Ahoj, předem se omlouvám, pokud už tu je podobné téma, ale nikde jsem nenašel nic, co by odpovědělo na neduhy mého pašíka
Přibližně 4 měsíce zpátky mě auto bez jakéhokoliv varování nechalo na dálnici, umřelo čerpadlo v nádrži. Ještě ten den bylo vyměněno za nové PIERBURG, auto po výměně jede zase "normálně". Bohužel mi sporadicky vyskakuje chyba P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low, po smazání se vždy oběví až po nějaké době, cca 500-1500km, auto jede normálně, táhne, nehulí, neškube... ale co mě zarazilo, tak při výměně pal. filtru jsem se zaměřil na nečistoty, a při větším zkoumání jsem spatřil na filtru kovové částečky, sotva viditelné okem, opravdu v malém množštví. Dle doporučení jsem odmontoval i "čidlo" ve vysokotlakém čerpadle, a to je čisté.
Otázka zní: může chybu vyhazovat jen "neoriginální" čerpadlo v nádrži, a můžu v klidu dál jezdit, nebo se mám obávat že jde do..háje vysokotlaké čerpadlo, což se údajně musí řešit velmi nákladnou opravou a výměnou celého systému? Co se dá ještě zkontrolovat?
Motor CBAB, najeto 250tis.
Vždy tankována nafta verva, případně jiné prémiové značky.
Budu rád za každé rady, a předem díky!
2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Diagnostika ..tuším někde 220 zkontrolovat nízkotlak. V případě , že nebude odchylka, tak je načaté vysokotlaké. Zřejmě si nabral palivo s vodou. Dobré i v létě dávat zimní VIF a nevyjíždět nádrž pod polovinu. Pokud tedy není nezbytně nutné.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21.07.2019 10:32
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
motorpower píše:Diagnostika ..tuším někde 220 zkontrolovat nízkotlak. V případě , že nebude odchylka, tak je načaté vysokotlaké. Zřejmě si nabral palivo s vodou. Dobré i v létě dávat zimní VIF a nevyjíždět nádrž pod polovinu. Pokud tedy není nezbytně nutné.
Díky za odpověď, nechám to přeměřit a dám vědět. Každopádně dnes na dálnici (cca při 120km/h na 6.st.) mi auto padlo do nouzáku s chybou Vysokého tlaku v railu (DTC P0088), po znovunastartování zase jede normálně. Bohužel pozítří odlétám a nemám moc čas to řešit.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Vysoký ne myslel jsem nízký. Toto by mohlo být něco ucpané, či vadný snímač či regulační ventil.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Jestli tam jsou piliny, tak se to stejně časem zastavý a budeš muset dát jiný vysokotlaký čerpadlo+ většinou nový vstřiky + komplet vyčistit. Bohužel časty problém CR 1generace.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- M4jky87
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 09.02.2010 22:11
- Bydliště: Praha a Praha-východ
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Ahoj, jelikož se můj problém tvaří dosti podobně, ne-li stejně, tak nezakládám nové téma a přifařím se sem
Také to začalo odcházejícím čerpadlem v nádrži, jakmile jsem vyměnil, tak auto po nějaká době začalo padat do nouzáku. Jednou je tlak nízký a pak zas vysoký. Vyměnil jsem tedy regulátor tlaku paliva a snímč (tedy pokud se to tak jmenuji), prostě tu věc na liště z druhé strany Problém přetrvává a já už nevím, po čem ještě jít. Měl by prosím někdo nějaký tip??? 2.0TDI-CR 2008
Také to začalo odcházejícím čerpadlem v nádrži, jakmile jsem vyměnil, tak auto po nějaká době začalo padat do nouzáku. Jednou je tlak nízký a pak zas vysoký. Vyměnil jsem tedy regulátor tlaku paliva a snímč (tedy pokud se to tak jmenuji), prostě tu věc na liště z druhé strany Problém přetrvává a já už nevím, po čem ještě jít. Měl by prosím někdo nějaký tip??? 2.0TDI-CR 2008
VW Passat variant, V6TDI - 120Kw, r.v.2004
VW PAssat variant, 2.0TDI-CR, DSG, Highline
VW PAssat variant, 2.0TDI-CR, DSG, Highline
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 2.0 CR- vysokotlaké čerpadlo?
Chce se to podívat kolik tlačí čerpadlo a jak moc tam lítá tlak. A nebo už budou vstřiky KO a jde to do přepadu.