Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od majrek001 »

to na emisích nepoznají - leda tak v readines kódu u novějších aut
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

Tak to ej super, já mám hlávně do technicke cca rok a půl tak bych to ted nejraději zaslepil a když bude na technické nějaký problém tak bych to pak řešil. Právě co všde čtu tak všem auto ožilo po zaslepení a šla i dolů spotřeba tak bych byl spíš pro to zaslepení. Akorát mě tak zaříšé teda z čeho tam je en olej když je to vlastně jen na na výfuk/sání ?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od majrek001 »

jde to tam z odvětrávání hlavy a taky něco pouští turbo a jelikož máš už asi KO membránu v egr tak se ti to tím valí ven..

já mám egr zaslepený přes rok a cca půl roku zpět jsem dával odlučovač oleje od Jokese (mám to navedené zpátky do sání) tak nese to jen rosí u těch dírek jinak je to čistý
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

Takže to, že je trochu od oleje řešit nemám ? Právě si myslím, e je ta membrána špatná a proto furt i tak bouchá. Zkusim se zítra ještě zeptat toho mechanika a domluvit se s ním njak jestli ho zmákne nějak teda odpojit aby nebouchal a zaslepit. Nevím jestlis e mi do toho chce nějak úplně moc doma no.

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od M@ty »

Nebude v hji spíš membrána baňky ovládání chcípklapky? Zavře se ti když vypneš motor?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

Můžeš mě navést jakt o poznám ? V autech nejsem uúplnej profík víš. To že tam je něco špatně jsme poznal že jsem sundal ten kryt a kámoš přidával lehce plyn a vždycky to v tom bouchlo ale co přesně v něm je špatně to už je pro mě špatnělská vesnice ale rád se přiučím.

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

Zdravím, někdo nějaký nápad jak opravit lépe tento chcípací ventil ? Snažil jsem se ho demotnovat protože jsem se nemohl dostat pod EGR ventil pro povolení a sundání a takhle to dopadlo :( Ventil jsem ani nesundal protože jsem ho nedokázal povolit. Dá se koupit přímo tenhle ventil někde sám ?
Přílohy
IMG_20160521_145748.jpg

jokes
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 288
Registrován: 08.01.2014 08:39
Bydliště: Vysoké Mýto

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od jokes »

Mě stál v autorozvodech.cz 830kc.
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143

ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

Já už ho sehnal od nějakého borce přes inzerát tak mi ho pošle za 500 no :) akort furt nevím jestli mám zkusit ještě druhý pokus na to to rozebrat nebo jestli se na to mám vykašlat :( rád bych autu dopřál čistý nádech :D ale ten přístup k těm imbusům je na ... a ještě to je zapečené a nejde to povolit :( dělal sjem to hlávně kvůli tomu že mi EGR ventil furt bouchal ale to najednou po tom co jsem se v tom trošku hrabal přestalo což nechápu proč ale uzase o to lépe.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od majrek001 »

ta baňka, ale není potřeba sundávat stačí sundat trubku od výfukových svodů napřed -stejně pod ni budeš dávat záslepky a pak se na ty imbusy dostaneš - já to tak povoloval bez problému
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Mikusacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 14.02.2016 18:53

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Mikusacek »

No teď už vím, že není potřeba sundávat ale už jem jí zničil. No prvně jsem si oddělal to koleno směrem k motoru abych měl přístup ke spodku. Potom jsem chtěl oddělat tu spodní trubku co vede z motoru do EGR(to by měla být ta výfuková pokud se nepletu) jenže jsem narazil hned an to že jsem jí nedokázal z toho EGR povolit. a zespodu tam moc místa prostě aby jsi mohl zabrat není.

fredy54
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 03.06.2016 17:08
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od fredy54 »

mam obdobný problém.1,9tdi 81kw.nechal jsem si čistit EGR ventil.vyčistili mi ho a od te doby mi auto začalo smrdět po nespalene naftě,štiplavy kouř.Po cca měsíci po vyčištění mi začal takto klepat egr ventil.viz video.A dneska rano jsem nastartoval nechal tak 10minut nastartovane a po rozjezdi bílej dým.po ohřátí auto už Ok.Auto startuje jak za tepla tak studena dobře na drc. https://www.youtube.com/watch?v=M1q6zYTN3v0" onclick="window.open(this.href);return false; někdo kdo poradí? EGR v háji? a proč ten kouř? díky
1,9 TDI 81Kw AHF

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od djrix »

1. máš dost mizerný podtlak, baňka se při chcípnutí ani úplně nezatáhne a podltak rychle padá
2. EGR je asi KO nebo viz 1

Zkontroluj jako první podtlakové rozvody a třeba se tím vyřeší i ten EGR, je taky řízenej z podtlaku.

fredy54
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 03.06.2016 17:08
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od fredy54 »

Hadicky jsem prave vsechny kontroloval.tam nikde chyba nebude.co by tedy mohlo byt dal pricinou maleho podtlaku a rychleho padu podtlaku?dekuji
1,9 TDI 81Kw AHF

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od djrix »

To nemusí být vidět okem, chce to změřit podtlak, dá se taky vyzkoušet jestli to uniká přes podtlak pro turbo když odpojíš tu tenkou hadičku za tandemem (jen na volnoběh, přestane fungovat EGR a regulace turba) a ten tenkej vývod z téčka zacpeš, uvidíš jak se to změní. Pokud nijak, uniká to někde k posilovači, buď vlastní posilovač, hadice k němu, přechodka v příčce, nebo vlastní tandem.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“