kolik máte na svém mazlíku najeto

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Hudy
Pilot
Pilot
Příspěvky: 817
Registrován: 10.07.2008 21:52

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Hudy »

Tak já teď 256 000 km,koupený se 104 000 km poctivých,měněno dost věcí (náprava,komplet spojka,náboje všechny,kotouče + desky teď mě čekají po druhé,rozvody,altík,startér,čistka sacího koše v motoru,svíce.Co 15t.km olej a filtry. Už se mi do něj moc nechce investovat tak se dívám po Tigoušovi určitě to bude automat 2.0 TSI 155 kw

Uživatelský avatar
GeorgettaCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 30.10.2014 11:23
Bydliště: Praha 6 - Dědina
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od GeorgettaCZ »

Ola!

Já mám na palubě 285k... Koupil sem to s 250k a ve 260k tomu komplet umřel motor. Byl 1.9TDI/74kW PD, zbylo mi z něj jen turbo. To prej bylo kupodivu v pohodě. Takže teď (už rok) tam mám ten samej motor ze Supa 1 a motor měl údajně asi 150k. Stavěl mi to nějakej David Bém tady z průmyslový zóny v Praze Běchovicích. Je to automechanik, co se stará o policejní vozovej park... Když to tam v dílně nasadili, tak prej všecko v pohodě, nikde nic neteklo, všecko, těsný všecko klaplo přesně, jak mělo. On mi pak povídal, že je podle něj ten motor v supr stavu a podle něj měl spíš miň jak těch 150k. No zvuk má celkem zdravej a i po roce ježdění a venkovního stání je všecko OK. Takže asi tak...

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od majkl1 »

Včera 400 000. Koupeno se "165 000" co by šestý majitel :taunt:
Bojuju hlavně s korozí, jinak :fly2:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Jirkash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 03.03.2015 20:17

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Jirkash »

Mam pasika r.v. 2000, nyni najeto 266tis.Ve 265tis dostal svou první novou napravu - original (jezdim na original 15") + nove original tlumice, pruziny a cely set spojky.Turbo puvodni, auto bez koroze.Ted se chystam na rozvody, preventivní vymenu zdvihátek, gumiček vstriků, zhavicky, proste udrzba.Slouzi peknych 15let a bude i nadále.Pravidelne mu proleju dutiny voskem.
Spokojenost je s nim maximalni, interier jako novy, zadne ty "namastene" palubky, calouneni ruznymi "sajrajty" apod, pekne všechno original, neolestene.
Passat B5 Variant 1.9, 85kw, ATJ

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 192 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora :cry: )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

David S.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 26.07.2015 09:44

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od David S. »

Nyní 160 tkm ( doložených, auto je od dobrého příbuzného příbuzného, který auto kupoval jako nový ) auto mam posledních 40 tkm a krom oleje, filtrů nic. :) Servisováno dle servisní knihy ve VW. :)

Pašik V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 25.07.2012 17:26

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od Pašik V6 »

Pašik V6 píše:
Pašik V6 píše:VW Passat Variant Highline b5.5 V6 TDI 4Motion, rok výroby 2001. Momentálně najeto 281 365 km, jezdím od 85tis km a všechno, co se měnilo si nepamatuju :laugh: (jen vím, že moc toho nebylo - je to držák) :D
Tak jsem tuhle mluvil s majitelem, kterému jsem ho prodal. Nyní namotáno přes 330 tisíc km, udělal rozvody a motor stále šlape s původním turbem i vstřiky. :good:
Tak už 350 tisíc km. A pak, že to s dvaapůlí nejde, báječný auto a často na něj vzpomínám, byť mám teď o mnohem mladší a silnější auto :)
VW Passat Variant B5.5 2.5 V6 TDI 4Motion (110kW) Highline 8/2001 - prodán
Přesedláno na Stuttgart.

Uživatelský avatar
MVM
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 31.08.2011 12:15

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od MVM »

MVM píše:Mám 292.000 km.Kupoval jsem ho v 2010 s 208.000 km a zatím jsem kromě běžných věcí (brzdy,akumulátor,filtry,oleje,pneu...) řešil pouze výměnu řízení při 236.000 km a ramena při 260.000 km a pak nějaké drobnosti...Jinak šlape pěkně :good:
Nový stav...300.000 km
Přílohy
300.000 Km.jpg
VW Passat 1.9 Tdi/96kw variant 4Motion 2004, EGR ON :-), JAWA 350/634 r.v 1974

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 195 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora :cry: )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - oprava levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko (výměna lanka byla pěkná pakárna)
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 197 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemen včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora :cry: )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - oprava levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko (výměna lanka byla pěkná pakárna)
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis - výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu :laugh: )


Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od CentriFUGA »

Tak my jsme na passatu překonali už 358.000km ... Motorově vše šlape suprově, občas již nějaké drobnosti odchází, ale to k tomu patří :-)

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od PlusOne »

Aktuálně 371.000. Reál +42.500 ;-)
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od PlusOne »

Co to sem dáváš za srance???

Jo tak, ty je dáváš všude..... bude ovoce ;-)
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 205 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora :cry: )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu :laugh: )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)


Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

Uživatelský avatar
frodobagin
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 210
Registrován: 01.11.2010 18:33
Bydliště: Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: kolik máte na svém mazlíku najeto

Příspěvek od frodobagin »

Mám VW Passat B5.5, 1.9 TDI-PD, 96kW, sedan, r.v.2005.
Najeto 250 tis. Jezdím to od nuly.
Co se podělalo:
cca 6 tis. - výměna předního pravého kolového ložiska (záruka)
cca 12 tis. - výměna převodovky, spojkového ložiska a setrvačníku (záruka)
cca 58 tis. - výměna předních brzdových kotoučů
cca 86 tis. - výměna rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy + výměna žhavících svíček
cca 96 tis. - výměna prasklého chladiče (polovinu ceny chladiče za mne uhradil dealer VW)
cca 120 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (orezlé kotouče)
cca 125 tis. - výměna podtlakového ventilu ovládání EGR
cca 132 tis. - výměna kladky (volnoběžky) alternátoru (naštestí se nemusel měnit celý alternátor)
cca 133 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří řidiče (nezamyká v zimě - jízda s otevřenými dveřmi (to je hustý ?????)
cca 133 tis. - oprava zámku víka kufru (sedan), prasklá pružina (výměna pružiny)
cca 134 tis. - repase (výměna gumových těsnění a promazání) zadního brzdiče
cca 135 tis. - výměna manžety pravého venkovního homokinetického kloubu
cca 135 tis. - výměna levé přední stahovačky oken
cca 137 tis. - demontáž a vyčištění zámku dveří spolujezdce (nešli zavřít dveře v zimě)
cca 137 tis. - oprava automatického naklápění xenonových světel - nenaklápí vůbec - pouze výměna čidla světlé výšky vozidla nad vozovkou u levého předního kola
cca 137 tis. - oprava zámku zadního víka kufru (nešlo zacvaknout - zarezlý čep)
cca 137 tis. - výměna přerušovače blinkrů (stále cvaká)
cca 137 tis. - výměna váhy vzduchu
cca 137 tis. - rez u osvětlení registrační značky
cca 137 tis. - rez u podběhu předního levého blatníku - (do prde.e)
cca 139 tis. - druhá výměna ovládacího ventilu EGR
cca 139 tis. - výměna páčky blinkru za páčku s tempomatem (stálé cvakání nebylo způsobenu přerušovačem ale páčkou blinkrů)
cca 139 tis. - výměna těsnění pod víkem hlavy motoru (línal olej)
cca 140 tis. - budu muset vyměnit levé hydrolůžku motoru (vyteklý olej)
cca 140 tis. - naplň klimatizace (kompresor se točí tzn. elektromagnetická spojka ready ale nechladí) - naplněno a opět chladí
cca 142 tis. - výměna pravé přední stahovačky ve dveřích spolujezdce (okno ve dveřích drželo jenom v gumovém lemu ???)
cca 144 tis. - výměna manžety venkovního homokinetického kloubu na levé straně
cca 145 tis. - výměna předních brzdových kotoučů (BREMBO)
cca 147 tis. - výměna zadních brzdových kotoučů (ABS)
cca 158 tis. - rez i u pravého předního blatníku (oprava obou předních blatníků u autoklempíře a současná demontáž pěnové izolace v obou předních blatnících)
cca 160 tis. - výměna žhavících svíček (originál), výměna oleje v posilovači řízení G002000 (žlutá) za G004000M2 (zelená), výměna oleje v manuální převodovce G052911Ax (motor uložen podélně, převodovka 6Q)
cca 176 tis. - výměna rozvodů včetně kladek a řemenů klimakompresoru a alternátoru
cca 176 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na levé straně (výrobce Löbro - prý originál, uvidíme jak dlouho vydrží)
cca 186 tis. - výměna levého blatníku za nový - oprava rzi u autolakýrníka na levém blatníku nepomohla (pravý se podařilo zachránit)
cca 186 tis. - náplň klimatizace (někde to asi uniká potvora :cry: )
cca 187 tis. - výměna originální původní autobaterie (byla v autě od koupě, tj. 10 let, a je stále funkční ale zimní starty jsou s chlupem) za baterii Varta Silver Dynamic 77Ah
cca 188 tis. - výměna manžety vnějšího homokloubu na pravé straně, dal jsem originál od VW (za 1.100 Kč bez středového šroubu, to by bylo dalších cca 600 Kč) pač už mně s.alo měnit pravidelně manžety a stále to rozebírat, tak uvidím jak to vydrží dlouho)
cca 190 tis. - leštění předních světlometů (jsou totálně matné a zažloutlé + přivaření a vyztužení odrezlého držáku zadního dílu tlumiče výfuku
cca 192 tis. - výměna levé HID výbojky (xenon)
cca 195 tis. - druhá výměna levé přední stahovačky - prasklé rezavé lanko + montáž pevného držáku na navigaci Garmin nuvi 2789T a připojení k palubní elektroinstalaci
cca 195 tis. - výměna zadních kotoučů a destiček (totálně rezavé) a výměna urezlého levého krycího plechu kotouče a repase levého zadního třmenu (pístek + těsnění) protože trvale přibržďuje
cca 196 tis. - třetí výměna ovládacího ventilu EGR
cca 196 tis. - výměna spínače brzdového pedálu (na palubce svítil nápis "MOTOR DO DÍLNY", jsem se kurňa lekl co bude za problém s motorem a on jenom vadný spínač brzdového pedálu :laugh: )
cca 200 tis. - výměna zadních pružin (zelená-hnědá-hnědá) za Lesjofores (odloupl jsem barvu s kusem oceli z pružiny samozřejmě v dolním závitu u spodní misky) a zadních tlumičů SACHS (už jsem si připadal jako kdybych řídil ameriku) a předních pružin (žlutá-hnědá-hnědá) za KAYABA a předních tlumičů SACHS a přivaření držáků bovdenu ruční brzdy na levé straně, pač odpadly od zadní nápravnice
cca 200 tis. - výměna levého zadního náboje kola (furt se to hřálo) + výměna levého zadního brzdiče včetně držáku a výměna zadní levé a pravé brzdové trubky/hadice (totálně spuchřelá barva na trubce a odpadával z toho bílý prášek ve velkém)
cca 200 tis. - výměna předních kotoučových brzd BREMBO+TEXTAR -> TRW+TRW
cca 205 tis. - výměna čerpadla na ostřik XENONů (ostřiky světel se vysunuly, ale voda už nestříkala a čerpadlo vydávalo divné zvuky)
cca 205 tis. - repase obou předních a zadního pravého brzdového třmene (tolik dýmu po zakousnutí zrezlého pístku jsem ještě neviděl, vypadalo to jako když hoří přední pravé kolo)
cca 250 tis.- výměna pravé HID výbojky (xenon)

Samozřejmě nepíšu pravidelné výměny provozních náplní a filtrů, které se mají dle údajů VW měnit (motorový olej; filtry palivový, olejový, vzduchový, pylový; brzdová kapalina atp.)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“