Kontrola olej. cerpadla

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

x1man píše:
x1man píše:Tak se připojuji minulej týden jsem si to tady četl. A včera nízký tlak oleje. 151k km
Tak po rozdelani a revizi se ukazalo, ze se ten sestihran protocil v tom osazeni v cerpadle. Takze chyba neni jen v tom sestihranu :)
Jj, to jsem psal o kousek vis... Neprotoci se to teda v osazeni cerpadla (tam je ta stycna plocha dostatecna) ale v tech vyvazovacich a musi se koupit novy a to je prave tech necelych 30k.. Motor mas jinak vpoho??

x1man
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 15.07.2010 11:23

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od x1man »

Bohuzel ne.
Vypadalo to, ze ano, ale prej je to pridreny nekde nahore (moc tomu nerozumim) a kdo vi co turbo:( Tak nastesti je to sluzebka, ale mrzi to. Kdyz Vam zacne blikat nizky tlak, oleje fakt hned zastavte a ne jak ten co jel s firemnim autem :)

Uživatelský avatar
kasilek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 331
Registrován: 25.09.2007 12:04
Bydliště: Jihlavwa

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od kasilek »

Tady jsou nejake fotky vyvazovaku a zadreneho olejoveho cerpadla. Je to motor BMP r.v. 2005 najeto 240000km nastesti vyvazovaky jsou ok odnesloto asi jen cerpadlo. motor jeste nevrcel pac mi nedodali u VW vsechny veci nemeli tu tycku na pohon cerpadla. Jeste se uvidi jak dopadlo turbo. Tento pasik ma pohon vyvazovaku pres retez a ne pres ozubene kola.
Timto dekuji jistemu uzivetli z tohoto fora jsou to totiz fotky vnitrku jeho motoru. :D
Přílohy
PA220166.JPG
PA210162.JPG
PA220169.JPG
PA210158.JPG

spísa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 27.01.2008 19:10

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od spísa »

Mně se ten šestihran vysral u 2007 při 90000km,dal jsem tam klasickej ale dražší imbus a ted mám 127000km a je to tu znova,tlak oleje,zejtra to rozeberu,nový čerpadlo v Praze Jarov 25000Kč,to je hnus

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

spísa píše:Mně se ten šestihran vysral u 2007 při 90000km,dal jsem tam klasickej ale dražší imbus a ted mám 127000km a je to tu znova,tlak oleje,zejtra to rozeberu,nový čerpadlo v Praze Jarov 25000Kč,to je hnus
Hnus je slaby slovo... Pri tech 90 si menil i vyvazovaky?? Cerpadlo by se omlet nemelo s nim je ten sestihran ve styku pomerne velkou plochou, spis se omele sestihran v miste, kde je pohanenej vyvazovaky a nasledne je pak taky ocese...

spísa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 27.01.2008 19:10

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od spísa »

blefa píše:
spísa píše:Mně se ten šestihran vysral u 2007 při 90000km,dal jsem tam klasickej ale dražší imbus a ted mám 127000km a je to tu znova,tlak oleje,zejtra to rozeberu,nový čerpadlo v Praze Jarov 25000Kč,to je hnus
Hnus je slaby slovo... Pri tech 90 si menil i vyvazovaky?? Cerpadlo by se omlet nemelo s nim je ten sestihran ve styku pomerne velkou plochou, spis se omele sestihran v miste, kde je pohanenej vyvazovaky a nasledne je pak taky ocese...
Měnil jsem jen šestihran a samozřejmě turbo,ted jsem ale hned motor chcípnul

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

spísa píše:
blefa píše: Hnus je slaby slovo... Pri tech 90 si menil i vyvazovaky?? Cerpadlo by se omlet nemelo s nim je ten sestihran ve styku pomerne velkou plochou, spis se omele sestihran v miste, kde je pohanenej vyvazovaky a nasledne je pak taky ocese...
Měnil jsem jen šestihran a samozřejmě turbo,ted jsem ale hned motor chcípnul
Tak to snad to turbo prezilo.. Ale podle me vyvazovaky v pr... Takze stejne min. 25000,- :roll: Uvidis, az to rozeberes..

spísa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 27.01.2008 19:10

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od spísa »

blefa píše:
spísa píše: Měnil jsem jen šestihran a samozřejmě turbo,ted jsem ale hned motor chcípnul
Tak to snad to turbo prezilo.. Ale podle me vyvazovaky v pr... Takze stejne min. 25000,- :roll: Uvidis, az to rozeberes..
yítra budu moudřejší,ale taky mám stejnej názor,proto sem zjišťoval cenu novýho čerpadla a na vrakáči to nemá smysl a stejně je nemaj,protože se serou moc.opravim a auto de do světa,zlatá oktávka 1,9

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

Uvidis, jestli to bude cerpadlo nebo ty vyvazovaky.. Na foru dieselpower.cz to jeden typek resi vyrobou nejakyho pouzdra z tvrdyho materialu. Novej sestihran je s indexem D na konci ma mel by bejt uz z poctivyho materialu a ale ty vyvazovaky jsou pry porad mekota.. Pry to do 5000,- opravi tak, ze je s tim pokoj, ale kdo vi...

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

Tak jak??

spísa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 27.01.2008 19:10

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od spísa »

tak jak jsme řikali,vyvažovák v prdeli,zkoušíme to opravit,nalisovat tam matku,no dám vědět,nechce se mi kupovat novej,komu by se za 25000 chtělo

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

Jeste sem nasel tohle, http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51514" onclick="window.open(this.href);return false; , lepili to tam dvouslozkovym lepidlem, ale tezko rict, co to vydrzi...

777Matess
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 29.11.2009 14:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od 777Matess »

Jak tak koukám na ty šestihrany, myslím že to taky zkontroluju, co tam mám. Mám najeto 180.000 ... to jsem teda zvědav.
*-_-*-_-*-_-*-_-*-_-*

... není auto jako auto ...

motoanton
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 30.11.2010 22:35

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od motoanton »

Tak pánové já v úterý, 220 000Km, je v háji i vyvažovák. Bohužel je jen indukčně zakalen a do díry na šestihran to nedojde, tak je tam měký materiál. Zkoušel jsem díru po šestihrané tyčce převrtat, není to žádný problém. Vrták tam leze jak do hliníku. Nechal jsem si do převrtané zvětšené díry vytlačit nový a větší šestihran, teď už jen vyrobit novou tyčku s dvěma různými šestihrany a je vyhráno.

Uživatelský avatar
blefa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 26.10.2009 08:37
Bydliště: Plzeňáák

Re: Kontrola olej. cerpadla

Příspěvek od blefa »

motoanton píše:Tak pánové já v úterý, 220 000Km, je v háji i vyvažovák. Bohužel je jen indukčně zakalen a do díry na šestihran to nedojde, tak je tam měký materiál. Zkoušel jsem díru po šestihrané tyčce převrtat, není to žádný problém. Vrták tam leze jak do hliníku. Nechal jsem si do převrtané zvětšené díry vytlačit nový a větší šestihran, teď už jen vyrobit novou tyčku s dvěma různými šestihrany a je vyhráno.
Netusis, jestli se to uz na tom tvym aute nekdy menilo? Co mas za rocnik? Je divny, ze nekomu to vydrzi kolem 100 tkm a treba tobe pres 200.. Ten tvuj zlepsovak zni zajimave, jen nevim, jak pak vyresit zasunuti toho sestihranu skrz olej. cerpadlo, kdyz na tom jednom konci bude vetsi.. Mozna by to chtelo to ty zvetseny diry dat nejaky pouzdro (vlozku) z poradnyho materialu, a uvnitr udelat sestihrannou diru puvodni velikosti.. Kazdopadne dej vedet, jak to dopadlo :wink:

Odpovědět

Zpět na „Poruchy čerpadel“