Olej servis

Co se nedá zařadit...
Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej servis

Příspěvek od CentriFUGA »

U starého passata B5,5 byl olej černý jak bota po 3tisících km. To ale nic nevypovídá o jeho kvalitě, jak píše matrose.
Přeci kdyby to bylo tak špatné, tak budou automobilky udávat výměnu po 10, po 15, měli by více kšeftů na výměny oleje a ne až jednou za 30t km. Já sám si zkracuji interval na 20t km, ale spíš kvůli tomu, abych udělal jednu výměnu ročně, ale když někdo, jako třeba u mě původní Němec udělal 30t km za 6-9 měsíců, tak v tom nevidím vůbec nic špatného.

Uživatelský avatar
mirda01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 26.09.2007 13:42
Bydliště: České Budějovice

Re: Olej servis

Příspěvek od mirda01 »

Zdarec, mám na vás 3 dotazy.

1. Na BiTDI (CUAA) mi vyhledávač Mann filtrů našel, že bych palivový filtr tam měl mít buď PU 8014, nebo PU 8021. Podle toho, zda tam mám nebo nemám těleso filtru se senzorem vody. Jak to poznám, abych věděl co koupit.

2. Jak se může k olejovému filtru? Někde jsem tu četl, že je to blbě řešený, že při výměně pobleješ skoro celej motor a že přístup nic moc. Tak jestli to není pak lepší nechat udělat v servisu. Ale zase se mi nechce dávat peníze za takovou drobnost, jako je výměna oleje. To jsem si dělal vždy sám.

3. Naftový filtr a opět přístup. A je třeba ho předem zalít "čerstvou" naftou jako u jiných aut?

Díky moc za každou odpověď
VW Passat Variant 2.0 BI-TDI 4motion 176 kW R-Line full - aktuální
VW Passat Variant 3BG 1.9 TDI PD Highline 6-ti kvalt 4hrab - bejvávalo

spicik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 07.02.2015 20:23

Re: Olej servis

Příspěvek od spicik »

mirda01 píše:Zdarec, mám na vás 3 dotazy.

1. Na BiTDI (CUAA) mi vyhledávač Mann filtrů našel, že bych palivový filtr tam měl mít buď PU 8014, nebo PU 8021. Podle toho, zda tam mám nebo nemám těleso filtru se senzorem vody. Jak to poznám, abych věděl co koupit.

2. Jak se může k olejovému filtru? Někde jsem tu četl, že je to blbě řešený, že při výměně pobleješ skoro celej motor a že přístup nic moc. Tak jestli to není pak lepší nechat udělat v servisu. Ale zase se mi nechce dávat peníze za takovou drobnost, jako je výměna oleje. To jsem si dělal vždy sám.

3. Naftový filtr a opět přístup. A je třeba ho předem zalít "čerstvou" naftou jako u jiných aut?

Díky moc za každou odpověď
1) stačí sáhnout pod palivový filtr zdali je tam čidlo, drátek,.. pokud není- kup bez odlučovače.
2) v pohodě si poradíš! Nic těžkého a nepobliješ nic.
3) koupil jsem si kanistr, natankoval 3 litry nafty a následně po výměně zalil filtr naftou. Ovšem pokud se ti to takhle nechce dělat tak stačí víckrát po sobě zapnout a vypnout zapalování- ono si to tu naftu vytáhne :)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“