sviti dlouho zhaveni
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 433
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jizni morava
sviti dlouho zhaveni
Obcas se me stane ze sviti dlouho zhaveni a kdyz nastartuju tak to toci az 1500 otacek to blbne asi cidlo ze.Stava se to obcas pripada ze ted v tech vedrech Passat 1.9 TDI PD 85 KW
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
dlouho po startu nebo před startem??? jestli před startem tak máš v háji čidlo teploty, nebo někde přerušená elektrika k němu. poku po startu a bliká tak to signalizuje závadu na motoru...
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- romanx
- Profík
- Příspěvky: 963
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
Re: sviti dlouho zhaveni
No kdyby Ti to dělalo pokaždý tak bych řekl že čidlo ale když to dělá jen v těch vedrech tak bych se nejdřív podíval jestli není zoxidovanej ten konektor čidla.Jsou v něm čtyři piny tak bych je procáknul kontoxem nebo něčím takovým a zkusil asi až pak bych měnil čidlo.....když jsem ten konektor vyndaval u svýho tak to ale šlo dost blbě ....nakonec jsem ho doprasil a koupil novej ale musel jsem vypíchat ty piny a přesunout je do novýho....moc se k tomu nemůže horem - možná by to bylo lepší spodem...ale jinak čidla odchází jak na běžícím pásu co jsem tu četl....koupil jsem ho u VW origo a myslím že kolem 700,- něbo tak nějak a 100,- konektor teď ty ceny přesně z hlavy už nevím...collins píše:Obcas se me stane ze sviti dlouho zhaveni a kdyz nastartuju tak to toci az 1500 otacek to blbne asi cidlo ze.Stava se to obcas pripada ze ted v tech vedrech Passat 1.9 TDI PD 85 KW
Ale zase když točí 1500 ot. a bylo by to po startu a ne při startu tak si nejsem jistý jestli by tady ta kontrolka nesignalizovala vadný poťák plynu. Protože pokud je plyn vadný tak si motor hodí tyhle otáčky na dojetí.Ale nevím jestli zrovna 1500 spíš myslím že 1200.....
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
me vzdycky pri startovani pomerne dlouho (asi 5sec) sviti zhaveni u B5, tak premyslim zda to je olejem, preci jenom motor je vyslahany a premyslim, zda tam ten 5W je vhodny (do noveho motoru yo, ale do stareho?) a pak sem taky zjistil, ze mam hodnotu predvstriku 0 a mam mit 3,6
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: sviti dlouho zhaveni
to sice jo,ale v tu chvíli nereaguje na plyn...Já byhc to každopádně viděl na VAG a předpokládám že výměna toho čidla tě nemine,to čidlo může ukazovat občas dobře občas špatně,teď sem jedno měnil na ibize,občas ukazovalo správně,jináč pořád -13 a podobněromanx píše:Ale zase když točí 1500 ot. a bylo by to po startu a ne při startu tak si nejsem jistý jestli by tady ta kontrolka nesignalizovala vadný poťák plynu. Protože pokud je plyn vadný tak si motor hodí tyhle otáčky na dojetí.Ale nevím jestli zrovna 1500 spíš myslím že 1200.....
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 17.09.2015 19:47
- Bydliště: Brno
Re: sviti dlouho zhaveni
Zdravím,
mám podobný problém - ovšem na Passatovi rok 99, motor AFN 81kW. Snad bez výjimek (nepamatuji si opak) při prvním startování, kdy je motor ještě nezahřátý, mi svítí žhavení cca 5 sekund a motor poté nastartuje do cca 1100-1200 otáček. Po chvíli na volnoběhu otáčky spadnou na normální hodnotu, při dalších teplých startech je vše OK - žhavení se rozsvítí na okamžik a motor vpohodě nastartuje. Problém přetrvává jak ráno, tak i během dne, včera např při 21°C na teploměru.
Je i na B5 pravděpodobná příčina čidlo teploty, nebo se mám zaměřit na něco jiného? V zimě mi už trochu hůř fungovaly žhaviče, tak jestli to nemůže být s nimi spojené (ale potom nerozumím těm teplým startům, když je pořád teplo).)
Předem díky za radu!
mám podobný problém - ovšem na Passatovi rok 99, motor AFN 81kW. Snad bez výjimek (nepamatuji si opak) při prvním startování, kdy je motor ještě nezahřátý, mi svítí žhavení cca 5 sekund a motor poté nastartuje do cca 1100-1200 otáček. Po chvíli na volnoběhu otáčky spadnou na normální hodnotu, při dalších teplých startech je vše OK - žhavení se rozsvítí na okamžik a motor vpohodě nastartuje. Problém přetrvává jak ráno, tak i během dne, včera např při 21°C na teploměru.
Je i na B5 pravděpodobná příčina čidlo teploty, nebo se mám zaměřit na něco jiného? V zimě mi už trochu hůř fungovaly žhaviče, tak jestli to nemůže být s nimi spojené (ale potom nerozumím těm teplým startům, když je pořád teplo).)
Předem díky za radu!
VW Sharan II, 2005, 1.9 TDI 96kW (ASZ)
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: sviti dlouho zhaveni
Na 99% teplotní čidlo
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 17.09.2015 19:47
- Bydliště: Brno
Re: sviti dlouho zhaveni
Ahoj, díky moc za odpověď a radu! Ještě se zeptám - je to nějaký hodně kritický problém ve smyslu, že by to mohlo dojít až do stavu nepojízdnosti? Do příštího týdne nemám snad ani minutku volna, tak se raději ptám, jestli je takové riziko. Předem ještě jednou děkuji!
VW Sharan II, 2005, 1.9 TDI 96kW (ASZ)
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: sviti dlouho zhaveni
Teoreticky ne. Ale motor běží v neideálních podmínkách. Palivo je dávkováno a časováno podle informací, které nejsou pravdivé. V podstatě takový zpackaný chip alá powerbox
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 17.09.2015 19:47
- Bydliště: Brno
Re: sviti dlouho zhaveni
Ok, díky - vím, že to není optimální. U mě ale vylezou otáčky momentálně asi do 1100ot a řekněme třeba po půl minutě po minutě jízdy po ulici (30-50kmh na 3 rychl stupeň) jsem zkoušel několikrát zastavit a nastartovat znovu - pak už vše OK. Po víkendu musím sehnat a vyřešit.
Ještě jednou díky za přesný info!
Ještě jednou díky za přesný info!
VW Sharan II, 2005, 1.9 TDI 96kW (ASZ)
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic
VW Passat B6, 2006, 2.0 TDI 103kW (BMP)
VW Passat B5.5, 2003, 2.5 TDI 132 kW (BAU) 4motion Tiptronic