Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od motorpower »

Stav baterie, a palivo v kombinaci. Zkuste někdo dát novou baterii a naftu OMV maxmotion. Mělo by začít fungovat. Cca 5x již pomohlo.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
georgy04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.10.2012 14:02

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od georgy04 »

mirob píše:Ahoj georgy04 tak aký mas výsledok? Daj vedieť. Možeš my napisať kde si kupil tie diely, prosim? mam ten istý problem, nie je to kriticke ale chcem to odstránit.
dik
ja som od vtedy so startami ok, dnes to menil dalsi klubak, tak bude testovat
cisla dielov su: 03L 109 096 B cca 140 €, a 03L 906 455 C cca 80€
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Ten další klubák jsem já. Budu monitorovat. Cena 9450kč (diagnostika, výměna krytu hřídele vačky, výměna ventilu regulace hlavice, výměna oleje (vlastní) a filtru, kontrola karosérie a podvozku). Původní díly mám doma a po kontrole se píst ve ventilu zasekává a solenoid v krytu hřídele vačky jde velmi těžce tam a zpět. Dávám tomu velkou naději. Před půl rokem proběhla i výměna obou čidel za skoro 5 tisíc, ale nepomohlo...
Přílohy
9F072E92-8D4E-47CA-96EC-FA3846A5283C.jpeg
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
kubicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 07.05.2009 13:50
Bydliště: Český Těšín

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od kubicekB5 »

Myslím že stačí mít nabitou baterii. Když jezdím každý den tak staruje hned. Jakmile stojí cca 3...dny tak točí hůř. Na nějaké písty a vačky je ještě dost času.

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

U mě nikoliv. Problémy se starty byly dokonce už po 9h stání na rozpáleném parkovišti u práce. Zainteresovaní klubáci ví o čem mluvím...
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
kubicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 07.05.2009 13:50
Bydliště: Český Těšín

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od kubicekB5 »

Baterii máš origo? Zainteresovaní? Co to znamená?

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Ano origo. Ti co mají stejné problémy. Ozvu se s výsledkem dávám tomu 2 týdny...
Přílohy
86B152F7-D8B6-48E9-BB30-87C2CD927739.jpeg
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od eauto1.cz »

Já navrhuji, kdo máte chronický problém zde řešený, pokud nemáte nabíječku nebo měřič, tak koupit měřič do zapalovače 12V
Aby jste mohli sledovat zda tam máte 14 13 nebo 12V, u 12 to už slyšíš že je startér pomalejší... u 12.5 to startuje déle a nad 13 to startuje na brnk jako blesk.
Základ je palivový filtr každý rok nový a KVALITNÍ nafta+VIF
Jinak není od věci párkrát ročně aku dobít, samo že odpovídající nabíječkou AGM která jede přes 14V a sleduje stav a dle toho upravuje proces.
Já vidím pořád že mám aku kapacitně okolo poloviny nebo tří čtvrtin kapacity, skoro nikdy není full z běžného provozu, tam ji dostaneš jen nabíječkou.
Algoritmus Bluemotion si nechává v zásobě nějakou prázdnou kapacitu v aku ať má kam ládovat když rekuperuješ z kopce.
Z toho je jasné, že stačí, aby aku nebyla 100% fit a z poloviční aku máš aku vhodnou do šrotu.
Pokud je fit, tak není problém.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

eauto1.cz píše:Já navrhuji, kdo máte chronický problém zde řešený, pokud nemáte nabíječku nebo měřič, tak koupit měřič do zapalovače 12V
Aby jste mohli sledovat zda tam máte 14 13 nebo 12V, u 12 to už slyšíš že je startér pomalejší... u 12.5 to startuje déle a nad 13 to startuje na brnk jako blesk.
Základ je palivový filtr každý rok nový a KVALITNÍ nafta+VIF
Jinak není od věci párkrát ročně aku dobít, samo že odpovídající nabíječkou AGM která jede přes 14V a sleduje stav a dle toho upravuje proces.
Já vidím pořád že mám aku kapacitně okolo poloviny nebo tří čtvrtin kapacity, skoro nikdy není full z běžného provozu, tam ji dostaneš jen nabíječkou.
Algoritmus Bluemotion si nechává v zásobě nějakou prázdnou kapacitu v aku ať má kam ládovat když rekuperuješ z kopce.
Z toho je jasné, že stačí, aby aku nebyla 100% fit a z poloviční aku máš aku vhodnou do šrotu.
Pokud je fit, tak není problém.
zdar chlape, opravdu to neni baterkou, jsi vedle jak ta jedle Obrázek dokonce ve vw na to maji hlaseni ve kterem se píše, že je nutné vyměnit vgt což je nastavovac vačky a nekde kolem roku 2016/2017 ho predelali... ja koupil novou baterku, nove snimace kliky a vacky a obcasny problem stale je, ale moc to neřeším, pac to nenaskoci ihned ale napr za 2sec...Obrázek jedná se přesně o tu věc, kterou jsem pridaval v mém předchozím příspěvku. klidně volej, telefon na mě máš Obrázek

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

eauto1.cz píše:Já navrhuji, kdo máte chronický problém zde řešený, pokud nemáte nabíječku nebo měřič, tak koupit měřič do zapalovače 12V
Aby jste mohli sledovat zda tam máte 14 13 nebo 12V, u 12 to už slyšíš že je startér pomalejší... u 12.5 to startuje déle a nad 13 to startuje na brnk jako blesk.
Základ je palivový filtr každý rok nový a KVALITNÍ nafta+VIF
Jinak není od věci párkrát ročně aku dobít, samo že odpovídající nabíječkou AGM která jede přes 14V a sleduje stav a dle toho upravuje proces.
Já vidím pořád že mám aku kapacitně okolo poloviny nebo tří čtvrtin kapacity, skoro nikdy není full z běžného provozu, tam ji dostaneš jen nabíječkou.
Algoritmus Bluemotion si nechává v zásobě nějakou prázdnou kapacitu v aku ať má kam ládovat když rekuperuješ z kopce.
Z toho je jasné, že stačí, aby aku nebyla 100% fit a z poloviční aku máš aku vhodnou do šrotu.
Pokud je fit, tak není problém.
Mám nabíječku i měřič. Baterie je úplně v pořádku to byla vůbec první věc, po které jsem šel. Zkoušel jsem ji i vyměnit za fungl novou z B8 (2019) od kolegy. Tankuji Vervu a v zimě navíc aditiva. Mám týden od výměny krytu hřídele vačky + ventilu regulace hlavice a auto KONEČNĚ PO ROCE OD ZAKOUPENÍ poslouchá jako švýcarské hodinky. Jak jsem psal v minulém příspěvku. Původní díly mám doma a po kontrole se píst ve ventilu opravdu citelně zasekává a solenoid v krytu hřídele vačky jde velmi těžce tam a zpět. Mám potvrzené i ze dvou VW servisů, že problematické díly byly nahrazeny novými (feedováno již na montážní linku, vyrábí se dodnes) až od konce roku 2016
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Uživatelský avatar
ricardo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 03.11.2008 12:18

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od ricardo »

Mám nabíječku i měřič. Baterie je úplně v pořádku to byla vůbec první věc, po které jsem šel. Zkoušel jsem ji i vyměnit za fungl novou z B8 (2019) od kolegy. Tankuji Vervu a v zimě navíc aditiva. Mám týden od výměny krytu hřídele vačky + ventilu regulace hlavice a auto KONEČNĚ PO ROCE OD ZAKOUPENÍ poslouchá jako švýcarské hodinky. Jak jsem psal v minulém příspěvku. Původní díly mám doma a po kontrole se píst ve ventilu opravdu citelně zasekává a solenoid v krytu hřídele vačky jde velmi těžce tam a zpět. Mám potvrzené i ze dvou VW servisů, že problematické díly byly nahrazeny novými (feedováno již na montážní linku, vyrábí se dodnes) až od konce roku 2016
Tato tema ma uvod/jadro/zaver a to je fajn. Tiez obcas po dlhsom odstaveni auta pozorujem dlhsie startovanie, pripadne hlasku nastartujte motor rucne. Otazkou teraz ostava, ci ventil a kryt nemeni VW v ramci kulancie, kedze o tomto probleme vedia.

spirib
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 27.08.2012 12:58

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od spirib »

Taktiz ten isty problem ... ale pani u mna to nedava logiku .... v zime ok v lete problemy. dokonca som auto jedneho rana vobec nenastartoval a to jazdim kazdodenne nepomohlo ani nabitie baterky na 14v, posluchol som diag a vymenil snimac vacky... nastartovalo na brnk ... takze ani nafta ani baterka ani ventil na vacke... ale po 2 mesiacoch to zacina robit opat a este castejsie. myslim ze to bude nejaky studeny spoj alebo co, ked je to zavisle od teploty. Rano ked idem do prace je teplota ok 20* startuje OK , akonahle idem z prace a auto rozpalene tak startuje aj naskoci na stvrt sekundu a zdochne ... skusim precistit kontakty na konektore toho snimaca vacky ...

samuel.marcinko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 01.04.2019 15:34

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od samuel.marcinko »

mám asi podobný problém, 110 KW | 2015 ročník | 115 000 km
stane sa mi to možno raz do týždňa zatiaľ som naštartoval vždy, no ja to pozorujem vtedy ak idem na dlhšiu trasu. Väčšinou robím denný nájazd cca 30 km (mesto), no ak sa vyberiem na dlhšiu trasu ako tento víkend cca 300 km, auto som večer zaparkoval a ráno naštartoval (najprv zapaľovanie, potom brzda+štart) tak pri štartovaní to vydalo strašne divný zvuk, akokeby až piskľavý. Niekedy je len cítiť proste slabší štart, zatrasie motorom a potom ide auto v pohode, no po dlhšej trase je väčšinou aj ten piskľavý zvuk pri štartovaní... diagnostika mi nič neukázala. Tankujem OMV Maxxmotion.

Uživatelský avatar
georgy04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.10.2012 14:02

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od georgy04 »

spirib píše:Taktiz ten isty problem ... ale pani u mna to nedava logiku .... v zime ok v lete problemy. dokonca som auto jedneho rana vobec nenastartoval a to jazdim kazdodenne nepomohlo ani nabitie baterky na 14v, posluchol som diag a vymenil snimac vacky... nastartovalo na brnk ... takze ani nafta ani baterka ani ventil na vacke... ale po 2 mesiacoch to zacina robit opat a este castejsie. myslim ze to bude nejaky studeny spoj alebo co, ked je to zavisle od teploty. Rano ked idem do prace je teplota ok 20* startuje OK , akonahle idem z prace a auto rozpalene tak startuje aj naskoci na stvrt sekundu a zdochne ... skusim precistit kontakty na konektore toho snimaca vacky ...
kontakty na konektore budes cistit zbytocne, chybu snimaca vacky to vyhodi preto, lebo ju solenoid nespravne nacasuje, a ak si cital poznatky ludi co s tym mali, pripadne stale maju problem, tak nevedia nastartovat prave rozhorucene auto
pokial mas tento kryt na solenoide, tak ho treba vymenit aj so solenoidom
Obrázek
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015

Uživatelský avatar
mirob
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: zilina

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od mirob »

Dakujem georgy04. a súhlasím s tebou . Ako som písal mam tiež tento problém ale nieje to kritické ale po týždni státia na balatone mi tiež palubovka vypísala po neúspešnom štarte že to mam naštartovať ručne čo ma trochu pobavilo lebo to som robil s kľukou na mojom prvom aute VAZ 1200 keď som nemal na novú baterku ale to som nechcel. Kupim to ale než to kúpim tak to musim rozobrať a pozrieť sa na to veď to fungovalo až do tohto leta mne, tak tam musí asi byť nejake kurvítko.
passat 2015
110KW dsg6q
160000km

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“