B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Ahoi,

u naší B4 AFN se stala divná věc, jak začalo být chladněji, tak auto začalo mít následující problém:

Po startu a rozjetí se auto nechtělo jít přes 1500ot a po chvíli se chytlo a jelo normálně. Další start byl už ok a auto jelo bez problémů. Tohle se dělo cca 3 dny a dnes kdy problém přetrval i u teplého motoru a večer jsem už domů dojel na jedničku max 20kmh.

Čeho jsem si všimnul, tak, že v autě bylo oleje na rysce v hladině min. Tak jsem rovnou vyměnil olej i s filtrem protože jsem to měl nachystané ale už se nic nezměnilo auto více jak 20kmh a 1500ot nedokáže jet ani točit.

Je možné, že odešlo turbo? Auto má najeto cca 375 tis km a turbo je ještě původní EGR zaslepený N75 je rok starej.

Milan

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od yessmen »

Nenateklo do jednotky? Motorové pojistky ok? Hlavní vstřik, kabeláž?
Turbem to určo nebude.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Nějakou dobu je tady sucho, co tomu ještě předcházelo, tak že někdy nešlo žhavení.

Kde je jednotka motoru abych to prošel?

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Te´d tady pršelo a když jsem zkoušel nastartovat studené auto tak po nastartování byl chvíli nepravidelný volnoběh, jako by nebylo dobře nažhaveno.

A auto vůbec nereagovalo na sešlápnutí plynu. Po cca půl minutě se dalo vytočit cca na 1000ot/min. I když se dal plyn na podlahu. A s plynem na podlaze čoudilo takovým bílomodrým dýmem.

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Odpojil jsem baterku, vymontoval jednotku, byla suchá, pročistil konektory čidel a kabeláž jsem prošel, u v střiků jsem povolil trubky od čerpadla a nafta tryskala. Pojistkám taky nic není ani těm v motoru.

Zítra bych měl jet na diagnostiku pokud budou mít v servise čas.

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nestartuje

Příspěvek od Durnbach »

Auto bylo v servise, kde řekli, že je v háji čerpadlo.

Když auto bylo v teple, tak startovalo normálně ale pak venku startovalo blbě až vůbec nenastartovalo.

Na čerpadle jsem vyměnil vysokotlaké čerpadlo a elektrickou hlavu čerpadla. Auto žhaví cca 20 sekund, nafta ke vstřikům jde ale auto ani za nic nechytí. Ani není žádný náznak. Jako by byl bloknutý imobilizér.

Jediné čeho jsem si vyšimnul, tak že cca po třetím pokusu startování začala blikat kontrolka oleje.

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od yessmen »

No a co čidlo teploty ho odpoj
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Čidlo teploty čeho?

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od yessmen »

vody
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Durnbach
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 01.02.2011 21:21

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Durnbach »

Jsem se na to díval a čidlo teploty bylo vypojené, teď to žhaví asi 5 sec, což se mi zdá na -4 stupně docela málo.

Zklusím ještě proměřit žhavičky jestli fungují.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: B4 81kw TDI nejde přes 1500ot/min

Příspěvek od Bastard »

Imobilizér toto nedělá, pokud by byla chyba v něm, tak by ti auto nastartovalo, ale po nastartování by ti cca po 2 sekundách chcíplo. Přeměřit žhavičky je dobrej nápad.

Odpovědět

Zpět na „Motory“