AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Ahoj, můj druhý Passat stále padá do nouze... tahá pocitově až tak od 2000ot a spadne do nouze jak kdy podle toho zda jedu do kopce nebo po rovině. Přidávám LOG na rovince na 4ku od nízkých otáček..prosím koukněte po čem mám jít. Podtlaky OK...když je volnoběh tak táhlo turba vyjede nahoru, když odpojím hadičku, tak sjede dolů...moc děkuji
http://leteckaposta.cz/384485711" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/384485711" onclick="window.open(this.href);return false;
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Turbo naprosto nereguluje. Je stále v poloze pro max, tlak.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Nerozumím tomu...co to znamená?? Co je špatně? Na co se mám zaměřit? Proč to tedy padá do nouze? Zda se mi, že když nechám auto chvíli schladnout, třeba hodinu, tak první kilometr šlape vše jak má...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
nemáš blbě zapojené hadičky, že by to bylo přímo na podtlak nebo je seklý N75 ventil
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Hadičky myslím ok...tu požadovanou hodnotu udává přece jednotka ne? Ta rovná čára je požadavek tlaku turba jsem pochopil...tudíž to chce pořád moc bez ohledu na plynový pedál??? Auto jsem koupil právě, tak nevím co čekat...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Celý graf...proč to spadne vůbec do nouze když ten tlak v otáčkách od cca 2000 je pořád stejný???
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Tlak, respektive jeho hodnota je stejná, protože čidlo už více ukazovat neumí. Do nouze to padá až po cca 6-7 vteřinách, kdy je některá z hodnot mimo toleranci.
Udělej tet akčních členů a sleduj, zda se bude táhlo v intervalech cca 5 vteřin hýbat nahoru a dolů. Podle mne bude stále nahoře.
Udělej tet akčních členů a sleduj, zda se bude táhlo v intervalech cca 5 vteřin hýbat nahoru a dolů. Podle mne bude stále nahoře.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Můžeš prosím objasnit...Ta rovná modrá křivka je požadavek na tlak? Ta druhá modrá křivka co stoupá je aktuální tlak? Zelená křivka co je pod modrou rovnou je co, že tak propadla v době začátku nouze? Bohužel test akčních členů udělám, ale mě vdsc je bez popisů, tak zkusím ale. Předpokládám, že při nastartovaném motoru. Váha je ok?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Tak dnes vyměněný N75...je to stejné!! Ale, když jsem měl sundanou sací hadici k turbu,tak jsem zkoušel vůli turba - žádná vůle! No a otáčet vrtulí šlo s citelným odporem...to asi není normální ne? Má vrtule jít úplně volně otáčet? Každopádně za studena se zdá že auto jede úplně normálně, pak čím více se ohřívá tak je to čím dál horší. Regulace se zdá že chodi, ale nevím zda v celém rozsahu. Že by bylo přidřené turbo? Ale za tepla jede od cca 2200ot do 3500ot jako raketa...tak nevím...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Rozloupni turbo a vyčisti lopatky a plochu pod nimi a bude to OK.
Teplem se vymezují vůle a proto se lopatky přidírají více na teplém, než na studeném.
Turbína má malý odpor daný hmotností rotoru a tím, že na vypnutém motoru "neplave" na oleji.
Teplem se vymezují vůle a proto se lopatky přidírají více na teplém, než na studeném.
Turbína má malý odpor daný hmotností rotoru a tím, že na vypnutém motoru "neplave" na oleji.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17.07.2018 20:47
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
Ok, nejlevnější varianta
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: AVF 96kw... stále nouzák.. nevím..LOG.. DĚKUJI
N75 to vetsinou neni. Bud se zamer na hadicky podtlaku, ale nejspis to bude stejne nefunkcni regulace turba.
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG