Nepravidelné Ztrácení chladící kapaliny

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Bastian
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 21.05.2022 08:07

Nepravidelné Ztrácení chladící kapaliny

Příspěvek od Bastian »

Ahoj borci,
Mám problém s chladící kapalinou. Tak nějak po zkušenostech s mým předešlým passatem si kontroluji nádobku na chladící kapalinu😂. Ale co se děje teď opravdu nechápu. Mrknul jsem před jízdou pod kapotu a koukam vše ok. Tak jedu a asi po 35 km mi to hlásí ať zkontroluji chladící kapalinu. Tak jsem musel na dálnici zastavit a nádobka úplně prázdná!! Koukal jsem i pod auto a všiml si že na straně u spolujezdce něco kape. Červený to nebylo takže fridex to neni. Spíš mi to přijde jako voda a olejem. Přes noc jsem dal karton pod motor a nic na něm nebylo.Momentálně jsem ve Švýcarsku a v jednom servisu mi řekli že to je vodní pumpa. A chtěli mi to udělat i s rozvodama za 1550 Chf což je 37000 kc!!!Tak to jsem řekl že to vezmu ještě k někomu jinému. No a ten měl auto půl dne na zvedáku a řekl mi že to je těsnění pod hlavou🤷‍♂️ 🤷‍♂️ Cena za opravu je 2250 chf což je 54000!🤯…můj známej co dělá hlavne vw mi řekl že to bude nejspíš pumpa. Že těsnění pod hlavou v 82000 km je hodně divný… včera jsem absolvoval stejnou cestu jako minule a nic neuniklo. Snad mi i přišlo ze v nádobce toho bylo víc než před jízdou.. je tu někdo kdo už to také řešil??

danidani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 30.09.2013 16:55
Bydliště: Cerhovice

Re: Nepravidelné Ztrácení chladící kapaliny

Příspěvek od danidani »

Jak jsi dopadl?

Řešil jsem stejný stav loni v létě. Resp. začalo to na jaře (začátek června) na Šumavě, naložené auto, trochu víc jsem na to šlapal v kopcích a kapalina se ztratila, musel jsem dolít. Pak byl dva měsíce klid, ale jen díky tomu, že jsem se zase zklidnil na rovinkách kolem komína. Pak jsem opět naložený byl v srpnu v Orlických horách, opět jsem to v kopcích trochu proháněl, a než jsem dojel domů, dolil jsem snad 6 l destilky a chladící kapaliny. Mělo to 190 tis. najeto, takže nakonec po lehkém zkoumání jsme zkusili rozvody a problém byl opravdu ve vodní pumpě, po sundání při ručním protáčení chrastila. - byla přidřená. Kapalina se zachytávala v tlumení pod motorem, takže na první pohled pod autem žádná louže.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“