Škubání B4

Nafta a benzín - opravy, úpravy, servis,

Moderátoři: Bastard, gregi

Uživatelský avatar
nekkor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.03.2010 20:58
Bydliště: HavWířov

Re: Škubání B4

Příspěvek od nekkor »

ŘJ je bez imobilizeru, mám ještě jednu a jako přes kopírák přesně to samé. Rok výroby 1994. Relé 109 měněno jako první za nové. Dozvěděl jsem se z nějakých něměckých stránek, že koncern měl s tímto relé do určitého roku výroby potíže kvůli materiálu plastu. Dnes jsem měřil tlaky a rozdí mezi válci je +-0,5 bar. Tlaky měřeny kvůli škubání a ne kvůli vypínání. Budu tahat čerpadlo ven kvůli rozdílným dávkám paliva mezi jednotlivými válci viz výše a nechám ho překontrolovat na stolici.

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Škubání B4

Příspěvek od mecsoun »

to bych raději zkusil vyměnit celé vstřikovače za jiné. jaká je volnoběžná dávka? na volnoběh to maká normálně? nekucká to? ty korekční dávky jsi koukal předpokládám na volnoběh za tepla nebo studena? ju a něco podobného mi to dělalo když jsem koupil svoje auto a dělal mi to ventil počátku vstřiku. Když jsem jel v tahu nebo udržoval rychlost tak pohoda a jakmile jsem jen lehce přibrzdil motorem tak to zdechlo. a musel jsem vypnout a zapnout zapalování a jelo to. jezdilo to jako z praku jen jsem nesměl brzdit motorem. Zkus ho proměřit ohmmetrem měl by mít 12-20 ohmu a je to pin 2 a 3 na konektoru. je to ten třípinový konektor co je u čerpadla a je na něj zapojen ještě vntil na odpojení paliva. snímač zdvihu jehly má mít 80-120 ohmu tak ho rovnou taky zkoukni a snímač otáček klikovky 1000-1500 ohmu.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
nekkor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.03.2010 20:58
Bydliště: HavWířov

Re: Škubání B4

Příspěvek od nekkor »

Takže VYŘEŠENO! Vyměnil jsem čerpadlo a to je teďka pojezděníčko. Na starém čerpadle byly vadné dva tlakové ventily a čerpadlo s elektronikou to nestačily dodávkovat. Celé se to rozkmitávalo a bylo to na prd.

Roumen1910
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 26.11.2011 20:37

Re: Škubání B4

Příspěvek od Roumen1910 »

Čerpadlo jsem nechal vyměnit za čerpadlo, které v minulém autě neškubalo (š. octavia). Výměna pal. filtru, vzduchového filtru ale auto stále škube kolem 1800-2000 ot/min. Nejvíc je to znát na pětku. prosím o radu co dál...

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Škubání B4

Příspěvek od Bastard »

Zkontrolovat vstřiky, turbo, váhu vzduchu.

Uživatelský avatar
radekkula
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 27.07.2011 18:05
Bydliště: olomouc

Re: Škubání B4

Příspěvek od radekkula »

Tak chlapi kolik řešení je k tomu škubání uspěšných???podtlaky-el.ventily-váha-agr vyměněny,palivový systém k čerpadlu ok(neměnil jsem čerpadlo)trysky vyměněny a pořád se to třepe do 2000 ot.při zábírání motoru pak už v poho nesmím do nulové polohy plynu a lehce přidat.Ve městě otřesná jizda a niko neví čím to je Vag. nepíše žádnou závadu.Prosím kdo mněl tuto závadu jak se mu povedla vyřešit.Diky za reakci na dotaz.

pablb
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 13.05.2012 17:39

Re: Škubání B4

Příspěvek od pablb »

skubani jak popisujete dela vetsinou ridici jednotka nejlepe vymenit za jednotku z 94roku nema imobilizer tak se s tim nemusi na diagnostiku.pokud jde o chcipani s tim ze se rozsviti zluta kontrolka to vetsinou dela rele 109 vypinani privodu paliva na cerpadle ,ja mam rele dobry ale nejde mi na nej spinaci proud kdyz ho sepnu rucne tak jede .dle navodu jde ovladaci proud z r.jednotky.

Uživatelský avatar
JonatanCl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CL,Lbc,Uranový doly a pak různě
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání B4

Příspěvek od JonatanCl »

Mně se škubání - ztráta výkonu na 5 kvalt - odstranilo v momentě, kdy jsem vyměnil svojí ŘJ za jednotku údajně z Golfa III z roku 1997, která má větší paměti, zkontrolované patice a je přešvábovaná na momentálně cca 74kW - nechtěl jsem žádný šílený výkony, tak mi kluk přerovnal mapy trochu jinak - turbo bere od 1500, zkonsolidoval mi poměr vzduch a nafty, aby to chodilo rovně. Od té doby ani jedno škubnutí v celém rozsahu kvaltů a otáček.
Podotýkám, že čerpadlo, vstřiky a turbo je původní, nic víc jsem nelaboroval.
Po téhle úpravě jsem už dal přes 30 tkm bez závad, momentálně má motor namotáno 502 000km, proto jsem nechtěl čipovat nějakou zběsilost
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

Uživatelský avatar
hony...
Profík
Profík
Příspěvky: 992
Registrován: 29.10.2008 21:48
Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání B4

Příspěvek od hony... »

no po výměně el části čerpadla mi to taky začalo poškubávat jen tak ale do první poloviny plynu když plyn prošlápnu pod půlku tak vše ok.. na volnoběh cajk, kdy někde sundám nohu z plynu tak taky cajk.. a je více méně jedno v jakých otáckách... proste jemné přidání plynu a škube, šlápnu mu a jede v poho :-) napadl nás právě ten potenciometr plynového pedálu.. mám ho objednaný tak uvidíme, ale doufám že to zabere.. dám vědět, držte palce
Čuňas b4 f kombajnu

Odpovědět

Zpět na „Motory“