AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Ahoj, můj druhý Passat stále padá do nouze... tahá pocitově až tak od 2000ot a spadne do nouze jak kdy podle toho zda jedu do kopce nebo po rovině. Přidávám LOG na rovince na 4ku od nízkých otáček..prosím koukněte po čem mám jít. Podtlaky OK...když je volnoběh tak táhlo turba vyjede nahoru, když odpojím hadičku, tak sjede dolů...moc děkuji

http://leteckaposta.cz/384485711" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od majkl1 »

Turbo naprosto nereguluje. Je stále v poloze pro max, tlak.
Přílohy
Snímek obrazovky pořízený 2018-11-14 17-43-19.png
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Nerozumím tomu...co to znamená?? Co je špatně? Na co se mám zaměřit? Proč to tedy padá do nouze? Zda se mi, že když nechám auto chvíli schladnout, třeba hodinu, tak první kilometr šlape vše jak má...

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od majrek001 »

nemáš blbě zapojené hadičky, že by to bylo přímo na podtlak nebo je seklý N75 ventil
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Hadičky myslím ok...tu požadovanou hodnotu udává přece jednotka ne? Ta rovná čára je požadavek tlaku turba jsem pochopil...tudíž to chce pořád moc bez ohledu na plynový pedál??? Auto jsem koupil právě, tak nevím co čekat...

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Celý graf...proč to spadne vůbec do nouze když ten tlak v otáčkách od cca 2000 je pořád stejný???
Přílohy
IMG_20181114_163018.jpg

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od majkl1 »

Tlak, respektive jeho hodnota je stejná, protože čidlo už více ukazovat neumí. Do nouze to padá až po cca 6-7 vteřinách, kdy je některá z hodnot mimo toleranci.
Udělej tet akčních členů a sleduj, zda se bude táhlo v intervalech cca 5 vteřin hýbat nahoru a dolů. Podle mne bude stále nahoře.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Můžeš prosím objasnit...Ta rovná modrá křivka je požadavek na tlak? Ta druhá modrá křivka co stoupá je aktuální tlak? Zelená křivka co je pod modrou rovnou je co, že tak propadla v době začátku nouze? Bohužel test akčních členů udělám, ale mě vdsc je bez popisů, tak zkusím ale. Předpokládám, že při nastartovaném motoru. Váha je ok?

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Tak dnes vyměněný N75...je to stejné!! Ale, když jsem měl sundanou sací hadici k turbu,tak jsem zkoušel vůli turba - žádná vůle! No a otáčet vrtulí šlo s citelným odporem...to asi není normální ne? Má vrtule jít úplně volně otáčet? Každopádně za studena se zdá že auto jede úplně normálně, pak čím více se ohřívá tak je to čím dál horší. Regulace se zdá že chodi, ale nevím zda v celém rozsahu. Že by bylo přidřené turbo? Ale za tepla jede od cca 2200ot do 3500ot jako raketa...tak nevím...
Přílohy
IMG_20181115_145626.jpg

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »


Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od majkl1 »

Rozloupni turbo a vyčisti lopatky a plochu pod nimi a bude to OK.
Teplem se vymezují vůle a proto se lopatky přidírají více na teplém, než na studeném.
Turbína má malý odpor daný hmotností rotoru a tím, že na vypnutém motoru "neplave" na oleji.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

TripleBlack
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 17.07.2018 20:47

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od TripleBlack »

Ok, nejlevnější varianta ;-)

Mraca
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 31.01.2009 13:34
Bydliště: Ustecky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI

Příspěvek od Mraca »

N75 to vetsinou neni. Bud se zamer na hadicky podtlaku, ale nejspis to bude stejne nefunkcni regulace turba.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“