A zase to čerpadlo

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

A zase to čerpadlo

Příspěvek od Mára_VR6 »

:wink:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
krucinal
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 10.04.2008 21:23
Bydliště: Třeboňsko

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od krucinal »

Tak když už tu ta diskuse o čerpadlech je tak teprve vidím co je asi největší bolestí tohohle auta.Jo,taky už to mám za sebou,při 140 000km odešlo i moje čerpadlo do věčných lovišť.Pravidelný servis v autorizovaných servisech :cry: a já blbec jsem se nechal odtáhnout jinou odtahovkou do jinýho než autorizovanýho servisu :roll: :oops: (byla neděle) a vůbecd mě to netrklo.Njn,co se dá dělat,aspoň mám záminku proč už tam nejezdit. :D :D

Dejv212
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 252
Registrován: 11.08.2009 21:34
Bydliště: Olomouc

Re: Nové závady na 3C

Příspěvek od Dejv212 »

Problemy s cerpadlama sou dosti caste u dvoulitru.De oto ze se uhliky v cerpadle zanesou karbonem a casteckami oleje,ty se tam dostanou pres zpetny vedeni.Bohate staci vytahnout cerpadlo rozebrat a vycistit jelikoz VW stimto ma problemi.A pak dalsi varianta je vstrikovac.

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: Nové závady na 3C

Příspěvek od mrmaryII »

Dejv212 píše:Problemy s cerpadlama sou dosti caste u dvoulitru.De oto ze se uhliky v cerpadle zanesou karbonem a casteckami oleje,ty se tam dostanou pres zpetny vedeni.Bohate staci vytahnout cerpadlo rozebrat a vycistit jelikoz VW stimto ma problemi.A pak dalsi varianta je vstrikovac.

Videl si to cerpadlo niekedy :) ?
Ak raz precistis komutator toho motora, potom ho uz mozes pouzivat len ako ventilator v lete na stole :P
Okrem toho to nema s dvojlitrami nic spolocne. Pomerne dlho tym trpia vsetky diesel VW AG, ktore pouzivaju rovnaky system dopravy paliva.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od pajice »

cerpadlo rulezzzz .... tchan si nechal vymenit cerpadlo v nadrzi, protoze mu skubal chvili jel pak nejel ... Passovec mel najeto pouhych 50 tis.km ... cerpadlo se vymenilo a rikal, ze to jede lip jak z vyroby ... je to cca 3 mesice od vymeny a Passat zacal cukat zas, naprosto stejne, auto pry jede jednou dobre jednou spatne ... ma nekdo stejnou zkusenost ? to vypada jako, kdyz ty cerpadla maji stejnou vadu porad ... tohle je fakt bez komentare ... je to motor 2.0 TDi 123 KW
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
re5pekt
Profík
Profík
Příspěvky: 1167
Registrován: 28.07.2008 18:48
Bydliště: Scotland/Spain
Kontaktovat uživatele:

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od re5pekt »

zkontroloval nebo vymenil i palivovy filtr???

Uživatelský avatar
Palko
Pilot
Pilot
Příspěvky: 748
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZLÍN
Kontaktovat uživatele:

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Palko »

pajice píše:cerpadlo rulezzzz .... tchan si nechal vymenit cerpadlo v nadrzi, protoze mu skubal chvili jel pak nejel ... Passovec mel najeto pouhych 50 tis.km ... cerpadlo se vymenilo a rikal, ze to jede lip jak z vyroby ... je to cca 3 mesice od vymeny a Passat zacal cukat zas, naprosto stejne, auto pry jede jednou dobre jednou spatne ... ma nekdo stejnou zkusenost ? to vypada jako, kdyz ty cerpadla maji stejnou vadu porad ... tohle je fakt bez komentare ... je to motor 2.0 TDi 123 KW
Jestli má bordel v naftě tak at se nediví že mu odešlo zase čerpadlo, většina problémů s čerpadly je způsobena něčím jiným, už to tu někdo psal tak se nechci opakovat, koukni se jestli máš černou naftu ...
Laser aréna ve Zlíně http://www.zona123.cz

Uživatelský avatar
martas01
Profík
Profík
Příspěvky: 949
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od martas01 »

Kuci jak to tady ctu je mi z toho nako ouzko :( co se s tim vw deje? :( a to jsme dokonce chvili uvazovalo u nas o koupi noveho golfa misto te 2jky co mame pac ta uz je ko(ostatne najeto 650tis ) me ted teda taky pastika umrel ale je to jen tesneni pod hlavou ale tak po 19 letech a 300km se to da tolerovat ne? ale vy mate nova auta a takle se to sype :cry:
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND

farmařina=tvrdá dřina :-)

Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.

Uživatelský avatar
Smejcidlo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 15.10.2009 12:31

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Smejcidlo »

Včera se na Pašíkovi vyskytl stejný problém, točí a nechce chytit... Dnes půjde na VAGinu a uvidíme... Ta ale asi eventuelně čerpadlo v nádrži neodhalí, jak jsem to tady četl, že jo... :?

Uživatelský avatar
Smejcidlo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 15.10.2009 12:31

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Smejcidlo »

Chlapi, ještě jsem hledal, asi zřejmě ne moc pořádně... :oops: , kde tady na fóru je ten návod na palivové čerpadlo, jeho demontáž, aby se dala eventurlně odzkoušet jeho funkčnost... Díky moc...

prchalap@cbox.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 04.07.2009 09:47

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od prchalap@cbox.cz »

Měl jsem problém s cukáním při rozjezdu na 2.rychlost stupeň mezi 1800-2300ot. Podle zdejších rad to vypadalo na čerpadlo v nádrži. V servisu mi v říjnu ale vyměnili váhu vzduchu a dál prý se uvidí. Od výměny klid (jen cca týden od výměny to několikrát cuklo). Možná to má i souvislost s venkovní teplotou a tím pádem se sáním, protože to cuklo při oteplení na 10 stupňů. Od té doby je chladněji. Auto mi ovšem stále hučí, vrčí a vibruje při tahu motoru. Nástup hluku je okamžitý při cca 2300ot a pozvolna se vytratí při cca 2700. Jde to jako by zezadu zpod auta.
Může to mít souvislost s tím cukáním, případně s čerpadlem nebo DPF?
Poraďte
Mám Passat 3C 2,0TDI 103kW DPF, 4motion,
Dík

prchalap@cbox.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 04.07.2009 09:47

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od prchalap@cbox.cz »

Nezávislé topení mi při vypnutém motoru neustále vypíná (zhasíná) a znova zapaluje, v palubovce to bouchá a těměř netopí. Může to být oběhovým čerpadlem? Je tam další oběhové čerpadlo a kolik asi stojí? Je výměna složítá? Diagnostika nic neukázala.
Díky za rady.
VW Passat 3C 2,0TDi 103kW, DPF, 4motion, r.v.2006

Uživatelský avatar
mrmaryII
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1262
Registrován: 24.03.2009 13:07
Bydliště: Kosice, SVK

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od mrmaryII »

Vyzera to na obehove cerpadlo vo webaste. Prehreje ti to kvapalinu a pretlakuje system. Mne tak na predchadzajucom passate strelil radiator v pristrojovke. To bol bordel kua :) Nevedel som sa zbavit nasledkov skoro rok.
Ale ako sa to meni, to ti poradia servisaci vo Webasto. Diagnostika mi neukazovala tiez nic. Vymenilo sa Webasto cele za kus z ineho vozu. Ale diely na to webasto ma. Tak skus tam.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.

Uživatelský avatar
Sullaco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1508
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sever Čech...

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od Sullaco »

VW Passat 2.0 Tdi 103kw BMP, r.v. 7/2006, najeto cca 116.000km. Cestou z Teplic do Uherského hradiště to začalo před Prahou na 5tku a 6tku v tahu škubat. Jako posraný z blížící se katastrofy jsem dojel do cíle a zpět, pro sichr natankoval u Benziny Vervu (tankuji jinak pouze OMV) abych zjistil, že škubání se oběvuje stále, vždy nad 2 tisíci otáček a už dokonce na trojku či čtyřku. Druhý den jsem si dojel pro nějaké díly do VW, poté k zubaři a pak ke kamarádovi. Tam auto udělalo prd a chcíplo. Ještě jsem to jednou natočil a konečná. Takže potupně na odtahovku a do servisu VW. Dneska volali a je samozřejmě zadřené palivové čerpadlo a nějaké kroužky pod vstřikovači. Prý dokonce u těchto závad za to nemohou čerpadla ale právě ty gumičky, že propouští bordel či co a následně to odnese čerpadlo. Což se mi sice moc nezdá, protože první snad jede čerpadlo a pak to jde do těch vstřikovačů.

Co se týká zde hodně diskutované kulance. Nelenil jsem a psal rovnou na import VW a hned jim sdělil, že někde v servisu tvrdí do 100tisíc jinde do 150 a v Anglii a jinde v zahraničí to dělají neomezeně, takže jak to teda u nás je. Obratem mi odpověděli, jak jim to je líto atd. cituji:

Výrobce poskytuje nad rámec dvouleté zákonné záruční doby tzv.kulance, kdy umožňuje servisním partnerům celkové, nebo částečné finanční plnění při opravách závad záručního charakteru.Tato kompenzace nákladů je však záležitostí na kterou nevzniká žádný právní nárok a je vždy plně v kompetenci konkrétního servisního partnera tuto možnost kulance prověřit a následně dle vlastního uvážení rozhodnou, zda bude, či nebude poskytnuta.

Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.

Uživatelský avatar
lukasko144
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2526
Registrován: 25.06.2009 21:40
Bydliště: Malacky, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: A zase to čerpadlo

Příspěvek od lukasko144 »

Sullaco píše:Bylo mi sice divné, že to záleží jen na servisu, a tak jsem se ještě zeptal s tím, že hlavní slovo má snad automobilka, hlavně u tohodle problému s čerpadly, kterých je nepočítaně, jako odpověď mi přišlo to samé, asi tam u počítače sedí robot. A tak jsem se zájmem čekal co na to v servisu. Odpoledne volali, že to plně hradí na kulanci a zbytek půjde z mého pojištění proti závadám Car Garantie, které jsem uzavřel při koupi auta. Sice nevím, co přesně půjde z tohoto pojištění, protože očekávám, že komplet by to mělo být snad na tu kulanci. Každopádně dám vědět, až budu mít v ruce fakturu a auto doma.
V akej poistovni mas Car Garantie ??
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

Odpovědět

Zpět na „Poruchy čerpadel“