Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
No ale to je strašně jednoduchý. Jakmile dáš plný rejd a dál to již nemůže, začně to dělat divné zvuky. To dělají všechny auta. Je to vlastně extrém a tam bych to nehnal. Nebo se stává, že když je to nadoraz, tak začně klouzat řemen na čerpadle
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
A celej se otočit můžeš? Tak si zajeď do Pelhřimova, prohlídni si autovrakoviště ať víš, do čeho jdeš.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
A co když tam žádné nebudemajkl1 píše:A celej se otočit můžeš? Tak si zajeď do Pelhřimova, prohlídni si autovrakoviště ať víš, do čeho jdeš.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Tak to jsi vStandaS píše:A co když tam žádné nebudemajkl1 píše:A celej se otočit můžeš? Tak si zajeď do Pelhřimova, prohlídni si autovrakoviště ať víš, do čeho jdeš.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Bylo to jak jsem říkal. Špatná řemenička na alternátoru. Opraveno (resp. vyměněno) a při kroucení volantem to už ani nehlesne.majkl1 píše:Ten písklavej až kvičivej zvuk je úplně nomální Luďo (ovšem pokud ti to neřve i na studenej motor(olej). Píšou to i v manuálnu k autu. Taky píšou, že plnej red by neměl bejt dýl jak 15 sec - dochází k přehřívání servooleje. A když ti to dělá při plným rejdu, tak nevím, co by s tím měl mít altík společnýho, ještě tak servo, ale altík? Mám pocit, že až ti to mechoš prohodí, tak tiu řekne, že tam ještě našel špatný servo, to pak vymění a ejhle, bude to dělat furt. Pak teprve vymění olej (při výměně to prej nebylo potřeba) a vono se to trochu zklidní.molczik píše:Tak mám asi podobnej problém jako většina. Z motoru se při točení volantem (plnej rejd) ozývají hrozný zvuky, jako bych klouzal nějakej řemen. Volám svýmu mechanikovi a ten mi bez váhání řek, že je to špatná "řemenička na alternátoru" (tyvoe, ted kdybyste mě zabili, tak si nebudu jistej, jestli si to pamatuju správně). Každopádně já vim prd, co to je. No každopádně mě poslal k jednomu místnímu vyhlášenýmu autoelektrikáři, který mi to během pondělí opraví. Říkal práce na několik hodin a že to není problém. Jen jsem zvědavej co to bude stát.
Pak si vzpomeneš na mě. Jak říkám při studeným motoru je klid, ale jen se zahřeje tak při plným to kvičí. POkud se ti to teda projevuje tak jak říkám.
Naposledy upravil(a) molczik dne 05.08.2008 09:26, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Stálo to 3800,-majkl1 píše:
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
No to je dost. Za to by bylo granátůmolczik píše:Stálo to 3800,-majkl1 píše:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Tak jak teda kurňa? Při točení mi to taky kvičí. Nepomohlo i po nové výměně řemene. Když jsem kontroloval volnoběžku, jak píše majkí, tak před ani za kladkou nevibruje či neposkakuje. tak co já ted s tím ?
- ivula
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 16.03.2008 19:57
- Bydliště: Hodonín
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Může to být i špatné čerpadlo na servonoxicek píše:Tak jak teda kurňa? Při točení mi to taky kvičí. Nepomohlo i po nové výměně řemene. Když jsem kontroloval volnoběžku, jak píše majkí, tak před ani za kladkou nevibruje či neposkakuje. tak co já ted s tím ?
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Poradil bych ti "řemenička na alternátoru" ale sám vim prd co to je. Každopádně autoelektrikář ihned věděl a šel na jisto.noxicek píše:Tak jak teda kurňa? Při točení mi to taky kvičí. Nepomohlo i po nové výměně řemene. Když jsem kontroloval volnoběžku, jak píše majkí, tak před ani za kladkou nevibruje či neposkakuje. tak co já ted s tím ?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Řemenička altíku=volnoběžka. Stále stejně nechápu co má společnýho s řízením.
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Jo, to já taky ne. Taky jsme na to s otcem čuměli jak puci, když jsme stočili kola a na polodotu se objevilo varování, že auto nedobíjí. Leda že by servo nějak hodně zaměstnalo v tu chvíli alternátor a ten díky té špatné volnoběžce přestal fungovat...nebo tak něco... čert ví.majkl1 píše:Řemenička altíku=volnoběžka. Stále stejně nechápu co má společnýho s řízením.
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Při normálním točení to jakoby pobouchává, volant se tak nějak trochu cuká, no těžko se to popisuje. Jde cítít ževolant klade v určitýchj pootočení jíný odpor než při jiném natočení. No a pokud je ráno vlhko ci chladněji, tak to píská jak pístala. Az mi je stydno. Pak týden zase nepíská a pak zase píská. Olej je takový jakoby lehce do hněda. Co jsem se díval na typy olejů, tak nevím přesně s jakým označením bych měl koupit. Vypustit se asi nedá,ale asi normálně vytáhnout olej přes plnící otvor,ne? Asi to bude taky raketa za ten olej,co?majkl1 píše:Řemenička altíku=volnoběžka. Stále stejně nechápu co má společnýho s řízením.
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Napínací/vodící kladka řemenu alternátoru
Chlape, máš naprosto stejný projevy jako jsem měl já. Taky vypadalo divně, když někam přijela nablejskaná kára v chromu a pískala jak 20 let starej Fiat.noxicek píše:Při normálním točení to jakoby pobouchává, volant se tak nějak trochu cuká, no těžko se to popisuje. Jde cítít ževolant klade v určitýchj pootočení jíný odpor než při jiném natočení. No a pokud je ráno vlhko ci chladněji, tak to píská jak pístala. Az mi je stydno. Pak týden zase nepíská a pak zase píská. Olej je takový jakoby lehce do hněda. Co jsem se díval na typy olejů, tak nevím přesně s jakým označením bych měl koupit. Vypustit se asi nedá,ale asi normálně vytáhnout olej přes plnící otvor,ne? Asi to bude taky raketa za ten olej,co?majkl1 píše:Řemenička altíku=volnoběžka. Stále stejně nechápu co má společnýho s řízením.
Noxiček: Koukni v jakým stavu máš olej v servu. Jestli není jako bota. Někdy stačí vyměnit a je klid. Kvičí ti to při jakýmkoli zatočení volantu, nebo jenom v krajní poloze?
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line