passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Uživatelský avatar
robinnemecek5
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 02.06.2011 21:45

Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Příspěvek od robinnemecek5 »

za mě taky nové...
Volkswagen Passat B8, 2.0 TDI 140kw, Highline

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Příspěvek od Benetty »

Než repas, koupil bych buď nové nebo starší originál.... Já to tak udělal při 220 tkm, za starší origo (octavia) turbínu jsem dal 4litry, a najezdil já nevím asi 50 tkm, než šlo auto z domu, úplně v pohodě ;-) auto jezdí i teď na to starší turbo, najeto přes tři kila

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Příspěvek od motorpower »

Pouze nevíš kolik má najeto, tedy myslíš si cifru kterou ti kdo nakuká/ většinou mají všechny do kila/. Pravdu máš v tom, že i tak je to snad lepší než repas nebo čína.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
Benetty
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 17.10.2008 18:39
Bydliště: Děčín a široké vwokolí

Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Příspěvek od Benetty »

motorpower píše:Pouze nevíš kolik má najeto, tedy myslíš si cifru kterou ti kdo nakuká/ většinou mají všechny do kila/. Pravdu máš v tom, že i tak je to snad lepší než repas nebo čína.
Jo jasný, tak jsem to myslel, s tím, že lepší než repas... Každopádně mi borec nic nekukal, bylo to chceš nechceš, ale jak říkáš.... Auto bylo čiplý a na to starší turbo z Octy má teď přes 80tkm, a žádný problém (a to si malinko písklo za studena už od koupi, při přeřazení), olej co 15 tkm a stále funguje a tlačí...

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon

Příspěvek od napster »

Me puvodni turbo funguje uz 448 000km a bez problemu bez ubytku oleje. Nove origo mam v regale,az na to příjde a turbo umre,tak ho vymenim. Resil jsem na Fabii RS repasovany a pan po repasu najel cca 400km,nez se rozletelo znova. Takze opet vse vycistit, reklamovat repas a po dalsim repasovanym turbu vymena. Pan jezdil rok.... potom koupil origo suma sumarum,kdyby koupil hned origo,tak ho ta vymena stala znatelne min,nez repas. Resil jsem repas i od AAndreho z Jablonce,ale od nej ty turba piskaj na 2.0tdi vic,nez origo po 200tkm. Jelikoz s vrakovistema jsem v kontaktu,tak vim,ze veskere dily maj najeto kolem 80-180tkm max pri prodeji. Jedno turbo ma 270tkm pokud chces s najezdem kolem 100tkm,tak ti ho necha za 8000kc. Pokud ti nevadi,ze ma 170tkm,tak je za 6500kc. A to se bavime o stejnem turbu,co ma najeto 270tkm. Hold realita :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“