VW ID / We Connect a digitální služby VW obecně

Interiér, palubky, výbava, sedačky, R packet, elektrika, vybavení

Moderátoři: ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 15.05.2016 07:11

VW ID / We Connect a digitální služby VW obecně

Příspěvek od Ettore »

Nechci to cpát do vlákna od CarNetu, i když ho to také zahrnuje, ale funguje to naprosto příšerně. Prodloužení CarNetu a poslání zálohové faktury na mail - nemožné, pouze mail z podpory, ať nechám poslat peníze na účet VW do Německa a do poznámky napíši VIN, že si to tam někdo přelouská (??? :D). We Connect - chyba přihlášení... Stažení mapových podkladů - aplikace - 504 - Gateway Timeout... mapy jdou stáhnout, ale balíček celá Evropa 25 GB... infolinka jak zvláštní škola - hmm zjistím, pletou si pojem s průjmem, omlouváme se, nefungují nám tu dlouhodobě servery, pracujeme na nápravě...

Celé digitální služby VW jsou jedna velká katastrofa
Passat B8 2016

el Sii
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.11.2019 13:31

Re: VW ID / We Connect a digitální služby VW obecně

Příspěvek od el Sii »

Zrovna včera měl We Connect výpadek od 02:00 skoro do 14:00. Nutno říct, že opět další. Mě se například od té doby auto na síť vůbec nepřipojí, takže nemám žádnou z funkcionalit od vzdáleného přístupu, přes personalizované nastavení auta, po dopravní informace....
Helpline skutečně moc nepomůže. Nechali si poslat screenshoty a uvidí se co dál. Byl pátek večer, když jsem to poslal, takže minimálně do pondělí se nic nestane.

Jo a zatím platí úměra, že co týden, to minimálně 2 výpadky. Auto mám 3 týdny. Připadá mi jako by vypustili mezi lidi beta verzi. Ale to mi tak připadalo již u předchozího Arteonu.
Passat Alltrack B8 FL

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“