2.0 110kw CRLB / vstrekovacie cerpadlo - dym
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 27.08.2012 12:58
2.0 110kw CRLB / vstrekovacie cerpadlo - dym
Ahojte, dnesny vylet s rodinkou skoncil odtahovkou... zacitil som v kabine slaby dym a ked neprestaval zastal som otvoril kapotu a z vysokotlakoveho cerpadla sa mierne dymilo. videl uz niekto odist takymto sposobom tuto asi najdrahsiu suciastku na tomto aute ? Je to uplne KO ? lebo motor siel normalne ... nabehane 250 000
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28.08.2019 12:53
Re: 2.0 110kw CRLB / vstrekovacie cerpadlo - dym
tak jestli se z toho kouřilo, tak to asi v pořádku nebude
Problém tohohle není výměna čerpadla (dá se sehnat asi za 14k), problém je, že když se zadře, tak naháže do celýho palivovýho systému piliny, který následně zadřou i to vyměněný a vstřikovače.
Řeší se výměnou komplet palivovýho systému (což může stát i 200 tisíc), nebo levnější alternativa je vyměnit to čerpadlo a zbytek vyčistit ultrazvukem, ale vždycky riskuješ, že tam něco zůstane a bude se to opakovat.
Nechej mechanika, ať otevře těleso palivovýho filtru a podívá se, jestli jsou v něm kovový piliny.
Předcházení tomu, co jsem četl (a že jsem toho načetl fakt hodně):
-netankovat na pofidérních benzínkách s malou výtočí
-pořádně odvzdušnit/zaplavit filtr a čerpadlo po výměně paliváku
-používat aditiva pro zvýšení lubricity nafty (osobně hodlám lít VIF a tohleto https://aditiva.heureka.cz/bg-225-dfc-w ... -hp-177-ml" onclick="window.open(this.href);return false;)
-paradoxně líp maže nafta s podílem biosložky, takže vám sice zanáší vstřikovače, ale zas nezadře čerpadlo
Tohle je jediná závada co mě na dieselu fakt děsí, protože ty náklady jsou tam fakt enormní. Býval to velikej problém okolo r. 2010 na B6, a ukazuje se, že koncern a Bosch nemají zájem to pořešit ani o deset let později
Problém tohohle není výměna čerpadla (dá se sehnat asi za 14k), problém je, že když se zadře, tak naháže do celýho palivovýho systému piliny, který následně zadřou i to vyměněný a vstřikovače.
Řeší se výměnou komplet palivovýho systému (což může stát i 200 tisíc), nebo levnější alternativa je vyměnit to čerpadlo a zbytek vyčistit ultrazvukem, ale vždycky riskuješ, že tam něco zůstane a bude se to opakovat.
Nechej mechanika, ať otevře těleso palivovýho filtru a podívá se, jestli jsou v něm kovový piliny.
Předcházení tomu, co jsem četl (a že jsem toho načetl fakt hodně):
-netankovat na pofidérních benzínkách s malou výtočí
-pořádně odvzdušnit/zaplavit filtr a čerpadlo po výměně paliváku
-používat aditiva pro zvýšení lubricity nafty (osobně hodlám lít VIF a tohleto https://aditiva.heureka.cz/bg-225-dfc-w ... -hp-177-ml" onclick="window.open(this.href);return false;)
-paradoxně líp maže nafta s podílem biosložky, takže vám sice zanáší vstřikovače, ale zas nezadře čerpadlo
Tohle je jediná závada co mě na dieselu fakt děsí, protože ty náklady jsou tam fakt enormní. Býval to velikej problém okolo r. 2010 na B6, a ukazuje se, že koncern a Bosch nemají zájem to pořešit ani o deset let později