kolik máte na svém mazlíku najeto

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
To[m]aS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 31.08.2010 20:32

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od To[m]aS »

_GK_ píše:Takovej stoják 64 000km může být horší kšeft než 150-200 000 neustále jezdící a rozhodně nejde jen o kola. Stačí aby to rok stálo venku a je zaděláno na podobné problémy jako auto před umřením.
Nemal som s nim jedine problem az na par mikrospinacov, a tie manzety... klop klop... motor nema sebemensi problem s nicim podla diagnostiky... asi nahoda

B.I.G.
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 20.05.2010 14:27
Bydliště: Praha 4

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od B.I.G. »

okolo 500 000km převážně Praha a pořád v nejlepší kondici :good:

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase zadního brzdiče (nepomohlo, stále přibržďuje)
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (rozvody; motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Naposledy upravil(a) frodobagin dne 31.07.2012 10:54, celkem upraveno 3 x.

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od shikaree »

Práce jak na kostele, ale koukám že rozvody neděláš??!!

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od napster »

shikaree píše:Práce jak na kostele, ale koukám že rozvody neděláš??!!
rozvody.jsou spotrebni material jako je olej,filtry apod.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od shikaree »

Napster: ok, takže to srhnu:
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)

Tohle vše je taky spotřebák! Tím pádem mohl klidně zařadit do seznamu i rozvody, nemyslíš?

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

Tož jsem doplnil ten rozvodový řemen a trochu upravil text. Zdarec.

Pašik V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 25.07.2012 17:26

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Pašik V6 »

VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju :laugh: (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák) :D
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.

Mraca
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 31.01.2009 13:34
Bydliště: Ustecky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Mraca »

Pašik V6 píše:VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju :laugh: (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák) :D
Tos me celkem prekvapil- u ty V6 bych rekl presnej opak :D Tady je asi dobre videt, ze pokud se o auto clovek dobre stara, tak vydrzi i tak podcenovanej motor ;) Good job!
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG

Pašik V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 25.07.2012 17:26

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Pašik V6 »

:thanks: , snažím se, olej měním kolem 15tis až 20tis a auto nějak nehuntuji :wink:
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 176 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

ultrafan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 28.08.2012 21:19

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od ultrafan »

Tak můj mazlík 1.9 TDi 96kW AVF má teď skutečných 270 000km. Spojka původní, turbo původní.Vše bez náznaku nutné výměny v nejbližší době.Auto jezdí převážně okresky a dálnice.

Olej měním po 10tis km (ano vím, že je to zbytečně brzo-ale mám klid), kotouče+destičky a rozvody klasika.
Jinak naprosto bez závad! (Ťuk Ťuk na dřevo)

Spotřeba se pohybuje od 5,0 do 6,0l, průměr za posledních 6tis km je 5,5l....co lepšího se dá koupit??:)

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od PlusOne »

1.9 TDI AVF - na tacho aktuálně 333.400, reál + 45.000, takže cca 380.000. Zatím jezdí ;-)
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od d.d.t33 »

ja zatim v zabehu 213tkm ale jen spotebni material a chystam se na spojku,brzdy uz jsou poresene a vykon nejak chybi :laugh: bude se zvysovat,kdyz vemu sve byvale g3tdi tak v dobe prodeje mel najeto 520 a slapal jak hodinky a ta jizda s nim :good: jinak se spotrebou jsem na tom spatne se svou tezkou nohou dalky jezdim pod plynem a stojim na tom jak na rejči za 5.8 s platem vajec se da za 5.2 nize ne to jsou pak jen kecy a ti kdo jezdi okolo 5l bych chtel videt :taunt: jinak kombi s vetsim podilem mesta mam za 7.3 ale mam 17kola takze ja jsem spokojen :yahoo:

Uživatelský avatar
Rony01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 03.05.2014 21:20
Bydliště: Kladno

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Rony01 »

Ještě ujedu 60 000km a budu mít 10x obvod země za sebou :pleasantry:
Jinak bez závažnějšího problému :kass:


VW passat 2002 B5.5 - komfort line, 1.9tdi 96kw

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“