Nemal som s nim jedine problem az na par mikrospinacov, a tie manzety... klop klop... motor nema sebemensi problem s nicim podla diagnostiky... asi nahoda_GK_ píše:Takovej stoják 64 000km může být horší kšeft než 150-200 000 neustále jezdící a rozhodně nejde jen o kola. Stačí aby to rok stálo venku a je zaděláno na podobné problémy jako auto před umřením.
kolik máte na svém mazlíku najeto
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 31.08.2010 20:32
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 20.05.2010 14:27
- Bydliště: Praha 4
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
okolo 500 000km převážně Praha a pořád v nejlepší kondici
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase zadního brzdiče (nepomohlo, stále přibržďuje)
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (rozvody; motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase zadního brzdiče (nepomohlo, stále přibržďuje)
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (rozvody; motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Naposledy upravil(a) frodobagin dne 31.07.2012 10:54, celkem upraveno 3 x.
http:/www.osel.cz
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Práce jak na kostele, ale koukám že rozvody neděláš??!!
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
rozvody.jsou spotrebni material jako je olej,filtry apod.shikaree píše:Práce jak na kostele, ale koukám že rozvody neděláš??!!
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Napster: ok, takže to srhnu:
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Tohle vše je taky spotřebák! Tím pádem mohl klidně zařadit do seznamu i rozvody, nemyslíš?
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna žhavících svíček
cca 120 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (orezlé kotouče)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů a destiček (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů a destiček (ABS)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Tohle vše je taky spotřebák! Tím pádem mohl klidně zařadit do seznamu i rozvody, nemyslíš?
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Tož jsem doplnil ten rozvodový řemen a trochu upravil text. Zdarec.
Najeto 160tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Tož jsem doplnil ten rozvodový řemen a trochu upravil text. Zdarec.
http:/www.osel.cz
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 25.07.2012 17:26
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák)
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.
Přesedláno na Stuttgart.
-
- Pilot
- Příspěvky: 811
- Registrován: 31.01.2009 13:34
- Bydliště: Ustecky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tos me celkem prekvapil- u ty V6 bych rekl presnej opak Tady je asi dobre videt, ze pokud se o auto clovek dobre stara, tak vydrzi i tak podcenovanej motor Good job!Pašik V6 píše:VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák)
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 25.07.2012 17:26
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
, snažím se, olej měním kolem 15tis až 20tis a auto nějak nehuntuji
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.
Přesedláno na Stuttgart.
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 176 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Najeto 176 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
http:/www.osel.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28.08.2012 21:19
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tak můj mazlík 1.9 TDi 96kW AVF má teď skutečných 270 000km. Spojka původní, turbo původní.Vše bez náznaku nutné výměny v nejbližší době.Auto jezdí převážně okresky a dálnice.
Olej měním po 10tis km (ano vím, že je to zbytečně brzo-ale mám klid), kotouče+destičky a rozvody klasika.
Jinak naprosto bez závad! (Ťuk Ťuk na dřevo)
Spotřeba se pohybuje od 5,0 do 6,0l, průměr za posledních 6tis km je 5,5l....co lepšího se dá koupit??:)
Olej měním po 10tis km (ano vím, že je to zbytečně brzo-ale mám klid), kotouče+destičky a rozvody klasika.
Jinak naprosto bez závad! (Ťuk Ťuk na dřevo)
Spotřeba se pohybuje od 5,0 do 6,0l, průměr za posledních 6tis km je 5,5l....co lepšího se dá koupit??:)
- PlusOne
- Moderátor
- Příspěvky: 10258
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Haná :-D
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
1.9 TDI AVF - na tacho aktuálně 333.400, reál + 45.000, takže cca 380.000. Zatím jezdí
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...
-
- Závodník
- Příspěvky: 590
- Registrován: 14.02.2008 11:16
- Bydliště: Litvinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
ja zatim v zabehu 213tkm ale jen spotebni material a chystam se na spojku,brzdy uz jsou poresene a vykon nejak chybi bude se zvysovat,kdyz vemu sve byvale g3tdi tak v dobe prodeje mel najeto 520 a slapal jak hodinky a ta jizda s nim jinak se spotrebou jsem na tom spatne se svou tezkou nohou dalky jezdim pod plynem a stojim na tom jak na rejči za 5.8 s platem vajec se da za 5.2 nize ne to jsou pak jen kecy a ti kdo jezdi okolo 5l bych chtel videt jinak kombi s vetsim podilem mesta mam za 7.3 ale mam 17kola takze ja jsem spokojen
- Rony01
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 03.05.2014 21:20
- Bydliště: Kladno
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Ještě ujedu 60 000km a budu mít 10x obvod země za sebou
Jinak bez závažnějšího problému
VW passat 2002 B5.5 - komfort line, 1.9tdi 96kw
Jinak bez závažnějšího problému
VW passat 2002 B5.5 - komfort line, 1.9tdi 96kw