2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.08.2018 16:37
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Pánové děkuji Vám všem za vaše postřehy a omlouvám se že jsem svým dotazem nevědomky rozvířil vášně okolo výběru motoru Asi vyberu 110kW motor a uvidím jestli se povede sehnat i s DSG. Měl jsem zatím možnost si v jednom bazaru sjet se 110kW verzí s manuální převodovkou a moc se mi výkon auta zamlouval (oproti mému současnému Fordu Focus MK2 po FL s motorem 1.6 TiVCt 85kW - atmosféra). S DSG jsem ještě neměl tu čest ale právě u tohoto vozu jí všude chválí. Každopádně ještě jednou děkuji za všechny vaše názory
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
goblinN82: Nad DSG neváhej, měl jsem Superba 2 manuál, ten pak měli rodiče a já měl DSG. Párkrát se s tím svezli a teď si koupili taky B8 a už v DSG...je to síla zvyku a za mě to k takovému autu dnes patří. Zvlášť když je dsg při dodržení intervalu výměny oleje v něm (á 60.000km) je to velmi spolehlivé. Ale třeba ti JirkaVys napíše něco jiného
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
CentriFUGA: Ty jsi fakt jednoduchý člověk, o chvale BiTDI nepadlo ani slovo, ani o to nikdo nestojí. To jen ty tu pořád píšeš úplně o něčem jiném, teď ještě o Superbu a úplně jiných typech motorů. Rozdíly ve výkonu nepoznáš pokud nevyužíváš celý potenciál výkonu. Rozdíl prostě poznáš ve vyšších rychlostech, do 100km/h je to opravdu jedno, tam nepoznáš rozdíl ani u 70 kW. Ale to je fuk.
Ještě napsat že mezi 110 a 140 není žádný rozdíl a určitě ne poloviční... To je jasný pro poloviční by musel mít 140 kW motor výkon 200 kW a ne 140 abys poznat že má nadpoloviční výkon nad 110 kW Rozdíl ve výkonu zkrátka je. I když porovnáš chipnute obě verze, kde je výkon meren na brzde, tak to prostě znát být musí, ale jso uto jen dohady když v tom člověk nejezdí aspoň několik měsíců že...
Ale chápu, ten co má 110 kW bude chválit tento motor i kdyby nevím co, i když o adblue nic neví a o 140 kW si něco přečetl a prostě to tak být musí!!...
Ještě napsat že mezi 110 a 140 není žádný rozdíl a určitě ne poloviční... To je jasný pro poloviční by musel mít 140 kW motor výkon 200 kW a ne 140 abys poznat že má nadpoloviční výkon nad 110 kW Rozdíl ve výkonu zkrátka je. I když porovnáš chipnute obě verze, kde je výkon meren na brzde, tak to prostě znát být musí, ale jso uto jen dohady když v tom člověk nejezdí aspoň několik měsíců že...
Ale chápu, ten co má 110 kW bude chválit tento motor i kdyby nevím co, i když o adblue nic neví a o 140 kW si něco přečetl a prostě to tak být musí!!...
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Nemám důvod si vychvalovat svůj motor, na to čekáš ty. Já jsem se 110kW spokojen. Tečka, ale měl jsem tu čest se 140kW, poslali jsme ti tu grafy z brzd, které jsi rozporoval a ty si stejně meleš svoje, takže nemá cenu se o tom s tebou bavit. Kdyby měla 140kW tak na moc lepší jak tu píšeš, tak bych si na ní počkal při koupi a připlatil. Takhle to za mě nemělo cenu, když ten rozdíl výkonu je nepatrný.
a že u jízdy do 100km/h nepoznáš rozdíl ani u 70kW tak to jsi uplně mimo.
a že u jízdy do 100km/h nepoznáš rozdíl ani u 70kW tak to jsi uplně mimo.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Určitě bys počkat no, asi jako na výbavu Highline a motor 140 kW určitě no
Já nejsem ten co tu psal něco o BiTDI.
Jako vážně myslíš že nějaké grafy par vozů, které nejsou v pořádku někoho ohromí? Tak tebe ano, protože máš 110 kW a píšeš že je to nejlepší motor, takže asi tak
Ne nepoznáš výkon 110 a 70 kW u jízdy do 100 km/h maximálně v akceleraci, protože plný výkon v této rychlosti použijes možná tak při jízdě do prudkého kopce, ale do těch 100 km se s tím bezpečně právě předjet dá, pak už to chce dlouhý výhled. Což nad 100 km rozhodně ten výkon u 140 kW poznáš, ale to nemá smysl vysvětlovat někomu se 110 kW.
Mám auta 77 kW, 147 kW a 176 kW a rozdíly jsou opravdu vysoké, i když do 100km/h jede každé stejně, holt nejsem prase co se rozjíždí s plným plynem za značkou a dává plný kouř převodovce/spojce, takže pro rozjezd je mi to jedno. Ale nad těch cca 90km je to už znát při předjíždění, jestli auto predjedes za 2s nebo 10s, u rozjezdu je mi to opravdu jedno.
Navíc tento 140 kW měl lepší zátah, než právě moje 2.0 TSI 147 kW, takže na tom něco bude. Ale třeba ten TSI má nejde na netu také pár grafů a realita výkonu bude 120 kW že
Já nejsem ten co tu psal něco o BiTDI.
Jako vážně myslíš že nějaké grafy par vozů, které nejsou v pořádku někoho ohromí? Tak tebe ano, protože máš 110 kW a píšeš že je to nejlepší motor, takže asi tak
Ne nepoznáš výkon 110 a 70 kW u jízdy do 100 km/h maximálně v akceleraci, protože plný výkon v této rychlosti použijes možná tak při jízdě do prudkého kopce, ale do těch 100 km se s tím bezpečně právě předjet dá, pak už to chce dlouhý výhled. Což nad 100 km rozhodně ten výkon u 140 kW poznáš, ale to nemá smysl vysvětlovat někomu se 110 kW.
Mám auta 77 kW, 147 kW a 176 kW a rozdíly jsou opravdu vysoké, i když do 100km/h jede každé stejně, holt nejsem prase co se rozjíždí s plným plynem za značkou a dává plný kouř převodovce/spojce, takže pro rozjezd je mi to jedno. Ale nad těch cca 90km je to už znát při předjíždění, jestli auto predjedes za 2s nebo 10s, u rozjezdu je mi to opravdu jedno.
Navíc tento 140 kW měl lepší zátah, než právě moje 2.0 TSI 147 kW, takže na tom něco bude. Ale třeba ten TSI má nejde na netu také pár grafů a realita výkonu bude 120 kW že
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
JirkaVys píše:To nic moc nedokazuje, nikdo neví kolik mají auta už najeto atd. A kdo ví jak by na tom byla 110kw verze. Takže to jsou jen plané řeči. A pojem velmi často je také zbytečný, to určuje kdo? Těch pár aut? Možná.
Jak jsem psal adblue první Passaty... Nevím co víc.
Já mám Biturbo 176 kW, to má údajně kolik podle Facebooku? 100 kW? a turbo se tam roztáčí 5 minut?
Tohle není TSI kde vše trvá a jsou tam díry než turbo zabere.
Pokud máš DSG, tak jaksi turbo jede "nafoukle" i při řazení.
tady je hlavni uhel pohledu soucasna porizovaci cena ojetiny imho ,
tj. vyplati se vyrazne ten rozdil cca +- 200 tis. + pripadne rozdily za cenu ve vybave ze ?? ja myslim ze pri budoucim poklesu cen proste ne …+ naklady na mocovinu apod.
na 140 kw je potreba taky poradna dalnice a mit to kde probudit...coz je zase o tom kdo jak a kam jezdi
125 kw, BMR, Highline 2008
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Chlapi, já se vám divím, že ještě pořád máte chuť reagovat na příspěvky toho trotla...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.11.2016 19:02
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Mně to vychází cca 15-20kč/1000km za močovinu.doktor013 píše: + naklady na mocovinu apod.
Mám Alltrack 4x4 2.0TDI 110kW v manuálu, a ten má už i močovinu (01/2017), a přijde mi výkon na běžné ježdění v pohodě, pravda, nejezdím po dálnici 200km/hod. Jak jsem vybíral a zkoušel, tak mi výkon 140kw nepřišel oproti 110kw TAK výrazný v rámci běžného provozu. Ale co mi vyloženě vadilo bylo podtáčení u DSG (a nebudu mít automat, když budu řadit stejně pádlama), tak jsem vybral manuál.
Ale celkem příjemně jsem překvapený ze spotřeby - mám průměrnou spotřebu 5,88l/100km podle spritmonitor. Ale zase samozřejmě záleží na stylu jízdy + cestách.
Jako nejlepší si to je někde vyzkoušet - ojetin je všude plno...
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
No vyzkoušet,tvl takove zakazniky mam fakt rad. Pri 10-ti kilometrove jizde stejne nic nepoznas.
Ja jsem s Alltrackem 140kw najel asi 15000km a prislo mi, ze jsem mocovinu dolival co chvili. Ale nejvic me vadila, resp. primo srala neustala regenerace DPF - snad po 150 kilometrech (nejezdim dalnice). Tak nevim, jestli to byl nejaky spatny kus z vyroby nebo tak proste auta s adblue regeneruji standardne.
Auto bylo nove (operak).
Ja jsem s Alltrackem 140kw najel asi 15000km a prislo mi, ze jsem mocovinu dolival co chvili. Ale nejvic me vadila, resp. primo srala neustala regenerace DPF - snad po 150 kilometrech (nejezdim dalnice). Tak nevim, jestli to byl nejaky spatny kus z vyroby nebo tak proste auta s adblue regeneruji standardne.
Auto bylo nove (operak).
RS6 Performance 445kw
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Podtačení u DSG ničemu zvlášť nevadí, není to manuál, tam to chce aspoň těch 1800 otáček. DSG v režimu Sport nepodtaci. Ale v klasickém režimu je fakt že otáčky jsou dost nízko. Tak je to hlavně kvůli emisím no, u manuálu to take píše zařazení 6 už někde u 80km/h, což u manuálu "smrt".
Ale s DSG v B8 176 kW mám najeto něco přes 280tis km a bez problémů, dle brzdy 205 kW před půl rokem.
A mocovina jak píšeš, její náklady jsou tak minimální a odpovídá to asi tak ceně ostřikovačů za rok, jen člověk nesmí plnit v autorizaku nebo na pumpě. A výhodou je lepší vypalování DPF a delší životnost.
A jestli 110 kW nebo 140 kW je vcelku jednu, oba motory na jízdu dle silničních pravidel a zákonů stačí až až. Nicméně u DSG je 110 kW už poměrně slabší, než při manuálu oproti 140 kW, ale což. A 176 kW se už nemontuje, pokud se nepletu, takže moc velký výběr stejně není.
Ale s DSG v B8 176 kW mám najeto něco přes 280tis km a bez problémů, dle brzdy 205 kW před půl rokem.
A mocovina jak píšeš, její náklady jsou tak minimální a odpovídá to asi tak ceně ostřikovačů za rok, jen člověk nesmí plnit v autorizaku nebo na pumpě. A výhodou je lepší vypalování DPF a delší životnost.
A jestli 110 kW nebo 140 kW je vcelku jednu, oba motory na jízdu dle silničních pravidel a zákonů stačí až až. Nicméně u DSG je 110 kW už poměrně slabší, než při manuálu oproti 140 kW, ale což. A 176 kW se už nemontuje, pokud se nepletu, takže moc velký výběr stejně není.
- maxipes6
- Jezdec
- Příspěvky: 247
- Registrován: 10.05.2009 07:54
- Bydliště: Sobotište
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Aktuálne nie kvôli úprave na novú normu, ale aspoň u nás v SR bude zase od Februára, viď. https://www.vw.sk/media/Kwc_Basic_Downl ... 2-2019.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;JirkaVys píše:A 176 kW se už nemontuje, pokud se nepletu, takže moc velký výběr stejně není.
Aktuálne - VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI 176kW/240k CUAA 4Motion DSG DQ500 11/2016 (MR2017)
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
Predaný - VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 103kW/140k CR DPF CBAB 4MOTION Tiptronic 4/2009
-
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 12.08.2008 12:32
- Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
k tomu vykonu k porovnani mohu prispet vlastni zkusenosti.Golf v combi 1440kg v tp a 110 kw proti passatu 140 kw.Od 60 km/h plnej plyn.Zkouska do 130,golf rychlejsi,asi tak o 3 auta)Muj nazor je,ze 140kw jede o dost lip jak 110kw passat,toho jsem mel.....Vim,ze golf je lehci a mensi,bylo to jen po porovnani
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.08.2018 16:37
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Jak jste to myslel že 110kW s DSG je poměrně slabší než 140kW?JirkaVys píše:...A jestli 110 kW nebo 140 kW je vcelku jednu, oba motory na jízdu dle silničních pravidel a zákonů stačí až až. Nicméně u DSG je 110 kW už poměrně slabší, než při manuálu oproti 140 kW, ale což. A 176 kW se už nemontuje, pokud se nepletu, takže moc velký výběr stejně není.
- Sullaco
- VWjunior
- Příspěvky: 1508
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sever Čech...
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
Zdar, jdu kolem tohoto fora tak nějak po 100 letech, B8 mám několik, 110kw, 140kw, některé s nájezdem že by někteří místní ani nevěřili. No, jen chci říct, že je rozdíl mezi 110 a 140kw a né malej. Jo možná na rovině to úplně není až tak znát ale jak přijde stoupání nebo nedej bože je v autě více lidí tak 110kw hodně rychle chcípá zatímco 140tka jede a ještě zrychluje... Víc o tom nemá smysl psát. Pravdou je že já ani u jednoho auta nikdy na displeji nevidím ty magické hodnoty spotřeby kolem 5 nebo 6 litrů Passatům zdar
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0TDI 110kW nebo 140kW? Rozdíl spotřeby a výkonu?
uplne nevim, jak to myslel Jirka, ale DSG trochu otupi motor... obcas je to jak na gume (prevodovka nechava prokluzovat spojky) a cely mechanismus taky neco malo vykonu ubere (roztaci se vlastne dve prevodovky, misto jedne)... samozrejme zalezi, jak se pracuje s plynem a jestli je prevodovka prepnuta na S, nebo D, minimalne u DQ250 tam bude vzdy rozdil mezi manualem a automatemJak jste to myslel že 110kW s DSG je poměrně slabší než 140kW?
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381