regenerace 2.0tdi 110kw crlb

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

fb_miroslav41
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 20.07.2021 11:05

regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od fb_miroslav41 »

zdravim

prednedavnom som kupil passat b8 2.0tdi 110kw euro 6 s kodom motora CRLB 174 000km. Chcem sa spytat ako casto vam regeneruje? Predosle auto som mal octaviu 3 motor ckfc euro 5 a tam mi regenerovalo cca kazdych 400km. Tento passat o nieco skorej. Je to normalne?

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od CentriFUGA »

Počítej dle provozu s regenerací cca 250-350km max. U mě s častějším městským provozem to bylo klidně i po 120km ... takže to bude v pořádku.

fb_miroslav41
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 20.07.2021 11:05

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od fb_miroslav41 »

CentriFUGA píše:
20.07.2021 11:29
Počítej dle provozu s regenerací cca 250-350km max. U mě s častějším městským provozem to bylo klidně i po 120km ... takže to bude v pořádku.
aky mate najazd km? som sa zlakol ze je nieco v neporiadku ked mi to zacalo skorej regenerovat. Ked su take caste regeneracie tak to neskodi dalsim castiam motora? riedenie oleja s naftou? alebo nieco ine?

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od CentriFUGA »

Měl jsem najeto 206t km když jsem dával auto pryč. Vše fungovalo jak mělo, filtr DPF dle diagnostiky byl plný někde ze 70% při prodeji, najezdil jsem před 40t km s autem a bez problémů, regenerace takto běžela stále stejně. Rodiče měli shodného passata a dělalo to stejně.

andrewvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 11.07.2021 20:06

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od andrewvw »

Ještě k tomuto dotazu. Stává se mi, že dojedu domu třeba po 50 km, vypnu motor a auto začne jakoby "chladit". Doslechl jsem se že je to snad dochlazovani dpf. Je to špatně? Těžko poznám po takové jízdě že regeneruje. Díky za názory

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od CentriFUGA »

Špatně to je a není. Dochlazuje se auto po regeneraci nebo předčasně ukončené regeneraci DPF. Bohužel VW (z mě dodnes nepochopitelných důvodů) nedá vlastně nijak najevo že právě probíhá regenerace DPF, takže jí člověk nevědomky kolikrát přeruší. Dobré na to myslet a při další jízdě po tomto dochlazení jet pokud možno tak, aby jsi ujel alespoň 20km a auto mohlo pak regeneraci "dodělat". Jediné jak zjistíš, že probíhá regenerace je že auto drží na volnoběh zvýšené otáčky na 1000ot/min. Já na toto používám aplikaci VAGDPF a nějaký BT diagnostický modul z alzy. Zde pak vidíš, jestli probíhá nebo ne regenerace nebo na ní auto čeká.

eclick
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 03.01.2021 21:48

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od eclick »

Mám stejný auto, se stejným motorem a dělalo mi to občas něco podobného s nájezdem 165tis. A jelikož to bylo 5+ let od výroby, tak se měly dělat rozvody a vodní pumpa. V servisu mi pak při výměně řekli, že pumpa byla na pokraji smrti a motor se tedy dochlazoval...

andrewvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 11.07.2021 20:06

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od andrewvw »

Tím to není, mám po rozvodech včetně pumpy. Četl jsem že to je skutečně dochlazovani dpfka. Dost mě to vadí, že to nikde tu regeneraci neukazuje.

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3005
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od kubisz »

zkuste kontaktovat uzivatele "ergo" (member1109.html); dela indikaci DPF to pristrojovky (pokud neni AID)
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od prassat »

Ahoj, sice nemám motor CRLB, ale mám CUAA s Adblue...
Regenerace mi probíhá jednou za 400 - 500 km (jezdím okresky/město cca. v poměru 1:1, dálnice jen tu a tam).
Regeneraci poznám dle zvýšených otáček volnoběhu na cca. 1.000 ot a hučící saharu po zastavení.
Za jízdy si toho nevšimnu vždy hned, ale rychle roste teplota oleje (kterou mám stále zobrazenou mezi budíky). Při dojíždění ke křižovatkám je podřazování DSG někdy trochu cítit (jindy téměř vůbec) a to je pro mě indície že v sekci CAR (na rádiu), v přehledu vozu a kliknutí na displeji START/STOP mi při probíhající regeneraci píše "Nutný běh motoru"... Systém S/S mám deaktivovaný diagnostikou.

Při defaultním nastavení S/S (od výrobce) a vypnutí tlačítkem u řadičky to nepíše, leda že by jsi při podezření na regeneraci ručně S/S zpět aktivoval.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od CentriFUGA »

Mám porovnání - u AdBlue je regenerace při stejném jízním stylu cca o 50-100 km jinde - dýl. Dále je to tam daleko méně poznat a hlavně je mnohem rychlejší, tam stačí 5minut, to u passata bez adblue trvalo spíš k 10minutám.

Ano na chodu automatu to poznáš taky - najednou má nejnižší otáčky kolem 1500ot a ne klidně 1100

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3005
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od kubisz »

obecne by se melo dosahovat i mnohem nizsich teplot a nemelo by to mit takovy vliv na spotrebu auta (u adblue); jinak sem se to snazil tedka sledovat pri jizde a podle me to neslo na aute vubec poznat (regenerace na dalnici, ale ani ve meste to neni rozdil...); ani na vykonu, ani na jizdnim projevu... je to teda este starsi motor CR; u toho adblue by to melo pak byt jeste "lepci"
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

marko65
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 09.01.2012 21:47

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od marko65 »

Ja mam golf 7 combi 110 kw motor crl bez adblue a kupil som od uzivatela bobik006 signalizačné zariadenie vypalovania dpf. Ked idem dlhu trasu, tak mi vypaluje dpf cca po 600 km a ak kratke trasy cca 270. Ked zacne vypalovat tak mi zariadenie zvukovo a opticky signalizuje vypalovanie, trva to vsak az cca 20 min. Uz sa mi aj stalo ze po 10 min. prestalo pipat akoby skoncilo vypalovanie a po chvili opat zacalo. Filter dpf by mal by v pohode okrem ineho aj zhladiska intervalu vypalovania. Zaraza ma tak dlzka vypalovania a aj prerusenie procesu. Auto ma najazdene 70 000 km.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


Uživatelský avatar
B8R
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 03.11.2023 22:04
Kontaktovat uživatele:

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od B8R »

Kluci, ty otacky mohou byt vyssi i kvuli vyssi spotrebe klimy, kdy si auto dobiji baterku. 1000 otacek neni vzdy jenom vypalovani dpf. Kazdopadne taky mi to vypaluje kolem 200-300 km.
Passat B8 2.0TDi 110kW R-Line (model 2021) blog na https://www.B8R.cz

zadar1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 25.06.2013 15:49
Bydliště: BA, Slovensko

Re: regenerace 2.0tdi 110kw crlb

Příspěvek od zadar1 »

Mne po vyčistení filtra regeneruje každých cca 60-80 km pri jazde v meste a cca 120-160 km po dialnici ;-(

Nezdá sa mi náhla zmena hodnoty Soot Mass Calcuated... vid. post3406407.html#p3406407
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, CRLB, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015, 390tis. km

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“