kolik máte na svém mazlíku najeto
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Dave188
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.09.2014 15:58
- Bydliště: Ústecký kraj
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Poctivých 150 000 km bez vážné závady.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 2#p3050922" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tak skoro po 10letech vlastnictví vepře jsem se odhodlal k zjištění skutečného stavu km. Kolega mechanik má diagnostiku na úrovni a hlavně s ní umí . Při nákupu v bundestagu měl 118900 teď má 257267 a řj ukázala 257260 km. Takže úsměv na tváři . Hans asi nelhal ! V okolí vím o dvou pašicich po 70 a 180 tis. dolů a to je smutné. Snad spolu ještě nějaký ten kilak dáme !
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
- Druss81
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 27.04.2013 12:45
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Ja mam 260k ale realitu este nezistujem;) Motor slape dobre, tak co to budem riesit
Volkswagen Passat 2001, 1,9 Tdi 74kW
- B5
- Jezdec
- Příspěvky: 339
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Já taky 260. Snad. Závady vážné dvě - odešel alternátor, ale u bulharsko-tureckých hranic, takže to bylo trochu dražší, a potom trubky vedoucí k chladiči od převodovky, ty úplně urezly a skoro jsem přišel o převodovku. Jinak klasika - přední náprava, zámky.... A klapky rozvodu vzduchu v topení si žijou vlastním životem, ale s tím se mi nikdo nechce drbat, to bych od někoho potřeboval spravit, palubku rozebírat si netroufám.
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11.03.2012 16:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Cca 291.500km poctivych. Vazne zavady zatim zadne, tuk tuk. Puvodni turbo, puvodni vaha, puvodni naprava, puvodni spojka. Meneny oba vnejsi homoklouby + klasicka udrzba (rozvody, brzdy, oleje, filtry), jinak nic.
VW Passat Variant 1,9TDi, 96kW, 6q, rv. 2004
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
- Huben
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 27.07.2008 15:17
- Bydliště: Luhačovice
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
1,9TDI PD, AVF... 248 xxxkm... Kupováno před 4 roky s cca 210 xxxkm... Moc nejezdím. Práci mám v místě bydliště. Závady žádné. Olej měněn mezi 10-12tkm.. při 10ti si vzpomenu a do 12ti zhruba vyměněno
VW Passat 1,9TDI 96kw, 6ti kvalt, r.v. 2003, sedan, šedouš
-
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 25.07.2012 17:26
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tak jsem tuhle mluvil s majitelem, kterému jsem ho prodal. Nyní namotáno přes 330 tisíc km, udělal rozvody a motor stále šlape s původním turbem i vstřiky.Pašik V6 píše:VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák)
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.
Přesedláno na Stuttgart.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 21.01.2012 19:22
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Nedávno jsem měl jubileum
-
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 08.01.2014 08:39
- Bydliště: Vysoké Mýto
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Tak to je mazec gratulace
Pašík Kombik AVF chip 110kW 2003
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
Sportsvan 1,4/92kw ME 2016
Toyota Yaris 1,33/74kw 2009
Autosklo Jokeš
prodej a montáž autoskel
Vysoké Mýto
tel. 604310143
ČIŠTĚNÍ KLIMATIZACÍ OZÓNEM
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
168000 za 12 let
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 187 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Najeto 187 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Naposledy upravil(a) frodobagin dne 20.09.2015 10:58, celkem upraveno 1 x.
http:/www.osel.cz
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 188 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
Najeto 188 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)
http:/www.osel.cz
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Když na to koukám, tak seš furt v servise ne ? ... celkem dost závat, na to že máš najeto tak "málo" ...
- frodobagin
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 01.11.2010 18:33
- Bydliště: Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Zdarec. Většinu závad odstraňuji sám. Myslím že je to seznam závad, které potkávají každého. Když se to takhle poctivě napíše pod sebe tak člověk valí bulvy a vypadá to hrozně, ale troufnu si říci že je to spíše lepší průměr.
http:/www.osel.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16.09.2015 17:26
Re: kolik máte na svém mazlíku najeto
Passat B5, 1,9 TDi PD , r.v. 2003 , 74kw . 204 000 km,mám ho necelý rok a investice 30 000 kč . Z toho bylo na rozvody+vod. pumpa,komplet výměna všech filtrů+olej ,výměna pár netěsných gumiček ohledně vody (cca investice 2000kč , a dvouhmota. Jinak zatím spokojenost . Ted už snad bude klid .