Zdravim,
zajimalo by me, jake jsou nejnizsi optimalni otacky pro benzin 1.8T (uvazujme temer prazdne auto jen s ridicem). Pokud bych mel jezdit porad alespon na 2000 otacek, tak si ve meste zaradim max. trojku (cca 2100 otacek pri 50 km/h). Na ctverku by to bylo cca 1500 rpm coz by pro nepreplnovany benzin s tak malym objemem bylo podle mne malo.
Tento motor ale dava maximum (nebo 90%) tociveho momentu od 1750 otacek, tak nevim.
PS: Mozna je to hloupy dotaz, ale nevite nekdo proc jsou na budiku tachometru cervene zvyraznene rysky rychlosti 30 a 50 km/h?
Predem diky za odpoved
1.8T - optimalni otacky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- makli
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Zlín
- PeLa
- VWsenior
- Příspěvky: 2095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T - optimalni otacky
Jsou to rychlosti v obci a obytné části. Některá auta mají takto zvýrazněnou ještě 90makli píše:Zdravim,
zajimalo by me, jake jsou nejnizsi optimalni otacky pro benzin 1.8T (uvazujme temer prazdne auto jen s ridicem). Pokud bych mel jezdit porad alespon na 2000 otacek, tak si ve meste zaradim max. trojku (cca 2100 otacek pri 50 km/h). Na ctverku by to bylo cca 1500 rpm coz by pro nepreplnovany benzin s tak malym objemem bylo podle mne malo.
Tento motor ale dava maximum (nebo 90%) tociveho momentu od 1750 otacek, tak nevim.
PS: Mozna je to hloupy dotaz, ale nevite nekdo proc jsou na budiku tachometru cervene zvyraznene rysky rychlosti 30 a 50 km/h?
Predem diky za odpoved
- zlebaa
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Tk otáčky
Já mužu jenom říct jak jezdím já, mám VW Passat r.v. 89 combi 1.8i a když jezdím ve městě nebo po vesnici tak při 50 km/h mám zařazený 4. st, a úplně v poho to jede mám tak 1500 ot/min. Víc nemůžu poradit Zdarec
zlebaa
- PetrVK
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
- StaPo
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: praha/hambujsch/taborsko
Taky jsem toho nazoru,
ze by se to nemelo tocit pod 2000 ot/min (a to po rovine, do kopce se to snazim netocit pod 2500 ot/min).
Ale je to ciste muj subjektivni nazor, zda se mi, ze pri tech 1500 ot/min to jde tak nejak divne, tvrde, motoru se nechce... Jeste jsem schopen obcas po rovine akceptovat i 1800 ot/min (kroutak uz to pri techhle otackach ma), ale rozhodne bych mu pri techhle otackach nenakladal vic jak pul plynu.
Chtelo by to vykonove a spotrebove krivky v zavislosti na otackach, abysme to nebrali jen tak podle citu, nema nahodou nekdo?
ze by se to nemelo tocit pod 2000 ot/min (a to po rovine, do kopce se to snazim netocit pod 2500 ot/min).
Ale je to ciste muj subjektivni nazor, zda se mi, ze pri tech 1500 ot/min to jde tak nejak divne, tvrde, motoru se nechce... Jeste jsem schopen obcas po rovine akceptovat i 1800 ot/min (kroutak uz to pri techhle otackach ma), ale rozhodne bych mu pri techhle otackach nenakladal vic jak pul plynu.
Chtelo by to vykonove a spotrebove krivky v zavislosti na otackach, abysme to nebrali jen tak podle citu, nema nahodou nekdo?
- makli
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Zlín
Vykonove krivky jsou na http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-ZStaPo píše:Chtelo by to vykonove a spotrebove krivky v zavislosti na otackach, abysme to nebrali jen tak podle citu, nema nahodou nekdo?