zkušenosti s BSR
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: zkušenosti s BSR
Tak si vem BSR, když mají hezké WWW a mají tam pořád novinky a není co řešit.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Tak jestli hodnotíš kvalitu podle www stránek. A i vzhledem k tomu co je tady napsáno výše. Je to na Tobě.Jiří Souček píše:Ahoj chlapi, jsem tu nový a přemejšlím o úpravě mého Passata 2.0TDI 103kW
Z toho co tu čtu mi jde hlava kolem a co se týká BSR tak nezaujatý čtenář v tom reklamu vidí jasnou...
Jak sám Mates píše začal to řešit po několika měsících to si ty tak brutální výkyvy necejtil od začátku?
Vždyť BSR nabízí podle webu úpravu na zkoušku? A i v autosalonu a spoustě jiných časopisech i recenzích výkon měřili a vždy byl v pořádku. Docela mě Mates nahlodal jestli do toho jít a nebo ne ale když se kouknu na webovky toho Motorpower tak mě to rozhodně nepřesvědčuje, poslední novinka z března 2015 a dělají i traktory , a protože táta má Volvo, kouknul jsem a tam mají že dělají všechny modely:-) ale informace vůbec žádné. To webovky BSR jsou úplně nikde jinde....novinek spousta a co mě překvapilo mají tam úpravu i na nejnovějšího Superba a BSR působí celosvětově tak to asi takoví břídilové nebudou ne? asi vyzkouším tu úpravu na zkoušku a udělám si názor sám a nechám také přeměřit abych měl jistotu.
Nic proti nikomu... Zdarec Jirka
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
Tak něco to o firmě přece vypovídá ne? Aspoň tam mají ceny a to co je tady psané výše je informace od dvou lidí.. já tady za nikoho nekopu jen se mi nezdá to porovnání těch firem ... je to jak srovnávat Hyundai s VW (a to nemyslím špatně) .... nějaký informace? Rozdělávají řídící jednotku? Jak po úpravě fungují systémy auta? nějaká historie firmy, vývojové centrum, dosažené výsledky??? Prostě nic... Podle švédského webu dělalo BSR software pro Koenigsegg ( před B. Veyron) nejrychlejší auto světa atd. Budí to ve mě určitě větší
důvěru nic víc, zkusím sehnat info.... a jak píše sám Mates měl to na Octávce RS a byl moc spokojený
důvěru nic víc, zkusím sehnat info.... a jak píše sám Mates měl to na Octávce RS a byl moc spokojený
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Za Petra (motopower) mluví výsledky, individuální přístup apod. a ne obrázky a kecy na stránkách. S tímto přístupem je nejlepší firma abc tuning nebo jak se Ti mamlasové jmenují.
Když by jsi věnoval chvíli hledání, tak bys taky narazil na kolegu zaskara a jeho zkušenost s opravdu věhlasnou (myšleno v nejlepším) MTM http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Tvůj boj. Chtěli jsme Ti dobře poradit.
Když by jsi věnoval chvíli hledání, tak bys taky narazil na kolegu zaskara a jeho zkušenost s opravdu věhlasnou (myšleno v nejlepším) MTM http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
Tvůj boj. Chtěli jsme Ti dobře poradit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
No jestli mi sníží spotřebu o dva litry jak mají v recenzi na superb 2.0tdi tak jdu k nim akorát je to samozřejmě blbost. Asi se na to radši vykašlu. a s tím MTM je to mazec dík za link
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: zkušenosti s BSR
Nejenom MTM, i o BSR najdeš kde co, ale to je jako asi o každém, oni si všichni navzájem na sebe hezky "zpívají". Ono to není jenom o výsledku, ale i o přístupu. Ač jsem s motorpowerem nakonec nebyl spokojen co do přístupu i výsledku a šel jsem po problémech jinam, tak pokud bych si měl vybrat BSR, nebo jeho, tak bez ohledu na www, jdu k němu, standardní úpravy má připravené a je to jenom nalití a víme, že to funguje, cena taky rozumná. Ono www je marketingová věc a jak víme, ten prodává, ale, jak ví rozumní, tak důležité jsou reference. A ač dnes v rámci marketingu jsou i placené reference a nové nicky na fórech, které z ničeho nic začnou hájit a vyzdvyhovat produkt či firmu, tak pokud si člověk dá potor, najde i solidní reference (tím nemyslím kladné, nebo záporné, ale reálné).
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
Naprostej souhlas a ještě jednou děkuju. Postupoval jsem si myslím selským rozumem
A tím že jsem BSR viděl v televizi a v časopisech a právě recenze dobré tak mě to zaujalo.
A i Mates autor téhle diskuze psal že s Octavií RS upravenou BSR byl hodně spokojenej a s Passatem ne....
Měl jsem taky Volvo V50 2.0d čipovaný u Autochip (a to byla sakra chyba) a kámoš novou Mazdu 6 taky 2.0d a sral se nám oběma filtr pevných částic já ho nechal vyndat a on Mazdu radši prodal protože tam ten filtr stojí nesmysl. Dám tomu ještě čas
A tím že jsem BSR viděl v televizi a v časopisech a právě recenze dobré tak mě to zaujalo.
A i Mates autor téhle diskuze psal že s Octavií RS upravenou BSR byl hodně spokojenej a s Passatem ne....
Měl jsem taky Volvo V50 2.0d čipovaný u Autochip (a to byla sakra chyba) a kámoš novou Mazdu 6 taky 2.0d a sral se nám oběma filtr pevných částic já ho nechal vyndat a on Mazdu radši prodal protože tam ten filtr stojí nesmysl. Dám tomu ještě čas
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkušenosti s BSR
nekdy je to tim, ze clovek dela na tom co ho ziviJiří Souček píše:...ale když se kouknu na webovky toho Motorpower tak mě to rozhodně nepřesvědčuje, poslední novinka z března 2015...
Ale jinak co se tyce chiptuningu, je vhodne opravdu navstivit nekoho kdo ten chip udela tzv. na miru a nenahraje pouze univerzalni sestaveni a nebo pripoji jenom nejakou krabicku. Dlouhodobe vyhlasena je firma Dieselpower (koukam maji nove webovky) a nebo potom navstivit nekoho, kdo je overeny a zde na foru urcite stoji za to navstivit jiz zmineneho Motorpower ikdyz taky moc nechapu proc maji dvoje stranky
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Tak to jsem si tedy početl
Za prvé čerstvý klubák Souček. Jsi buďto zástupce BSR, nebo mladík okolo25 let bez zkušeností. Jinak si ani tvé vystoupení zde nedokáži vysvětlit.
Pokud se mýlím, rád se ti omluvím a jsi vítán.
Na mém webu je spousta nedostatků, ale rozhodně žádná zmínka o tom, že bych dělal traktory/ pro jistotu jsem testovací kolonku vymazal/, a opravdu je upravit umím.
Pokud se jedná o Volvo je tam k němu napsáno, že stačí zatelefonovat. Nemám problém s komunikací a rád vše vysvětlím.
Rozhodně nemám v úmyslu polemizovat o tom zda je firma BSR dobrá nebo ne. Dám pouze fakta...namátkově
https://www.facebook.com/VwPassatB5Tuni ... 1600254636" onclick="window.open(this.href);return false; napište mu jak vypadá případná reklamace u profíků.
Vzhledem k tomu, že se jednalo motor VW 2.3 V5 atmosféra, tak serióznost úpravy, pokud by ovšem šlo auto nastartovat, je opravdu pouze fikce.
Dále zde mám změřenou úpravu na Kia Ceed GT serie 2. Zde jsou sériové parametry .
Zde je graf úpravy. Kromě našťouchaného turba je vše špatně a výkon navýšen sice o 8koní, ale s děsivým průběhem. O kvalitě si udělejte úsudek sami.
Swenak... zastav se, rád tě uvidím a zdarma změřím. Pokud zůstala konfigurace, jsem sám zvědav.
Teekey... stránky mám dokonce tři, vždy mi někdo nějaké rozjel a nedokončil, motorpower si už dělám sám , ale nestíhám.
A pro všechny , vývojové a testovací centrum mám poměrně slušné zázemí v DE, Volfsburgu a MB. Novinky?? Pochopitelně nový Passat, Superb , Toyoty, Mazdy, BMW atd. Budu se snažit doplnit, ale přeci jenom jsem sám.
A ještě dodatek. Toto jsou novinky?
slevy 27% na produkty Eibach
2015-11-25
Vánoční nadílka - sleva 27% na homologované podvozkové komponenty Eibach právě v nabídce BSR! http://www.bsrczech.cz/produkty/podvozek" onclick="window.open(this.href);return false; Akce platí do 27.12.2015 - neváhejte
Zvýšený zájem ohledně emisních testů vozů VAG
Úžasné, bájekné
Za prvé čerstvý klubák Souček. Jsi buďto zástupce BSR, nebo mladík okolo25 let bez zkušeností. Jinak si ani tvé vystoupení zde nedokáži vysvětlit.
Pokud se mýlím, rád se ti omluvím a jsi vítán.
Na mém webu je spousta nedostatků, ale rozhodně žádná zmínka o tom, že bych dělal traktory/ pro jistotu jsem testovací kolonku vymazal/, a opravdu je upravit umím.
Pokud se jedná o Volvo je tam k němu napsáno, že stačí zatelefonovat. Nemám problém s komunikací a rád vše vysvětlím.
Rozhodně nemám v úmyslu polemizovat o tom zda je firma BSR dobrá nebo ne. Dám pouze fakta...namátkově
https://www.facebook.com/VwPassatB5Tuni ... 1600254636" onclick="window.open(this.href);return false; napište mu jak vypadá případná reklamace u profíků.
Vzhledem k tomu, že se jednalo motor VW 2.3 V5 atmosféra, tak serióznost úpravy, pokud by ovšem šlo auto nastartovat, je opravdu pouze fikce.
Dále zde mám změřenou úpravu na Kia Ceed GT serie 2. Zde jsou sériové parametry .
Zde je graf úpravy. Kromě našťouchaného turba je vše špatně a výkon navýšen sice o 8koní, ale s děsivým průběhem. O kvalitě si udělejte úsudek sami.
Swenak... zastav se, rád tě uvidím a zdarma změřím. Pokud zůstala konfigurace, jsem sám zvědav.
Teekey... stránky mám dokonce tři, vždy mi někdo nějaké rozjel a nedokončil, motorpower si už dělám sám , ale nestíhám.
A pro všechny , vývojové a testovací centrum mám poměrně slušné zázemí v DE, Volfsburgu a MB. Novinky?? Pochopitelně nový Passat, Superb , Toyoty, Mazdy, BMW atd. Budu se snažit doplnit, ale přeci jenom jsem sám.
A ještě dodatek. Toto jsou novinky?
slevy 27% na produkty Eibach
2015-11-25
Vánoční nadílka - sleva 27% na homologované podvozkové komponenty Eibach právě v nabídce BSR! http://www.bsrczech.cz/produkty/podvozek" onclick="window.open(this.href);return false; Akce platí do 27.12.2015 - neváhejte
Zvýšený zájem ohledně emisních testů vozů VAG
Úžasné, bájekné
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.12.2015 09:29
Re: zkušenosti s BSR
V pohodě sice si se netrefil ani v jednom ale dobrý je mi 33 mam rodinu a pracuju v elektře. Jediný o čem jsem polemizoval je srovnání úpravce kterej dělá 10 tisíc úprav ročně s vlastním vývojovým střediskem ve švédsku s jak říkáš sám jedince, z dílny za prahou. Podle mého se to nedá ale na to ať si každej udělá názor sám.
Jinak třeba článek v odborné rovině kterej jsem našel http://autofun.blesk.cz/reportaz-na-nav ... -bsr-7207/" onclick="window.open(this.href);return false;
A jinak když už se bavíme o recenzích pravdivých jak někdo může do recenze napsat že mu superb II 2.0tdi po úpravě bere o dva litry míň tomu opravdu nemůže věřit nikdo normální.... při dnešním honění za každým deci které automobilky řeší kvůli emisním normám.... to mi spíš přijde jako placená recenze.....
a V-Wolfsburgem si mě opravdu přesvědčil......
a s čím mám porovnat ten graf prosím? s linkem který si poslal? a protože mě to přihřejvání Vaší verze zajímalo tak jsem se kouknul na KIA fórum a co nevidím fotku od Vás z dílny takže doufám a předpokládám že se jedná o tento vůz http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=17&t=5467" onclick="window.open(this.href);return false; a řekl bych že to pro Vás teda nevyznívá příznivě že?
tady komentář majitele: "Možná máš pravdu. Stovka kolem šesti vteřin, dvoustovka za 21 vteřin a maximálka přes 250 km/h jsou reálně změřené parametry. To jsou dost výmluvná čísla, o kterých se sériovému GT jen zdá. Zde se už pohybujeme v teritoriu foukaných dvoulitrů" To nevypadá na špatně udělanou úpravu ne? Parazitujete tady na cizí pověsti a je to jasně vidět i pro slepce! Ať si každej udělá názor sám ta konverzace na Kia fóru je jasná...... stačí jen hledat a odpovědi se najdou nic není vždy tak jednostranné jak někdo prezentuje.
Tímto jsem s touto konverzací skončil protože je bezpředmětná
Jinak třeba článek v odborné rovině kterej jsem našel http://autofun.blesk.cz/reportaz-na-nav ... -bsr-7207/" onclick="window.open(this.href);return false;
A jinak když už se bavíme o recenzích pravdivých jak někdo může do recenze napsat že mu superb II 2.0tdi po úpravě bere o dva litry míň tomu opravdu nemůže věřit nikdo normální.... při dnešním honění za každým deci které automobilky řeší kvůli emisním normám.... to mi spíš přijde jako placená recenze.....
a V-Wolfsburgem si mě opravdu přesvědčil......
a s čím mám porovnat ten graf prosím? s linkem který si poslal? a protože mě to přihřejvání Vaší verze zajímalo tak jsem se kouknul na KIA fórum a co nevidím fotku od Vás z dílny takže doufám a předpokládám že se jedná o tento vůz http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=17&t=5467" onclick="window.open(this.href);return false; a řekl bych že to pro Vás teda nevyznívá příznivě že?
tady komentář majitele: "Možná máš pravdu. Stovka kolem šesti vteřin, dvoustovka za 21 vteřin a maximálka přes 250 km/h jsou reálně změřené parametry. To jsou dost výmluvná čísla, o kterých se sériovému GT jen zdá. Zde se už pohybujeme v teritoriu foukaných dvoulitrů" To nevypadá na špatně udělanou úpravu ne? Parazitujete tady na cizí pověsti a je to jasně vidět i pro slepce! Ať si každej udělá názor sám ta konverzace na Kia fóru je jasná...... stačí jen hledat a odpovědi se najdou nic není vždy tak jednostranné jak někdo prezentuje.
Tímto jsem s touto konverzací skončil protože je bezpředmětná
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
zkušenosti s BSR
no, vtipalek
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Raději bez komentáře.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: zkušenosti s BSR
Někdo má potřebu si tu honit triko chytrejma kecama,když je tu x desítek spokojených zákazníků na clubu. Stačí to tu delší dobu sledovat a ne se registrovat předevčírem a začít mudrovat. Pokud budeš Motorpowerovu práci a recenze sledovat pár let,uděláš si adekvátní obrázek. Je jasný,že ne vždy se všechno povede a vždycky se najde zákazník,kterej je chronickej rejpal. Jde pak už jenom o to,jak se to dořeší.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: zkušenosti s BSR
No nic ve zlém, jak jsem psal, já s jeho prací a přístupem nebyl ve výsledku spokojen, ale to, co předvádíš naopak ukazuje, že měl pravdu v tom, co tady chceš dělat. Zaregistruješ se, přijdeš s tím, že ničemu nerozumíš a chceš údajně poradit a po pár pšíspěvích už se v tom vyznáš, jsi odborník a máš jasno. Tak to jsi se nemusel registrovat a pár dnů číst blesk a bylo by.Jiří Souček píše:V pohodě sice si se netrefil ani v jednom ale dobrý je mi 33 mam rodinu a pracuju v elektře. Jediný o čem jsem polemizoval je srovnání úpravce kterej dělá 10 tisíc úprav ročně s vlastním vývojovým střediskem ve švédsku s jak říkáš sám jedince, z dílny za prahou. Podle mého se to nedá ale na to ať si každej udělá názor sám.
Jinak třeba článek v odborné rovině kterej jsem našel http://autofun.blesk.cz/reportaz-na-nav ... -bsr-7207/" onclick="window.open(this.href);return false;
A jinak když už se bavíme o recenzích pravdivých jak někdo může do recenze napsat že mu superb II 2.0tdi po úpravě bere o dva litry míň tomu opravdu nemůže věřit nikdo normální.... při dnešním honění za každým deci které automobilky řeší kvůli emisním normám.... to mi spíš přijde jako placená recenze.....
a V-Wolfsburgem si mě opravdu přesvědčil......
a s čím mám porovnat ten graf prosím? s linkem který si poslal? a protože mě to přihřejvání Vaší verze zajímalo tak jsem se kouknul na KIA fórum a co nevidím fotku od Vás z dílny takže doufám a předpokládám že se jedná o tento vůz http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=17&t=5467" onclick="window.open(this.href);return false; a řekl bych že to pro Vás teda nevyznívá příznivě že?
tady komentář majitele: "Možná máš pravdu. Stovka kolem šesti vteřin, dvoustovka za 21 vteřin a maximálka přes 250 km/h jsou reálně změřené parametry. To jsou dost výmluvná čísla, o kterých se sériovému GT jen zdá. Zde se už pohybujeme v teritoriu foukaných dvoulitrů" To nevypadá na špatně udělanou úpravu ne? Parazitujete tady na cizí pověsti a je to jasně vidět i pro slepce! Ať si každej udělá názor sám ta konverzace na Kia fóru je jasná...... stačí jen hledat a odpovědi se najdou nic není vždy tak jednostranné jak někdo prezentuje.
Tímto jsem s touto konverzací skončil protože je bezpředmětná
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: zkušenosti s BSR
Jediný o čem jsem polemizoval je srovnání úpravce kterej dělá 10 tisíc úprav ročně s vlastním vývojovým střediskem ve švédsku s jak říkáš sám jedince, z dílny za prahou. Podle mého se to nedá ale na to ať si každej udělá názor sám.
Ve 33 bych čekal větší rozhled, a ne jen takový, že firma nebo televize napsala.
Proč by se na malé dílně nedala odvést dobrá práce? Značkový servis udělá také více aut a má vývojové centrum, než třeba zde vyhlášení / Sharik, Jirka atd./. Myslíš si, že v lepší kvalitě? Bohužel ne.
A ke mě. Když ti bylo 11, tak jsem jezdil rallycrossové závody. Pochopitelně s VW. Jezdil jsem nakupovat do motorsportu do německa. Po čase pokud jsi férový vzniká přátelství a důvěra. Díky důvěře i možnost čerpání informací důležitých pro mojí práci. A tak mám třeba na stole verze opravných sw pro VW.
Stejně tak mám i drobné možnosti v MB. Netvrdím však blbosti, jako někteří na našem trhu, třeba ve smyslu vyvíjíme sw pro VW. To je opravdu k zasmání, pokud bych něco takového dělal, žil bych úplně v jiném světě a rozhodně bych neřešil chiptuning.
K BSR. Opravdu mají vývojové i finanční kvality, protože já sám ani úpravu na Kia GT nenabízím/ neumím/. Nemám kde brát a nemám ani jak zaplatit vstupní informace.
Chyba je však v tom, že firmy jako BSR, MTM i spoustu dalších včetně dobrých u nás převzali marketingoví manageři. Pro firmy a jejich sílu to je dobré, pro zákazníka už méně.
Proč? Vypadají silně, a jsou silní, mají perfektně zpracované klipy do sdělovacích prostředků, recepce a zelené linky.
Jenže... Je to jinak. Na zelené lince se nic kromě objednacího termínu nedozvíte a pěkná slečna na recepci vám dle pracovní povinnosti věnuje úsměv, uvaří kávu a příště vám se stejným úsměvem sdělí, že na reklamaci nemáte nárok. Ona nic neriskuje, firma je pro ní neosobní. Vždyť jste dostal programovací krabičku či powerbox, tak co by jste ještě chtěl. A reklamace či problém? Je to pochopitelně vždy poprvé, mají tolik a tolik spokojených zákazníků tak co je vlastně otravujete. Předpokládám, že s tímto modelem jste se už každý někde setkal.
Tudíž nefunguje zpětná vazba a oni ani nemají potřebu doprzněný sw nějak řešit. Auto zatáhne odspodu , ovečky jsou spokojené, těm co to jede píší nadšené recenze. Takto ale píší i o třeba ABC dokud je měření a realita nevyvedou z omylu.
V tomto jsem opravdu asi lepší, protože mě mrzí pokud někdo není spokojen a je to pro mě naprosto osobní.
Rozhodně se mě to na rozdíl od sekretářky dotýká a snažím se neudělat příště podobnou chybu.
A ještě k té KIA GT nemám čas pročítat celé Kia forum, ale najdi tam někoho kdo má někde seriózně odměřený výkon. A pokud ano, je to jen důkaz proč je nutný individuální přístup a měření, ne zasílání programátorů boxů atd. To že tam napsal o nedostatku kyslíku je proto, že jsem mu to řekl, ale mám jeden z nejúčinějších větrákú u nás a je možné při druhém a třetím měření zákazníka o nějaké koně obrat, nikoliv však o katastrofický průběh. Nejsou totiž důležité mezní hodnoty ale návaznost točivého momentu na výkon a celkový rozsah. To znamená žádné kozy ale ideální je skoro rovina s malým propadem uprostřed.
Ne benzinové auto které v 5tis. stagnuje pod sérii.
Důkazem toho je na Kia fóru graf od Profituningu, jak hezky vypadá série. I jeho však napadají, že auta podměřuje, tudíž kde je deklarované navýšení výkonu.
A ještě něco jsem tam zachytil, a to , že s brzdou se dá čarovat. S MAHOU rozhodně ne. Jako obsluha neovlivňuji vstupy jako třeba tlak , teplotu a ani nemám zájem.
Napsal bych toho mnohem víc, ale nemám na to čas/takto ten web nedodělám/.
Ve 33 bych čekal větší rozhled, a ne jen takový, že firma nebo televize napsala.
Proč by se na malé dílně nedala odvést dobrá práce? Značkový servis udělá také více aut a má vývojové centrum, než třeba zde vyhlášení / Sharik, Jirka atd./. Myslíš si, že v lepší kvalitě? Bohužel ne.
A ke mě. Když ti bylo 11, tak jsem jezdil rallycrossové závody. Pochopitelně s VW. Jezdil jsem nakupovat do motorsportu do německa. Po čase pokud jsi férový vzniká přátelství a důvěra. Díky důvěře i možnost čerpání informací důležitých pro mojí práci. A tak mám třeba na stole verze opravných sw pro VW.
Stejně tak mám i drobné možnosti v MB. Netvrdím však blbosti, jako někteří na našem trhu, třeba ve smyslu vyvíjíme sw pro VW. To je opravdu k zasmání, pokud bych něco takového dělal, žil bych úplně v jiném světě a rozhodně bych neřešil chiptuning.
K BSR. Opravdu mají vývojové i finanční kvality, protože já sám ani úpravu na Kia GT nenabízím/ neumím/. Nemám kde brát a nemám ani jak zaplatit vstupní informace.
Chyba je však v tom, že firmy jako BSR, MTM i spoustu dalších včetně dobrých u nás převzali marketingoví manageři. Pro firmy a jejich sílu to je dobré, pro zákazníka už méně.
Proč? Vypadají silně, a jsou silní, mají perfektně zpracované klipy do sdělovacích prostředků, recepce a zelené linky.
Jenže... Je to jinak. Na zelené lince se nic kromě objednacího termínu nedozvíte a pěkná slečna na recepci vám dle pracovní povinnosti věnuje úsměv, uvaří kávu a příště vám se stejným úsměvem sdělí, že na reklamaci nemáte nárok. Ona nic neriskuje, firma je pro ní neosobní. Vždyť jste dostal programovací krabičku či powerbox, tak co by jste ještě chtěl. A reklamace či problém? Je to pochopitelně vždy poprvé, mají tolik a tolik spokojených zákazníků tak co je vlastně otravujete. Předpokládám, že s tímto modelem jste se už každý někde setkal.
Tudíž nefunguje zpětná vazba a oni ani nemají potřebu doprzněný sw nějak řešit. Auto zatáhne odspodu , ovečky jsou spokojené, těm co to jede píší nadšené recenze. Takto ale píší i o třeba ABC dokud je měření a realita nevyvedou z omylu.
V tomto jsem opravdu asi lepší, protože mě mrzí pokud někdo není spokojen a je to pro mě naprosto osobní.
Rozhodně se mě to na rozdíl od sekretářky dotýká a snažím se neudělat příště podobnou chybu.
A ještě k té KIA GT nemám čas pročítat celé Kia forum, ale najdi tam někoho kdo má někde seriózně odměřený výkon. A pokud ano, je to jen důkaz proč je nutný individuální přístup a měření, ne zasílání programátorů boxů atd. To že tam napsal o nedostatku kyslíku je proto, že jsem mu to řekl, ale mám jeden z nejúčinějších větrákú u nás a je možné při druhém a třetím měření zákazníka o nějaké koně obrat, nikoliv však o katastrofický průběh. Nejsou totiž důležité mezní hodnoty ale návaznost točivého momentu na výkon a celkový rozsah. To znamená žádné kozy ale ideální je skoro rovina s malým propadem uprostřed.
Ne benzinové auto které v 5tis. stagnuje pod sérii.
Důkazem toho je na Kia fóru graf od Profituningu, jak hezky vypadá série. I jeho však napadají, že auta podměřuje, tudíž kde je deklarované navýšení výkonu.
A ještě něco jsem tam zachytil, a to , že s brzdou se dá čarovat. S MAHOU rozhodně ne. Jako obsluha neovlivňuji vstupy jako třeba tlak , teplotu a ani nemám zájem.
Napsal bych toho mnohem víc, ale nemám na to čas/takto ten web nedodělám/.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning