun byl neznatelný. Ihned po výjezdu z firmy DIESELPOWER odešla spojka. Tato úprava vydržela, necelých 5tis km!
Takže z vlastní zkušenosti říkám, že je to nesmysl a za ty peníze to opravdu nestojí. Je s tím spojeno více starostí jak radosti!
Rozhodne pokud auto nema DPF, vymeni se bezne na 150tkm polomrtvy trysky, tak je spise o dalsi problemy mene.. nez ucpavat DPF chipem (byt jakkoli je TdiFun profik)...
Tim nerikam, ze auto pri vetsich upravach neni vice namahane, urcite je opotrebeni seriovych dilu vetsi, nicmene pri kvalitnim HW (a ten neni levny, TdiFun to zde napsal naprosto presne) a s rozumnym SW neni problem najt destiky tisic KM.. jen clovek nesmi mit prehnany naroky a ocekavat, ze s garazovym repasem-tubem za par korun a garazovym chipem vyhnanym na max auto prezije bez uhony..
PS: je me jasny, ze nekterym ladicum, ktery delaji jen SW se muj koment nebude zamlouvat
OctaviaRS TDI 210HP@450Nm - NA PRODEJ
Cupra4 TDI 230HP@500Nm
powered by dieselpower.cz
Cupra4 TDI 230HP@500Nm
powered by dieselpower.cz