Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
KJirka: Máš ty křivky v grafu lepší, myslím zpočátku ne tak prohnuté doprava, než já nebo Ladulel.
Pan Šíma mi vysvětlil, že to způsobuje mírný prokluz kol na hladkých válcích brzdy.
Mám na Passatu nový dvěstěpětky zimáky, Contiwintercontact, jsou měkoučký.
Stříkali na ně olej, aby víc lepily (wd je naleptává), ale úplně to nepomohlo.
Dříve tam prý měl válce s hrubým povrchem, ale to zas znatelně ubývaly gumy...
Pan Šíma mi vysvětlil, že to způsobuje mírný prokluz kol na hladkých válcích brzdy.
Mám na Passatu nový dvěstěpětky zimáky, Contiwintercontact, jsou měkoučký.
Stříkali na ně olej, aby víc lepily (wd je naleptává), ale úplně to nepomohlo.
Dříve tam prý měl válce s hrubým povrchem, ale to zas znatelně ubývaly gumy...
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
možná je to taky tím, že mám 235 šířku gum
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
No jasně, větší styčná plocha. Když jsem tam jel, tak mě tohle vůbec nenapadlo.
Býval bych na tu chvilku dal letní kola 235/40/18.
Býval bych na tu chvilku dal letní kola 235/40/18.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
z toho si nic nedělej, protože mě to napadlo až když si to ty napsal
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
*
Naposledy upravil(a) ladulel dne 02.02.2019 15:56, celkem upraveno 1 x.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
na letní ? Tady ráno sněžilo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
No taky je nemáš tak hodně prohnutý jako já...
Ale na křivky kašlu, auto jede perfektně, ten člověk co to měl přede mnou to šudlal max. 2500ot.,
motor byl "línej", nejvíc táhnul mezi 2 a 3 tis.ot. a pak už se mu dál moc nechtělo.
Teďka u 3tis. teprve začíná ten správnej mazec a neustává až do 4,5, víc ho netočím.
Já tam byl asi před třemi týdny, bylo sucho a svítilo sluníčko, s letňákama by to šlo..
Hlavně nezapomínat dochlazovat turbo a nenakládat tomu v nízkejch otáčkách...
Ale na křivky kašlu, auto jede perfektně, ten člověk co to měl přede mnou to šudlal max. 2500ot.,
motor byl "línej", nejvíc táhnul mezi 2 a 3 tis.ot. a pak už se mu dál moc nechtělo.
Teďka u 3tis. teprve začíná ten správnej mazec a neustává až do 4,5, víc ho netočím.
Já tam byl asi před třemi týdny, bylo sucho a svítilo sluníčko, s letňákama by to šlo..
Hlavně nezapomínat dochlazovat turbo a nenakládat tomu v nízkejch otáčkách...
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Tady už to na letních celkem jde Jináč teda jsem byl samozrejmě od Petra poučen, co a jak. Jen mi prostě ale příjde zbytečný ten motor točit až do 4500t.ot (asi si na to budu muset zvyknout, že ten výkon teď narůstá až do 4500t.ot). Teď to tak maximálně točím do 3500t.ot a příjde mi to dost. Když jedu normálně klidnou jízdou tak přeřazuju někde kolem 2800tot a udržuju otáčky na 2100t.ot.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Petr je snad jedinej chiptuner, kterej dává krouťák mezi 2100 a 2300ot, ne jak všichni mamlasové k 1700, aby to odrovnalo spojku a setrvák. Jinak já teda točím občas i červený, jen ať se pěkně sání, egr a turbo protáhnou. Samozřejmě, běžnej provoz kolem 2000 je ok.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Ondra71
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 26.11.2014 13:57
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Do 4,5 ho vytáhnu jen občas, to jsem napsal spíš pro dokreslení změn v chování motoru. Přeci jen je to diesel a ne benzín.
Běžnej provoz mezi 2-3, to je jasný.
Běžnej provoz mezi 2-3, to je jasný.
VW Arteon R-line 2018 2.0TDi 6G 110kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
jak můžete jít s otáčkama do červených ? Tam to přece nepustí omezovač.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Omezovac nepusti pres 4800ot. Koukni na svuj graf z brzdy
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
Teď jsem si uvědomil, Jirko, ty máš bílý budíky (nebo barevný), tam jsou červený od 5tis, že? Na modrejch jsou od 4500.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
jak to mám vědět, myslíš, že takový kraviny sleduju ? Ale bílý asi nemám. Ty jsou nějak lepší nebo co ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Zkušenosti s cipováním Passat 2.0 TDI CR
je to tak jak píšešhkr píše:Teď jsem si uvědomil, Jirko, ty máš bílý budíky (nebo barevný), tam jsou červený od 5tis, že? Na modrejch jsou od 4500.
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm