Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

TDI, Bluemotion..

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

zde přikládám pár fotek z dnešní akce včetně výměny oleje :-) už by ty delší starty měly být vyřešeny. foto vč objednacích čísla dílů. podám info po ujetí několika kilometrů. konečně ho mohu s klidným svědomím prodat :-)
neshaní někdo? :-)

https://auto.bazos.cz/inzerat/106581996 ... -110kw.php" onclick="window.open(this.href);return false;ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

theJT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 26.08.2019 11:07

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od theJT »

vyřešeno, bylo zavzdušněním . . ..
Naposledy upravil(a) theJT dne 13.09.2019 10:35, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od CentriFUGA »

Řešil jsem to samé u superba II 2,0TDi CR 125kW.
Jen jak jste psali již dříve - baterie, palivový filtr, aditiva, prémiová nafta, dobíjení bylo v pořádku. Nic nepomáhalo. Pak jsem to již neřešil a 2 roky se auto chovalo stále stejně.

Nahodile a spíš po delším stání, ale někdy taky po dnu u práce prostě dlouho točilo. Ale vždy naskočilo. To jen pro doplnění, že to určitě nebylo baterií nebo naftovým filtrem ... po chvíli laborování s VIF a poté i s přísadami jsem začal jezdit na stejnou naftu jako do té doby a bylo to beze změny, takže tím to nebude a bude to spíš věcmi viz výše zmíněný ventil

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

takže u mě vyřešeno a auto startuje skvěle každý den nyní...

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od THaltof »

Už nemá cenu nadále polemizovat nad problémem, který již má řešení a funguje
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

Marcel 1974
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 26.08.2019 20:31

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Marcel 1974 »

Chcem sa opýtať, či stačí vymeniť ten ventil alebo je nutné meniť aj ostatné súčasti. Inak ja mám ten kryt plastový. Pýtam sa preto lebo za všetok materiál mi vypočítali 850€bez práce.
Dá sa to zvládnuť aj doma v garaži alebo je potrebné nejaké špeciálne náradie?
Ďakujem.

Uživatelský avatar
georgy04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.10.2012 14:02

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od georgy04 »

aky mas kod motora a rok? musia sa menit oba diely, skus sem pridat cisla dielov co ti nacenili, pripadne foto ako to u teba vyzera
VW Passat B6 Variant 103KW CR 11/2008
VW Passat B8 Variant 140KW 05/2015

PMI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 28.08.2019 06:54

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od PMI »

Benik píše:zde přikládám pár fotek z dnešní akce včetně výměny oleje :-) už by ty delší starty měly být vyřešeny. foto vč objednacích čísla dílů. podám info po ujetí několika kilometrů. konečně ho mohu s klidným svědomím prodat :-)
neshaní někdo? :-)

https://auto.bazos.cz/inzerat/106581996 ... -110kw.php" onclick="window.open(this.href);return false;ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Kde to dělali? Mám B8 r.v 2015 140kW 4motion, má stejný problém- občas po ránu zdlouhavě startuje, hlavně když jsou vysoké teploty. Začalo to dělat už při ca 40 tkm, teď má ca 110 tkm a zlobí to častěji. V servisu jsem to reklamoval několikrát, ale vždy mi to vrátili s tím, že na diagnostice není žádná závada
Naposledy upravil(a) PMI dne 28.08.2019 10:50, celkem upraveno 3 x.

Marcel 1974
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 26.08.2019 20:31

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Marcel 1974 »

IMG_20190828_095334.jpg
IMG_20190828_095334.jpg
Prikladám fotku ako to je 2.0tdi 140 kw. Je to to iste??

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

ty v tomto plastovém krytu nemas časování vaček...

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

PMI píše:
Benik píše:zde přikládám pár fotek z dnešní akce včetně výměny oleje :-) už by ty delší starty měly být vyřešeny. foto vč objednacích čísla dílů. podám info po ujetí několika kilometrů. konečně ho mohu s klidným svědomím prodat :-)
neshaní někdo? :-)

https://auto.bazos.cz/inzerat/106581996 ... -110kw.php" onclick="window.open(this.href);return false;ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Kde to dělali? Mám B8 r.v 2015 140kW 4motion, má stejný problém- občas po ránu zdlouhavě startuje, hlavně když jsou vysoké teploty. Začalo to dělat už při ca 40 tkm, teď má ca 110 tkm a zlobí to častěji. V servisu jsem to reklamoval několikrát, ale vždy mi to vrátili s tím, že na diagnostice není žádná závada
sám jsem si to dělal s kámošem... je nutné mít dva přípravky na aretaci vačky zeshora a druhý kolík na aretaci čerpadla , resp rozvodů aby se ti nehly vačky když se povoluje ten šroub (ventil regulační). Tak je to tedy popsáno v dílenské příručce... Jestli to jde i bez přípravku jsem nezkoušel... chytá nyní opravdu na první otočení... :-)

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Stěrače na ponorku
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 28.08.2019 12:53

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Stěrače na ponorku »

borci, opravdu je nutný na jedné stránce třikrát citovat ten obrovskej první post? :)

K tématu - podle tady toho pána (https://youtu.be/DXvHdmq0reA?t=1009" onclick="window.open(this.href);return false;) jde o to, že ten šroubovitej ventil s dírkama uvnitř se postupně ucpe částicema bordelu a zasekne se, takže už s ním solenoid na tom krytu nedokáže pohnout. Trošku mi uniká, jak zmenšení dírek na tom ventilu s tímhle problémem pomůže, ale kdo jsem já abych zpochybňoval mocné inženýry co řeší zásadní součástky v motoru 2mm pružinkou...
Každopádně by mě zajímalo, proč z toho dílu odstranili ten zásobník tlaku (popsáno na https://www.youtube.com/watch?v=M-4xbGeIr58" onclick="window.open(this.href);return false;), nemůžete někdo sehnat to TPI na tuhle závadu?

EDIT: na amerických fórech někdo psal, že by to mohlo spravit i vyčištění toho ventilu (osobně bych asi vyčistil i ten zásobník tlaku pokud to půjde rozebrat), tak pokud si někdo chce pohrát a ušetřit, můžete zkusit (ale bez těch aretačních přípravků co psal kolega bych to nezkoušel).

EDIT2: Pokud vám to autorizák nechce reklamovat a vymlouvá se na absenci chyb na diag, tak si tam normálně dupněte, ten problém existuje, VW o něm ví (viz ten mail ve videu) a dokonce kvůli němu redesignoval díly!

Uživatelský avatar
Benik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 481
Registrován: 29.09.2010 14:46

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Benik »

no spíš jde o to, že to mají ročníky 2015 a 2016 a tudíž jsou po záruce, pokud tedy nemá někdo zaplacenou 4 letou záruku (pokud to jde u VW). Jinak od 2017 to mají již předělané na nový typ nastavovače VVT (variable valve timing). Dokonce jsem teď u nového 2.0tdi r.v.2020 viděl plastový kryt a hádám že tam už žádný nastavovač vaček nebude a nebo to bude řešeno úplně jinak. :-)

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
ricardo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 03.11.2008 12:18

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od ricardo »

Stěrače na ponorku píše:
EDIT2: Pokud vám to autorizák nechce reklamovat a vymlouvá se na absenci chyb na diag, tak si tam normálně dupněte, ten problém existuje, VW o něm ví (viz ten mail ve videu) a dokonce kvůli němu redesignoval díly!
Dupat moze kto chce a kolko chce. Pokial nemaju k problemu nic uvedene v prirucke servisneho technika pre dane vozidlo, neriesia. Na erWin som nasiel rozne problemy k mojmu modelu s tvrdenim zakaznika, zistenim dielne, technickym pozadim, opatreniami a zuctovanim v konkretnych pripadoch, ako je napr. obcasny zapach z klimatizacie po nastartovani, vrzganie napravy pri toceni volantu, bucave hluky pri brzdeni alebo ryhy v brzdovych kotucoch. Aj napriek tomu, ze mam po odjazdeni dlhej trasy problem dalsi den rano nastartovat na prvu supu, nie je k tomuto nic uvedene a servis mi to nebude bezplatne riesit.

Stěrače na ponorku
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 28.08.2019 12:53

Re: Zdĺhavejší štart a chyba start-stop

Příspěvek od Stěrače na ponorku »

já samozřejmě mluvil o případu, kdy máš záruku. A pokud mám záruční vadu, a můj prodejce ji odmítá řešit, tak mu pošlu přes právníka předžalobní výzvu, a to by v tom byl čert aby se věci nepohly :) speciálně v případě, kterej je každý ráno krásně reprodukovatelnej.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“