porad netopi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.10.2010 17:04
porad netopi
zdravim nevite nekdo proc to netopi mam b4 1.9 TDI termostat vymeneni funguje jak ma ovladani topeni vymeneno bylo polamane taky uz funguje mel jsem to rozebrane a klapky na topeni se taky oteviraj jak maji hadice k topeni co vedou z motoru jsou varici a pritom to topi tak napul uz nevim co stim prosim poradte napadlo me jestli se treba nejak neodvzusnuje topeni to ale nevim jak jinak myslim ze vsechno funguje jak ma tak nevim proc to netopi dekuji za rady
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: porad netopi
A dal si novej radiátor topení?
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 24.10.2010 17:04
Re: porad netopi
Radiator topeni jsem novy nedal muze to byt tim jo to je asi posledni vec co to muze byt to je na sundani celi palubovky zejo
- Luksiii
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 06.03.2010 14:38
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: porad netopi
Ahoj mel jsem stejny problem u moji B3 1.9 TD , taky mi to netopilo vvymenil jsem topne teleso ( radiator ) potom termostat , vodni pumpu a stale nic . Do dnes jsem na to neprisel cim to bylo jelikoz jsem auto dal uz pryc tak se to snad ani nikdy nedozvim jinac radiator je podle me zbytecny menit . Pokud neni prasky a nemas pod kobereckama vodu tak bych to nemenil z mojich zkusenosti .
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
- Lazil
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.10.2011 20:10
Re: porad netopi
Zdravím, musím se také svěřit. Na B4 jsme z důvodu prasklého tělesa absolvovali demontáž celé přístrojovky abychom se dostali na topné těleso., už jsem ale nezkontroloval jestli to topí. Teď jsem měnil motor a k tomu se začalo ochlazovat. A zjištění? Výměna termostatu a teplota motoru v pořádku Hadice z motoru do topení horké že na ně neudržím ruku a v autě topení fouká vlažný vzduch. Zkoušel jsem odpojit hadici od hlavy a profoukl jde to bez odporu tak že dobré. Kontroloval jsem táhla ke klapkám které otevírají a regulují průchod vzduchu přes topení a vše se zdá OK. ale netopí. vidím to tak že tu anabázi s demontáží celého tělesa topení budu muset absolvovat ještě jednou a zkontrolovat klapky a jejich těsnost, jinak už nevím.
Pokud by měl někdo schema topení uvítal bych. díky za nápady.
Lazil
Pokud by měl někdo schema topení uvítal bych. díky za nápady.
Lazil
- Lazil
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.10.2011 20:10
Re: porad netopi
Tak jsem tu znova. Vyndal jsem topení a dle mích předpokladů jsou to ty klapky. Oni mají v sobě díry na odlehčení a jsou potažený molitanem. Bohužel páni z Fauwečka netuší že ty jejich skvělá auta budou jezdit tak dlouho a molitan se vydrolil. tím místo přes těleso jde vzduch rovnou do kabiny. No a nyní přemýšlím jestli je obalím molitanem nebo alobalem, a pak to celé zase sesadit a smontovat celou přístrojovku. Jde mi z toho hlava kolem. Držte mi palce.
Zdraví Lazil
Zdraví Lazil
- Přílohy
-
- Díry v klapkách
- topeni1.JPG (72.19 KiB) Zobrazeno 6306 x
-
- A ještě jednou
- topeni2.JPG (67.94 KiB) Zobrazeno 6306 x
-
- Jezdec
- Příspěvky: 309
- Registrován: 18.12.2010 15:59
- Bydliště: okolí Slušovic a Zlína.
Re: porad netopi
Jéžkovy voči.To sou kok*ti.Asi mne to čeká taky,páč mám ve výdechu kousky molitanu.Akorát se mi s tou palubkou moc nechce ven no.
- Luksiii
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 06.03.2010 14:38
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: porad netopi
Lazil píše:Tak jsem tu znova. Vyndal jsem topení a dle mích předpokladů jsou to ty klapky. Oni mají v sobě díry na odlehčení a jsou potažený molitanem. Bohužel páni z Fauwečka netuší že ty jejich skvělá auta budou jezdit tak dlouho a molitan se vydrolil. tím místo přes těleso jde vzduch rovnou do kabiny. No a nyní přemýšlím jestli je obalím molitanem nebo alobalem, a pak to celé zase sesadit a smontovat celou přístrojovku. Jde mi z toho hlava kolem. Držte mi palce.
Zdraví Lazil
tak to zkus a rekni jestli to bylo vazne tim jinak preju hodne stesti s montazi , ale pokud jsi to uz jednou delal tak uz to pujde lip
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: porad netopi
Tak tehdá se to asi jevilo jako dobrej nápad, nikoho nemohlo napadnout, že a) to auto vydrží tak dlouho, b) ten molitan nevydrží tak dlouho Vyházet ho ven a problém vyřešen
- Luksiii
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 06.03.2010 14:38
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: porad netopi
takze kdyz se ty klapky zabali do neco co chvilku jeste vydrzi tak bude auto zase topit ?
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
- Lazil
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.10.2011 20:10
Re: porad netopi
Tak je topení hotové, klapky jsem obalil alobalem,přes jsem ještě navlékl sešátou látku s molitanem. Smontoval a úsměv přes celou hubu. Pánové ono to topí. Jen jsem měl problém s těma bovdenama kam který přijde. A pokud má někdo ten samí problém, můžu jen doporučit. stojí to za to ohřejete se . Jedno dopoledne jsem to demontoval a další dopoledne dával dohromady.
Doporučení: Při demontáži jsem pak zjistil je stačí demontovat středový panel kde je přišroubovaná přístrojovka, Pak ze stran u dveří a dá se jen nadzvednout. rozpojit topení od průduchů (drží pohromadě na každé straně 6mm šroubky a plíšky, které ho svírají. Stačí malým šroubovákem plíšky na obou stranách šroubku nadzvednout a ono se to roskočí,jen opatrně, aby se nevylomily). ty se musejí vyndat nejdříve. Pak u motoru:1) odpojit hadice a dvě matky, které drží celé topení (pod hadicemi).ten jeden je schovaný pod alobalem dole u výfuku.
2) v pravo nahoře pod plastem je prachový filtr, tam jsou dva 8mm šrouby, které drží ventilátor.
3) odpojit koncovky od ventilátoru a ovládací bovdeny a je to.
Je to trochu jako ježek v kleci ale když se s tím trochu zavrklá tak jde ven.
Tak vám držím palečky já už to mám za sebou jupí
Doporučení: Při demontáži jsem pak zjistil je stačí demontovat středový panel kde je přišroubovaná přístrojovka, Pak ze stran u dveří a dá se jen nadzvednout. rozpojit topení od průduchů (drží pohromadě na každé straně 6mm šroubky a plíšky, které ho svírají. Stačí malým šroubovákem plíšky na obou stranách šroubku nadzvednout a ono se to roskočí,jen opatrně, aby se nevylomily). ty se musejí vyndat nejdříve. Pak u motoru:1) odpojit hadice a dvě matky, které drží celé topení (pod hadicemi).ten jeden je schovaný pod alobalem dole u výfuku.
2) v pravo nahoře pod plastem je prachový filtr, tam jsou dva 8mm šrouby, které drží ventilátor.
3) odpojit koncovky od ventilátoru a ovládací bovdeny a je to.
Je to trochu jako ježek v kleci ale když se s tím trochu zavrklá tak jde ven.
Tak vám držím palečky já už to mám za sebou jupí
-
- Jezdec
- Příspěvky: 309
- Registrován: 18.12.2010 15:59
- Bydliště: okolí Slušovic a Zlína.
Re: porad netopi
Jak tak čtu tady ten návod tak nestačilo by jen vyhodit ventilátor a nebude vidět na tu klapku?Poraďte kdo to měl rozkuchaný.Moc se mi to celé rozdělávat nechce.Kor když je teď venku kosa jak z nosa.
- Luksiii
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 06.03.2010 14:38
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: porad netopi
bohuzel musis shodit palubovku jinak se k tomu nedostanesTomas6 píše:Jak tak čtu tady ten návod tak nestačilo by jen vyhodit ventilátor a nebude vidět na tu klapku?Poraďte kdo to měl rozkuchaný.Moc se mi to celé rozdělávat nechce.Kor když je teď venku kosa jak z nosa.
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
Vw passat 1.9 TD rv.92 stará dobrá vrána
Vw Golf 1.9 TDI , 74 kw ,rv.2001
-
- Jezdec
- Příspěvky: 309
- Registrován: 18.12.2010 15:59
- Bydliště: okolí Slušovic a Zlína.
Re: porad netopi
Tak to není moc potěcha no.Takže asi budu muset o víkendu zabrat.Jinak v tom autě zmrznu.
- Lazil
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 22.10.2011 20:10
Re: porad netopi
Tomasi, Přístrojovku sundavat nemusíš, jak jsem popisoval výše: Musíš jí jen povolit na obou stranách u dveří, sundat prostřední panel, vyjmout tu krabici hned za středním panele do kterých jsou nastrkané trubky rozvodu vzduchu ta je spojena s vlastním topením dvěma šroubky po stranách, to jsem již popisoval. a když ji vyndáš tak se dostaneš na ty klapky (jsou vyfoceny). pokud se tam dostaneš rukou a obalíš tu zadní alobalem tak máš vyhráno. Uvažoval jsem o tom ale pak jsem rači vyndal to topení celé a pohodlně doma ty klapky obalil.
Tu spodní fotku jsem pořídil právě když jsem sundal tu rozvodnou krabici.
Držím palce Lazil
Tu spodní fotku jsem pořídil právě když jsem sundal tu rozvodnou krabici.
Držím palce Lazil