2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1701
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od denis.82 »

goblinN82: ja jsem sice zastancem hesla ''vykonu není nikdy dost'', ale zrovna v Passatech B8 me prijde nejprijemnejsi svezeni ve verzi 110kw v kombinaci s DSG. :good: Ac to bude znit pro nekoho divne, tak ty motory jsou proste i pocitove zivejsi nez 140kw.
Nebo takhle - kdyby byla cena stejna, asi bych volil 140kw, ale rozhodne bych si kvuli nemu nepriplacel ani korunu.
RS6 Performance 445kw


JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Ani to celé číst nemusím, už od začátku nesmysly. Tvrdí tu více lidí že je to hovadina, takže to nesmeruj na mě. To že vozy s přehratym SW mají nižší výkon než je psán je dost možné. Nicméně to samé platí u 110 kW.
O bitdi nepíšu nikde že je nejlepší, proto jsem se ptal kolik je teda reálná hodnota výkonu dle Facebooku :-D
A když už tak rád čteš, mohl jsi se tam dočíst že ztráta výkonu se děje u více značek a že v poslední době to není výjimkou že se takové motory najdou ať už u VW, BMW, Mazda apod... Takže asi tak. Nicméně pořád 140 kW má vyšší výkon a netřeba tu psát že výkon je stejný, protože rozdíl je znát. Navíc cena o moc jiná není a vyplatí se.

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

CentriFUGA píše:JirkaVys je nějakej zdejší vseznalek ? :laugh:
To je zase zpráva o ničem, jako obvykle od tebe. Protože motory nižší výkon zkrátka nové nemají, pokud jsou v pořádku.
Naposledy upravil(a) JirkaVys dne 22.02.2019 09:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od eauto1.cz »

110kW je nejlepší ale v Polo 1.9TDI PD ARL :laugh:
Konec srandy, ať si každý vybere, co mu vyhovuje :good:

Ještě se vrátím k tomu AdBlue.
Po 4-5letech provozu mají některé B8 najeto 500,000km a nezaznamenal jsem větší potíže s AdBlue.
Ono to přijde zákonitě, ale už to je na úrovni běžné životnosti, né poruchovosti z důvodu nekvality.
Předchozí generace AdBlue v B7 měla problémy s čidlem teploty, servisy si účtovaly 1000euro za komplet akci, ale ve skutečnosti byl Repset (vnitřnosti celé AdBlue systému bez nádrže a jednotky) za 180euro a výměnu zvládne každý druhý sám a Ti šikovnější si sehnali čidlo za litr samotné (v hodnotě sto korun) mimo ofiko distribuci a fertig.
Ta předchozí generace byla tak poruchová, že se to kazilo po 100.000km nebo dvojnásobku cca.
Dneska to je úplně jiné, a není třeba se toho bát, jiná konstrukce, jiná technologie.
Jestliže je otázka času, než se na tom něco pokazí, tak je to vykoupeno nejen lepšími emisemi, ale ZEJMÉNA LEPŠÍ REGENERACÍ DPF, díky tomu, že se montuje hned za sání a né doprostřed výfuku.
Dokonce VW používá dvoustupňové DPF, jsou to dva filtry za sebou, tj zase větší životnost.
Takže argument auto bez AdBlue jsem bral u B7, u B8 je to kravina z výše uvedených důvodů a od generace B8 bych se o AdBlue vůbec nebavil.
Přichází doba, kdy dneska r. 2019 CZ Policie měří emise v terénu v městě, na dálnici na odpočívadle orientačně, a odstraněné DPF tahá na měření emisí, odebírá STK, a zakazuje provoz.
Brzy bude tak, jak je dneska DPF považováno za zlo, považováno za zlo auto bez DPF, a záhy na to přijde doba, kdy bude ceněné auto s AdBlue, protože elektronické mýto dle lepších emisí (snad od r. 2021 )
Tím, že už i nové benzíny mají DPF, tak je jasné, že není moc prostoru pro výběr.

A z hlediska spotřeby je jasné, že menší motor má menší trysky a když ho lehtáš, tak žere méně, třeba město.
Jakmile máš zátěž a šlapeš na plyn, tak to může být přesně opačně. Dálnice, kopce, tažné, více osob.
Životnost je podobná, nevidím v tom rozdíl.
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 22.02.2019 10:07, celkem upraveno 1 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Zase pro jednou rozumná zpráva a souhlas s eauto.

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Mishaw »

JirkaVys píše:Ani to celé číst nemusím, už od začátku nesmysly. Tvrdí tu více lidí že je to hovadina, takže to nesmeruj na mě. To že vozy s přehratym SW mají nižší výkon než je psán je dost možné. Nicméně to samé platí u 110 kW.
O bitdi nepíšu nikde že je nejlepší, proto jsem se ptal kolik je teda reálná hodnota výkonu dle Facebooku :-D
A když už tak rád čteš, mohl jsi se tam dočíst že ztráta výkonu se děje u více značek a že v poslední době to není výjimkou že se takové motory najdou ať už u VW, BMW, Mazda apod... Takže asi tak. Nicméně pořád 140 kW má vyšší výkon a netřeba tu psát že výkon je stejný, protože rozdíl je znát. Navíc cena o moc jiná není a vyplatí se.
Když nemáš reálný argument, tak začneš zase kopat okolo sebe. Toho jsem si všiml již v jiných tématech.
Nikde jsem nepsal, že by ostatní automobilky neměly podobné problémy, tzn. nižší reálně změřený výkon než deklarovaný (namátkou mě napadá i30N).
Tak nám prosím najdi nějaký 2.0TDI se 110kW, který by měl změřený nižší výkon. U 140kW se to děje běžně, za tím si stojím.
Nedokážu opravdu říct, jestli se to týká 10% aut nebo 90% aut z celkové produkce, ale ze stránek, které upravují vozy a dávají svá měření na FB jasně vyplývá, že většina (pro natvrdlé vyjádřeno procenty: >50%) těchto motorů nižší výkon .
Btw, kdo tu ještě kromě tebe tvrdí, že to je hovadina? Nikdo zároveň nepíše, že výkon těch vozů je stejný. Pokud máš problém porozumět psanému textu, je mi to líto, ale snad ti pomůže když si celé téma přečteš ještě jednou.
Nechápu stále čemu na tom nerozumíš. Poslal jsem ti náhodně vybrané 3 příspěvky, které dokazují to, co CentriFUGA napsal a tys rozporoval.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Vrat se o stránku zpět a nasaď si své vědecké brýle pak se to dozvíš. Tvé zprávy postrádají smysl a víc nemám potřebu se k tobě vyjadřovat. Natož nějakým měřením pár aut. Tady jde o to že zkrátka 140kw verze jede lépe a v automatu není co řešit. Ale jestli chceš tvrdit že 110 kW ji "natrhne" zadnici, tak ti to brát nebudu. Oba motory jsou dobré a dostačující a když nejsou dávno problémy s adblue, tak je to jen ku prospěchu.

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Mishaw »

110kW verze pravděpodobně nenatrhne 140kW verzi pr**l. Nikde jsem to nepsal. Ani nikdo ostatní tohle nepsal (maximálně se jen zmiňují, že ten rozdíl nemusí být tak výrazný, jak se na papíře zdá). To jsou jen a opět tvoje domněnky.
Reagoval jsem jen na tvůj příspěvek:
"Asi jako že tu někdo píše že 140 kW verze má na brzde ve finále 130 kW. Každý motor má při prodeji více než je udaná hodnota výkonu, tedy rozhodně tam bude o něco víc jak 140 kW, rozhodně ne méně."
Příspěvkama výše jsem jasně argumentoval, že to co píšeš, není pravda.
Mně je úplně jedno nějaký adBlue, je mi úplně jedno, kdo za co utrácí peníze a věřím, že ten rozdíl ve výkonu znát bude. Ať si každý pořídí co chce.
Jen jsem od tebe čekal nějaké podklady pro tvé tvrzení, které cituji výše. Bohužel, toho se nedočkáme.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Jen tu zase placáš, snad vidím co jsi napsal a jak to napsal. Tak se tu z toho nevykrucuj a neohanej se s pár měřeními. U dosti motorů můžeš najít nižší hodnoty pokud nejsou v pořádku, kor u těch už dost zajetých, což nic nedokazuje. Tvoje domněnky mě nějak nezajímají, tak není potřeba je psát, ani nejsem jediný kdo ti píše že to je nesmysl. Tak si žij v přesvědčení že 110 kW jede lépe a dosahuje vždy namereneho výkonu klidně i 125 kW... Vždyť je to jedno, přijedeš na jinou zkušebnu výkonu a zase nameríš něco jiného, za to nikdo nemůže. Ač teoreticky každý motor je stejný, stejně sestavený ze stejných dílu... Tak ve finále tomu tak není a může být "každý" originál.
Klidně přijď s další domněnkou a nepravdou, je to opravdu jedno, já se k tomu ani vyjadřovat nebudu, protože to by bylo téma o ho*ne na dalších 20 stránek a kazdy píše něco jiného... Každý si stejně koupí to co chce, na co má nebo co zrovna bude na prodej. Ani jeden motor není na nic nebo nejlepší, co víc bys jako chtěl.
A ti co brečí nad DPF ať si koupí B8 s adblue a bude lépe. Holt filtr pevných se dává už do všeho ať je to nafta nebo benzín, takže bohužel.
Euro norma za pár let je podepsaná, že musí papírová spotřeba být do 3L/100km, takže bude ještě hodně srandy. Tak proč se tu vztekat kvůli tomuhle že. Auta jezdí i zák, pořád, tak o co vlastně jde :-D

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Lukkii »

Já měl se svojí 110kw na brzdě u motorpowera cca 115 kw reálný výkon. Po čipu na 138kw se naprosto vyrovná 140kw. Vyzkoušeno v terénu.

Mishaw píše:JirkaVys: No, prakticky jsem ani jinou odpověď od tebe nečekal.
Ty 3 měření co jsem namátkou vybral jen dokazují, že CentriFUGA má pravdu.
Mohl bys klidně obětovat svůj drahocený čas a podívat se i na jiné firmy, které dávají výsledky měření na sociální sítě či webovky.
Zjistil bys poté, že 140kW varianta z nějakého důvodu výkon nižší prostě mívá (alespoň dle těchto nezávislých měření). Není to pokaždé (i na Profituningu minimálně naměřili jednou 191k), ale často. Oproti tomu 110kW verze má často naměřeno přes 115kW a nikde, na žádném webu, jsem nenašel, že by se naměřilo pod deklarovanou hodnotu.

Bohužel ti sem nenapíšu, kolik mívá naměřené tvé "nejlepší" 2.0BiTDI, protože o tom toto téma není. Ale věřím, že až budeš procházet weby jednotlivých úpravců při hledání skutečného výkonu 140kW motoru, jistě na ten svůj etanol kvality a nejlepší TDI motor na světě narazíš.

P.S.: Stačí rozkliknout např. odkaz s Passatem výše, co jsem sem sdílel a podívat se na fotku interiéru, kde je nájezd zřetelně vidět. Stejně tak jako je nájezd zmíněn u každého grafu v hlavičce! :laugh: :laugh: :laugh:
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

Jo to zní logicky, když se udělá chip 110 kW na podobný výkon 140 kW verze motoru. Jenže když uděláš chip 140 kW verze, tak jsi někde na 165 kW. A u 110 kW verze na 135 kW.
A u BiTDI 176 kW jsi na 210 kW.
Takže pak to zase pojede jinak, než originál z výroby vs chip automobil.

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od Lukkii »

ono se často zapomíná na to, že 140kw v serii není nic jiného, než "oficiálně" nachipovaná verze 110kw. Takže u 140kw už z konstrukčního pohledu není zdaleka tak vysoký potenciál.
JirkaVys píše:Jo to zní logicky, když se udělá chip 110 kW na podobný výkon 140 kW verze motoru. Jenže když uděláš chip 140 kW verze, tak jsi někde na 165 kW. A u 110 kW verze na 135 kW.
A u BiTDI 176 kW jsi na 210 kW.
Takže pak to zase pojede jinak, než originál z výroby vs chip automobil.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od JirkaVys »

No 135 vs 165 kW na brzdě je pořád podobný rozdíl, jako původní rozdíl z výroby :)
Navíc motory zase tak úplně stejné nejsou, větší turbo, kor se slabší převodovkou, která by už tento výkon nevydržela tak dlouho.

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?

Příspěvek od CentriFUGA »

Ja jen do toho jak tu JirkaVys píše chytrosti (prosím Vás všichni.mu pochvalte jeho BiTDi, které má 176kW v sérii, o to mu asi jde ).
Ale k věci - měl jsem Superba 2 125kW. Když jsem sedl do passata 110kW, měl jsem obavu že to bude znát hodně. Opak je pravdou, ten rozdíl je pocitově minimální. I při tažení vleků a autem jsem.necitil že by to byl nějaký zásadní rozdíl. Když měli rodiče ještě Superba 2 103kW a.sedl jsem do passata tak tam rozdíl byl velký. A když jsem zkoušel passata 140kW, tak oproti Superbu 125kW tam nic moc extra navíc cítit nebylo. Takže to potvrzuje vše co bylo již napsáno. Nikdo netvrdí že tam není rozdíl, ale když jsme měli Superby 103 a 125kW, tak tam ten rozdíl byl hodně znát. U passata 110 a 140kW tam takový skok není. Ani poloviční.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“