Dodatečná montáž "MFA"

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

Bastard píše:Délka a světlost trubičky má vliv jenom na zpoždění hodnoty tlaku... Menší světlost = menší průtok a větší délka = větší objem vzduchu. Zahýbat to s tou spotřebou klidně může, ale do jaké míry, to si netroufám odhadnout...


Jestli že je spotřeba vyhodnocována pouze na základě snímače podtlaku a snímač je shodný u všech aut a spotřeba je u každého jiná , tak s tím délka a průměr zahýbou 100% a značně . V ETKA je kreslená hadička zamotaná v kabelovém svazku , tak jestli to nebudou mít podmíněné motorizací a tím pádem nelze objednat hadičku samostatně , neboť bude rozdíl v délce nebo v průměru podle zvoleného motoru :?:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

camell.k píše:Možná by nebylo od věci, kdyby nám Passta prozradil jak dlouhou hadičku a s jakým průměrem použil on, protože se mi zdá, že psal že by mu ta spotřeba měla sedět. :wink:

Jediné , co by nám mohlo pomoci je , že bude Passta kopat přístrojovku ven kvůli klimě , tak by to mohl změřit , ale jinak si myslím , že to v hlavě mít nebude a kvůli nám to rozebírat nebude . Byli tu takový , kteří měli rozebrané auto a nic nesdělili a ani hadičku neprodali , byli tu tací , kteří nechtěli prodat ani celek kvůli rozšíření výbavy auta :evil:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
jojop
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prievwidza Slovensko

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od jojop »

tie čidlá na podtlak maju rôzne označenia,napr.VDO 357907349 je na 1,2bar pre motory 9A KR .potom maju čidlá za číslom aj písmeno A-1,2 bar B-2bar C-2bar a VR6 má na konci H-1bar

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

Mě to hází v katalogu jen černý senzor 1.0 bar ?
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
camell.k
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 415
Registrován: 01.01.2008 15:59
Bydliště: Doma

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od camell.k »

Gregi a kde jsi kupoval piny a konektory když jsi si dělal svou kabeláž podle původní? U VW?

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

camell.k píše:Gregi a kde jsi kupoval piny a konektory když jsi si dělal svou kabeláž podle původní? U VW?

Konektory máš v autě a PINy jsem si půjčil v práci , jen nevím , jak je tam vrátím :oops: :mrgreen: Sehnal jsem budíky s MFA s kabelovým svazkem auta , takže jsem spojení pojistková skříň / štít přístrojů použil bez úprav , ale ostatní kabely - kostra , teplotní čidlo oleje a čidlo vnější teploty jsem udělal vlastní , neboť původní elektroinstalace neodpovídaja použití v mém vozidle :mrgreen: Jinak řečeno , kabely byly hrozně ztvrdlé a izolace popraskaná a dávat něco s potenciálem zkratu nebo nefunkčnosti do auta :?: Nejsem magor , nebo alespoň ne tak velký :mrgreen:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Nazdar pánové,taky jsem sehnal budíky s MFA,ale bohužel celá kabeláž z toho původního auta shořela tak mě podle počtení čeká pěkná makačka.Mám ktomu nějaké konektory tak doufam,že to dám dokupy,ale vrhnu se na to až se oteplí.Páku na přepínání mám také,co všechno ukazuje MFA.

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

Vnější teplotu - dva vodiče k pravému přednímu nosníku - senzor umístěn v mřížce předního nárazníku vpravo , teplotu oleje - jeden vodič ke komoře olejovho filtru , průměrnou rychlost , průměrnou spotřebu , ujetou dráhu a hodiny . Pokud hořelo v motorovém prostoru , tak toho moc neshcází - kostra ke kostřícímu bodu na hlavě válce ned vývodem chladící kapaliny a tři kabely k senzorům vnější teploty a teploty oleje motoru . Podstatná část je kabelový svazek mezi štít a pojistkovou skříň a kabelový svazek pro zapojení ovládací páčky .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Tak jsem sehnal potřebný materiál a může začít instalace.Kabely jsem vyndal z toho vraku a jsou nepoškozený.Ten podtlak je připojenej k přístrojovce a k podtlaku co vede od sání k posilovači brzd.Kde mám sehnat čidlo vnější teploty?Kam je připojenej kabel od teplotního čidla oleje?

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

Hadici jsi demontoval také z 1.8 66kW :?: Byla by šance rozměrů - délka X vnitřní světlost :?: Případně nějaké foto kudy je vedená :?:


Teplotní čidlo je připojené do pojistkové skříně a z pojistkové skříně už jsou vedeny hodnoty do budíků svazkem mezi pojistkou skříňí a budíky . Osazení konektorů je ve FAGu :wink: Teplotní čidlo oleje jsem bral originál , neboť z ELITu bylo kupované podle originálního čísla , ale proměřovalo jako sviň , čidlo vnější teploty jsem na základě této zkušenosti bral originál rovnou .
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Hadici jsem tam nechal,protože byla uhořelá,ale změřil jsem aspoň průměr a ten je:vnitřní průměr 5mm a síla stěny 1mm.Bohužel tu délku nevím.Sám jí zkusím udělat co nejoptimálněji apak se podělím o zkušenosti.Ještě mi sděl kde najdu ten FAG.Díky.

Uživatelský avatar
gregi
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od gregi »

nalezneš zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=88&t=49238" onclick="window.open(this.href);return false; , omlouvám se , popletl jsem si písmenka :oops: Sekce je FAQ :oops:



Ještě pokud můžu poprosit fotečku nebo popis vedení podtlaku do karoserie , jen aby vyšla ta případná délka :wink:
B3 Variant - láska na první pohled !!!!

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Jistě podívám se na ten průchod do karoserie a dám co nejdříve vědět.

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Kouba72 píše:Jistě podívám se na ten průchod do karoserie a dám co nejdříve vědět.
Nazdar chlapy,dnes jsem provedl důležitý pokrok.Dostal jsem z toho vraku ven připojovací hadičku k podtlaku MFA.Takže dokládám rozměry:plastová trubička délka-86cm;průměr vnější-4mm;průměr vnitřní-2mm.Na tuto trubičku je nasazená gumová hadička o délce 25cm a průměrech vnější- 5mm;vnitřní-3mm.Tato hadička je připojená na přístrojovou desku.Připojení na podtlak v motorovém prostoru je stejnou gumovou hadičkou o délce 4cm.Je to vše originál,tak doufám že to nebude lhát na displeji.

Uživatelský avatar
Kouba72
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 469
Registrován: 27.05.2008 19:35
Bydliště: Stupno okr.Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodatečná montáž "MFA"

Příspěvek od Kouba72 »

Kouba72 píše:
Kouba72 píše:Jistě podívám se na ten průchod do karoserie a dám co nejdříve vědět.
Nazdar chlapy,dnes jsem provedl důležitý pokrok.Dostal jsem z toho vraku ven připojovací hadičku k podtlaku MFA.Takže dokládám rozměry:plastová trubička délka-86cm;průměr vnější-4mm;průměr vnitřní-2mm.Na tuto trubičku je nasazená gumová hadička o délce 25cm a průměrech vnější- 5mm;vnitřní-3mm.Tato hadička je připojená na přístrojovou desku.Připojení na podtlak v motorovém prostoru je stejnou gumovou hadičkou o délce 4cm.Je to vše originál,tak doufám že to nebude lhát na displeji.
Ještě jsem zapoměl,ten průchod karosérií je nad posilovačem brzd.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“