Passat b5.5. 1.9 tdi130 HP AVF kolísání zátahu turba

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
petrvalter
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 08.04.2023 13:42

Passat b5.5. 1.9 tdi130 HP AVF kolísání zátahu turba

Příspěvek od petrvalter »

Ahoj všichni. Jsem tu nový. Mám takový problém se kterým bych potřeboval poradit. Za 1. Když jedu s passatem tak do cca 1500 otáček je motor úplně tupí jako kdyby bez turba. Začne táhnout až tak od 1700. A za 2. , když už se auto rozjede dochází v zátahu ke znatelným propadům. Cca 2200-2300 pak třeba 2500-2600 pak třeba 2700-2800 mezi tím to vždycky zatáhne a pak polevý. Zajímavé je že když v momentě kdy to polevý a já povolím a zase sešlapnu plyn tak to na chvíli jako zabere a pak zase otupí. Když nechám plyn sešlápnutý v momentě kdy to polevilo, jak se motor pohne z té takzvané mrtvé zóny v otáčkách a zase zatáhne než se dostane do další mrtvé zóny. Vyměnil jsem všechny hadičky od podtlaku. Vyměnil tandem. Dle mechanika je úroveň podtlaku již v pořádku. Tipoval jsem již na váhu vzduchu. Koupil jsem novou dal jí tam a auto je do 2000 úplně mrtvé bez turba a v předchozích mrtvých bodech jsou propady výkonu ještě markantnější. Takže šla stará váha nazpět protože s tou novou se s tím už ani nedalo jezdit. Ta nová byla od NGK a dle vin to měla být adekvátní náhrada za ten origo BOSCH. Turbo tahá dobře v místech mimo ty co jsem o nich psal a s naklápěním lopatek lze snadno pohybovat, takže turbo snad v poho. Mohl by to dělat N75? Prosím o jakoukoliv radu. Dekuji

petrvalter
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 08.04.2023 13:42

Re: Passat b5.5. 1.9 tdi130 HP AVF kolísání zátahu turba

Příspěvek od petrvalter »

Do nouzáku to nepadá a djagnostika nic nepíše.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“