A zase to čerpadlo
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
A zase to čerpadlo
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- krucinal
- Jezdec
- Příspěvky: 260
- Registrován: 10.04.2008 21:23
- Bydliště: Třeboňsko
Re: A zase to čerpadlo
Tak když už tu ta diskuse o čerpadlech je tak teprve vidím co je asi největší bolestí tohohle auta.Jo,taky už to mám za sebou,při 140 000km odešlo i moje čerpadlo do věčných lovišť.Pravidelný servis v autorizovaných servisech a já blbec jsem se nechal odtáhnout jinou odtahovkou do jinýho než autorizovanýho servisu (byla neděle) a vůbecd mě to netrklo.Njn,co se dá dělat,aspoň mám záminku proč už tam nejezdit.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 252
- Registrován: 11.08.2009 21:34
- Bydliště: Olomouc
Re: Nové závady na 3C
Problemy s cerpadlama sou dosti caste u dvoulitru.De oto ze se uhliky v cerpadle zanesou karbonem a casteckami oleje,ty se tam dostanou pres zpetny vedeni.Bohate staci vytahnout cerpadlo rozebrat a vycistit jelikoz VW stimto ma problemi.A pak dalsi varianta je vstrikovac.
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: Nové závady na 3C
Dejv212 píše:Problemy s cerpadlama sou dosti caste u dvoulitru.De oto ze se uhliky v cerpadle zanesou karbonem a casteckami oleje,ty se tam dostanou pres zpetny vedeni.Bohate staci vytahnout cerpadlo rozebrat a vycistit jelikoz VW stimto ma problemi.A pak dalsi varianta je vstrikovac.
Videl si to cerpadlo niekedy ?
Ak raz precistis komutator toho motora, potom ho uz mozes pouzivat len ako ventilator v lete na stole
Okrem toho to nema s dvojlitrami nic spolocne. Pomerne dlho tym trpia vsetky diesel VW AG, ktore pouzivaju rovnaky system dopravy paliva.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: A zase to čerpadlo
cerpadlo rulezzzz .... tchan si nechal vymenit cerpadlo v nadrzi, protoze mu skubal chvili jel pak nejel ... Passovec mel najeto pouhych 50 tis.km ... cerpadlo se vymenilo a rikal, ze to jede lip jak z vyroby ... je to cca 3 mesice od vymeny a Passat zacal cukat zas, naprosto stejne, auto pry jede jednou dobre jednou spatne ... ma nekdo stejnou zkusenost ? to vypada jako, kdyz ty cerpadla maji stejnou vadu porad ... tohle je fakt bez komentare ... je to motor 2.0 TDi 123 KW
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- re5pekt
- Profík
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 28.07.2008 18:48
- Bydliště: Scotland/Spain
- Kontaktovat uživatele:
Re: A zase to čerpadlo
zkontroloval nebo vymenil i palivovy filtr???
- Palko
- Pilot
- Příspěvky: 748
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: A zase to čerpadlo
Jestli má bordel v naftě tak at se nediví že mu odešlo zase čerpadlo, většina problémů s čerpadly je způsobena něčím jiným, už to tu někdo psal tak se nechci opakovat, koukni se jestli máš černou naftu ...pajice píše:cerpadlo rulezzzz .... tchan si nechal vymenit cerpadlo v nadrzi, protoze mu skubal chvili jel pak nejel ... Passovec mel najeto pouhych 50 tis.km ... cerpadlo se vymenilo a rikal, ze to jede lip jak z vyroby ... je to cca 3 mesice od vymeny a Passat zacal cukat zas, naprosto stejne, auto pry jede jednou dobre jednou spatne ... ma nekdo stejnou zkusenost ? to vypada jako, kdyz ty cerpadla maji stejnou vadu porad ... tohle je fakt bez komentare ... je to motor 2.0 TDi 123 KW
Laser aréna ve Zlíně http://www.zona123.cz
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
Re: A zase to čerpadlo
Kuci jak to tady ctu je mi z toho nako ouzko co se s tim vw deje? a to jsme dokonce chvili uvazovalo u nas o koupi noveho golfa misto te 2jky co mame pac ta uz je ko(ostatne najeto 650tis ) me ted teda taky pastika umrel ale je to jen tesneni pod hlavou ale tak po 19 letech a 300km se to da tolerovat ne? ale vy mate nova auta a takle se to sype
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
- Smejcidlo
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15.10.2009 12:31
Re: A zase to čerpadlo
Včera se na Pašíkovi vyskytl stejný problém, točí a nechce chytit... Dnes půjde na VAGinu a uvidíme... Ta ale asi eventuelně čerpadlo v nádrži neodhalí, jak jsem to tady četl, že jo...
- Smejcidlo
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15.10.2009 12:31
Re: A zase to čerpadlo
Chlapi, ještě jsem hledal, asi zřejmě ne moc pořádně... , kde tady na fóru je ten návod na palivové čerpadlo, jeho demontáž, aby se dala eventurlně odzkoušet jeho funkčnost... Díky moc...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.07.2009 09:47
Re: A zase to čerpadlo
Měl jsem problém s cukáním při rozjezdu na 2.rychlost stupeň mezi 1800-2300ot. Podle zdejších rad to vypadalo na čerpadlo v nádrži. V servisu mi v říjnu ale vyměnili váhu vzduchu a dál prý se uvidí. Od výměny klid (jen cca týden od výměny to několikrát cuklo). Možná to má i souvislost s venkovní teplotou a tím pádem se sáním, protože to cuklo při oteplení na 10 stupňů. Od té doby je chladněji. Auto mi ovšem stále hučí, vrčí a vibruje při tahu motoru. Nástup hluku je okamžitý při cca 2300ot a pozvolna se vytratí při cca 2700. Jde to jako by zezadu zpod auta.
Může to mít souvislost s tím cukáním, případně s čerpadlem nebo DPF?
Poraďte
Mám Passat 3C 2,0TDI 103kW DPF, 4motion,
Dík
Může to mít souvislost s tím cukáním, případně s čerpadlem nebo DPF?
Poraďte
Mám Passat 3C 2,0TDI 103kW DPF, 4motion,
Dík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.07.2009 09:47
Re: A zase to čerpadlo
Nezávislé topení mi při vypnutém motoru neustále vypíná (zhasíná) a znova zapaluje, v palubovce to bouchá a těměř netopí. Může to být oběhovým čerpadlem? Je tam další oběhové čerpadlo a kolik asi stojí? Je výměna složítá? Diagnostika nic neukázala.
Díky za rady.
VW Passat 3C 2,0TDi 103kW, DPF, 4motion, r.v.2006
Díky za rady.
VW Passat 3C 2,0TDi 103kW, DPF, 4motion, r.v.2006
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: A zase to čerpadlo
Vyzera to na obehove cerpadlo vo webaste. Prehreje ti to kvapalinu a pretlakuje system. Mne tak na predchadzajucom passate strelil radiator v pristrojovke. To bol bordel kua Nevedel som sa zbavit nasledkov skoro rok.
Ale ako sa to meni, to ti poradia servisaci vo Webasto. Diagnostika mi neukazovala tiez nic. Vymenilo sa Webasto cele za kus z ineho vozu. Ale diely na to webasto ma. Tak skus tam.
Ale ako sa to meni, to ti poradia servisaci vo Webasto. Diagnostika mi neukazovala tiez nic. Vymenilo sa Webasto cele za kus z ineho vozu. Ale diely na to webasto ma. Tak skus tam.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: A zase to čerpadlo
VW Passat 2.0 Tdi 103kw BMP, r.v. 7/2006, najeto cca 116.000km. Cestou z Teplic do Uherského hradiště to začalo před Prahou na 5tku a 6tku v tahu škubat. Jako posraný z blížící se katastrofy jsem dojel do cíle a zpět, pro sichr natankoval u Benziny Vervu (tankuji jinak pouze OMV) abych zjistil, že škubání se oběvuje stále, vždy nad 2 tisíci otáček a už dokonce na trojku či čtyřku. Druhý den jsem si dojel pro nějaké díly do VW, poté k zubaři a pak ke kamarádovi. Tam auto udělalo prd a chcíplo. Ještě jsem to jednou natočil a konečná. Takže potupně na odtahovku a do servisu VW. Dneska volali a je samozřejmě zadřené palivové čerpadlo a nějaké kroužky pod vstřikovači. Prý dokonce u těchto závad za to nemohou čerpadla ale právě ty gumičky, že propouští bordel či co a následně to odnese čerpadlo. Což se mi sice moc nezdá, protože první snad jede čerpadlo a pak to jde do těch vstřikovačů.
Co se týká zde hodně diskutované kulance. Nelenil jsem a psal rovnou na import VW a hned jim sdělil, že někde v servisu tvrdí do 100tisíc jinde do 150 a v Anglii a jinde v zahraničí to dělají neomezeně, takže jak to teda u nás je. Obratem mi odpověděli, jak jim to je líto atd. cituji:
Výrobce poskytuje nad rámec dvouleté zákonné záruční doby tzv.kulance, kdy umožňuje servisním partnerům celkové, nebo částečné finanční plnění při opravách závad záručního charakteru.Tato kompenzace nákladů je však záležitostí na kterou nevzniká žádný právní nárok a je vždy plně v kompetenci konkrétního servisního partnera tuto možnost kulance prověřit a následně dle vlastního uvážení rozhodnou, zda bude, či nebude poskytnuta.
Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.
Co se týká zde hodně diskutované kulance. Nelenil jsem a psal rovnou na import VW a hned jim sdělil, že někde v servisu tvrdí do 100tisíc jinde do 150 a v Anglii a jinde v zahraničí to dělají neomezeně, takže jak to teda u nás je. Obratem mi odpověděli, jak jim to je líto atd. cituji:
Výrobce poskytuje nad rámec dvouleté zákonné záruční doby tzv.kulance, kdy umožňuje servisním partnerům celkové, nebo částečné finanční plnění při opravách závad záručního charakteru.Tato kompenzace nákladů je však záležitostí na kterou nevzniká žádný právní nárok a je vždy plně v kompetenci konkrétního servisního partnera tuto možnost kulance prověřit a následně dle vlastního uvážení rozhodnou, zda bude, či nebude poskytnuta.
Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.
- lukasko144
- VWexpert
- Příspěvky: 2526
- Registrován: 25.06.2009 21:40
- Bydliště: Malacky, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: A zase to čerpadlo
V akej poistovni mas Car Garantie ??Sullaco píše:Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.