DSG převodovky a vše okolo nich

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od eauto1.cz »

DSG převodovky a vše okolo nich

Jak často měníte v DSG olej, stačí 60.000km v pohodě, nebo to někdo zkracujete, jako motorový olej a děláte to dříve?
Do měníte kromě filtru, už nic?

Dělá někdo olej v DSG sám ve své dílně, nebo všichni jezdí autorizák?

Máte někdo v B8 výbavu zimního režimu převodovky DSG? nemá to třeba Alltrack v příplatkové výbavě?
dsg.jpg
Je tam všechno jen zima ne, tak se ptám, zda to není jako výbava na sjíždění svahu jen u některých modelů a výbav?
Jak jezdíte na náledí nebo jak nejezdit?
Ateca má profily jízdy, tam je zimní režim i u verze s manuální převodovkou :)
ateca.jpg
Tiguan 2017
SmartSelectImage_2018-01-15-18-48-36.jpg
Naposledy upravil(a) eauto1.cz dne 15.01.2018 19:52, celkem upraveno 1 x.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
PetPete
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 06.01.2018 12:13

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od PetPete »

eauto1.cz píše:DSG převodovky a vše okolo nich
Máte někdo v B8 výbavu zimního režimu převodovky DSG? nemá to třeba Alltrack v příplatkové výbavě?
Alltrack má navíc jen offroad. Ten přizpůsobí všechny důležité jízdní a asistenční systémy vozu provozním podmínkám v terénu. Součástí tohoto komplexního systému, který ovlivňuje například funkci ABS na sypkém povrchu nebo ESP na ledu, je také asistent pro rozjezd do kopce a sjíždění strmých svahů.

kdysi: Passat B3 Variant, 1.8
nyní: Passat B8 Alltrack, 2.0TDI DSG, 140kW

Lada-1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 27.03.2017 20:02

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od Lada-1 »

rezim offroad ma smysl jen na horach nebo prudkych stoupanich/klesanich. Jeho vyuziti vidim max parkrat v roce za určitých podmínek - jezdim lyzovat.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od eauto1.cz »

Kdyby šel do auta bez Alltrack výbavy dokódovat ten asistent sjíždění tak to by bylo super! Stačí jeden namrzlý kopec jednou za rok a jak to oceníš, když dole jsou auta ve škarpě...


Olej DSG G060175A2 https://shop.ahw-shop.de/original-vw-au ... 0ml?c=3523" onclick="window.open(this.href);return false;

Totéž SET oleje DSG 0BH325183B_6xG052182A2
https://shop.ahw-shop.de/dsg-oelwechsel ... ter?c=3523" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od eauto1.cz »

Možná má někdo B8 krátce a tohle ještě nezná.
Pokud máte krátké trasy po městě, zanáší se DPF a častěji se musí vypalovat.
Je pak ideální jít do MODE profilů a dàt SPORT nebo INDIVIDUAL
V INDIVIDUAL přizpůsobit pohon na SPORT.
Potom jsou dvě možnosti:
-Buď dát volič DSG doprava, a řadit pádly (ale zapomenete a budete to přetáčet, to nedoporučuji ) tehdy na display nesvítí D před číslem rychlosti
-Nebo nechat D ale stiskni dlouze obě pádla.
Tehdy se na display zobrazí S
Bude tam při 50kmh místo rychlostí třeba D5 svítit S4
Motor ve sportu řadí nahoru i dolů ve vyšších otáčkách a je to.lepšì í pro setrvák i pro DPF.
A hlavně nezapomenete řadit a nepodtáčíte motor.
Zpět do běžného režimu zase dlouze obě pádla držet, zhasne symbol S a bude tam D
Samozřejmě motor=pohon=DSG v režimu NORMAL to řadí později než ECO ale dřív než Sport.

Poslední tip je MODE v profilech jízdy profil ECO. Nebo INDIVIDUAL a POHON Eco. Tehdy motor plachtí po puštění plynu a při doteku brzdy brzdí motorem. Svítí E4 např.
Vyzkoušejte :drinks:
Přílohy
20180113_134425.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od nofu »

Tyhle nastavení jsou jen s adaptivním podvozkem bo kde se berou? To nikde nemůžu najít. Ale mám tedy Discover Pro, celý to vypadá jinak.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od eauto1.cz »

Jízdní profily jsou pro adaptivní podvozek DCC ale můžeš je mít i bez DCC.
Obsah nabídky limituje jen výbava a nastavení na diagnostice. Co chybí lze přidat.
Dovybavit to lze i do auta které jízdní profily nemá.
Všichni se diví že DSG řadí ve velmi nízkých otáčkách ale jsou tam dva faktory.
Jednak to lze nastavit přes profily a jednak je tam učící se funkce.
Někdo řekne při prvním testu, no tak to řadí pořád moc v nízkých otáčkách.
Standartní nastavení je pro nízké emise a spotřebu.
Ale když auto naučíš řadit později jízdním stylem, adaptuje se a pak místo v 1300ot řadí třeba v 2300ot. a to je rozdíl. :drinks:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od nofu »

Ve městě to těžko naučím řadit výš, všici tu jezdí jak důchodci. Řeším to režimem sport, při klidně jízdě ve městě řadí v podstatě ideálně. Ale přepnout pádlama, jak bylo psáno, mi nejde. Musím na řadící páce.

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od 123talis »

Ja si Sko púšťam tak, že s pákou v D škubnem dozadu a prepne sa na S. O tých postupoch s pádlami som ešte nepočul. Nemám DCC, mám Discover Media. To pridanie jazdných režimov cez diagnostiku by som prijal. DSG všeobecne radí veľmi nízko a veľmi skoro. Sko zas točí a točí, až to prepnem pádlom a potom zabudnem, že sa zapne "manuál". Dnes som prezul na 18 palcové disky a z križovatky mi to normálne chciplo, jak som tomu dal len taky dotyk na plyn. To sa mi ešte nikdy nestalo.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od nofu »

Jaký je auto na 18 bez DCC? Uvažuju o nich, ale trochu se bojím, abych nepřišel o komfort, kterej je teda oproti passatu 2014, co jsem měl předtím, už takhle mizernej.

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od 123talis »

nofu píše:Jaký je auto na 18 bez DCC? Uvažuju o nich, ale trochu se bojím, abych nepřišel o komfort, kterej je teda oproti passatu 2014, co jsem měl předtím, už takhle mizernej.
Zatiaľ jazdím len dva dni a spravil som okolo 300km v daždi. Komfort je takmer identický, povedal by som že sa cítim oveľa istejšie, čo sa gripu týka, než na tých zimných, ale to je pneumatikami. Diery trochu viac cítiť, ale nič, čo by som si nejak extra všimol. Spotreba mi asi išla dole, čo som si dnes sledoval (včera dojazd 880 po dojazde domov, dnes po dojazde do mesta - tá istá trasa, 930km). Takisto cestou po kolesá (150km) som mal spotrebu cca 6,8 a cestou nazad 6,5. Rovnaké tempo, 150 na ACC a sport režim.
45 profil je absolútne ideálny. Na Superbe som mal 40 a bolo to omnoho tvrdšie. Takisto 235 je širšie koleso, než mal superb, takže tú cestu to tlmí omnoho lepšie. Za mňa 100 bodov. Navyše R-Line Dartford vyzerajú top. Musím ešte počkať na sucho, aby som vyskúšal gumy, mám tam Continental sport contact 5 alebo niečo také, neviem presne. Zatiaľ, keďže sú letné je to dosť na hrane počasia. Do 19 by som bez DCC nešiel, 40kový profil som minulý rok 2x rozrazil na diere, toto je ale super. V zime si len prezujem a budem jazdiť celoročne s jednou sadou diskov. Určite choď do toho. To auto hneď inak vyzerá.
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od hampejz »

DSG 7kvalt v BiTDI - máte nědo zušenost, že při řazení o ni víte? Už mi kvůli tomu přehráli sw v DSG (je na to TPI, pro některé kusy), ale je to tam furt. Prostě řadí citelně se zvukovým projevem. Někdy to zkusím nahrát. Jinak je super, ale tohle mě zneklidňuje. Díky

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od eauto1.cz »

Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
123talis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 15.03.2018 20:56

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od 123talis »

Toto do DSG? objednávam si to, autorizák 27€/l to nedám.

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 20724.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... ky-5l.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Špecifikácia identická s orig. olejom do DSG VW/Škoda/Seat atď. G 052 182 A2/G 052 529 A2

DSG6 110kW, treba 6l
Passat B8 Individual, 110kW, DSG, F1, Full LED.

madrian
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 29.06.2018 18:48

Re: DSG převodovky a vše okolo nich

Příspěvek od madrian »

"Jak často měníte v DSG olej, stačí 60.000km v pohodě, nebo to někdo zkracujete, jako motorový olej a děláte to dříve?"

Škoda, že nie je odpoveď. Robíte po 60k, alebo 30k?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“