Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...
estevez
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 26.11.2016 19:02

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od estevez »

Passata B8 (4x4, Alltrack) jsem kupoval nového v r. 2017 a na nerovnostech mi to od zadní nápravy "bouchalo" / "bylo hlučnější" vždy. A to mám 17" kola.

Jami123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 18.02.2019 07:56

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Jami123 »

Ahoj

Jen se chci ujistit opravdu je 5 let na rozvody? Docela mě to zaráží, protože bývalé auto Mondeo MKIV 2010 mělo rozvody 200tis nebo 10 let

Díky

Timberland
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 01.09.2019 22:10

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Timberland »

Jami123 píše:Ahoj

Jen se chci ujistit opravdu je 5 let na rozvody? Docela mě to zaráží, protože bývalé auto Mondeo MKIV 2010 mělo rozvody 200tis nebo 10 let

Díky

Těch 5 let nevím, ale je tam u Passata 210.000 km určitě, ale u Octavie 2 jsem měl 10 let nebo 210tis taky.

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

5 let, hlavně kvůli řemenu.
Není potřeba po 5 letech měnit komplet rozvody, ale hlavně ten řemen určitě vyměnit, pokud nenastaly dané km.
Stojí to pár korun, než pak katastrofa v podobě snahy ušetřit.
Po těch letech je opravdu tvrdý a už začíná "praskat".
Jak jsem psal zrovna u BiTDI jsem měnil řemen po 3 letech při 116 000 tis km.

Rozvody jsou důležité hlavně na STK při emisích, kde to točí do nesmyslných otáček, ve kterých stejně nikdo nejezdí :-D
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od CentriFUGA »

Rozvody 5let nebo 210.000km, co nastane dříve. Rozhodně měnit komplet včetně pumpy.
Ani u octavie 2 jak je psáno výše nebylo nikdy 10let, ale vždy jen 5

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

Stačí řemen po 5 letech, nejlépe dříve.
Pokud má auto najeto 180tis, tak logicky nebudu v tu dobu měnit jen řemen, ale vyměnit všechno.
Ale jestli někomu auto většinu času stojí a jezdí o víkendu, kde má najeto 100 tis km a 5 let, je to zbytečnost.
Ale vždycky je lépe, než pozdě, i těch 210 tis km je už dost dlouho, na řemen vůbec, když jsem viděl svůj po třech letech.
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

PassatB8-BiTdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 14.08.2019 10:13

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od PassatB8-BiTdi »

No pridam sa tiež .
Passat BiTdi 176kw Variant letne R19 /Zimne R18 najazdene 149000km s DCC samozrejme.
Náprava je otrasná je to hanba že take niečo vypustili do sveta a obzvlášt za tie prachy !!Po pravde ztohto som u toho auta najviac mega zklamany !!!
Priečne nerovnosti proste rachot ako na rebriňáku a to podvozky bez DCC su na tom ešte horšie..
Doma mam G6 Variant položeny na zemi na stelovaku a na R18 a to je luxus jazdit po rozbitych cestách ako stýmto Passatom bohužial tak ho vyrobili !!
A bohužial toto nie je problem len Passatou ale aj SuperB / Octavia/ Golf atd.

PS: Č sa týka rozvodov BiTdi je komplet výmena nariadena pri 120 000m !! Ostatne motorizácie 210 000km.

Ostáva sa buď stým iba zmieriť alebo to predať :(

Idem onedlho do servisu skusim vymenit tyčky lebo tie už klepkaju tiež a nie je sa čo divit na tých naších cestach a pri tých diskoch.Tak uvidíme snáď to niečo pomože.

misoR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 23.04.2015 21:53

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od misoR »

Vsetci co mate biTDI, co sa pise na nalepke pod kapotou? Mne sa zda, ze tam je len, ze je nutne po 120 tisic km vymenit len remen, ked si dobre pamatam. Jeden tu povie tak, druhy onak, tak uz by niekto mohol uviest aj oficialny zdroj :D

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

Nene,
Opravdu je výměna rozvodové sady po 210tis km a ve 120tis km POUZE rozvodový řemen.
Takto tvrdí v autorizáku a výrobce, i já měnil přesně takto u prvního BiTDI, které najelo přes 240tis km, než šlo do prodeje a teď mám druhé s ani ne 160tis km.
Nebo samozřejmě 5 let stáří.
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Mara_cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 02.08.2018 16:33

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Mara_cz »

Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.

jendir
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 07.12.2011 15:23

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od jendir »

Mara_cz píše:Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.
Čeká mě to příští rok. Kolik cca si za to zaplatil? Jezdím do Tukasu ve Štěrboholy, cena bude určitě podobná

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 887
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Santusovic »

Mara_cz píše:Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.

Měnili ti jen řemen a pumpu nebo celou sadu?
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

Řemen, ale naúčtovali celou sadu :-D
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 887
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Santusovic »

JirkaVys píše:Řemen, ale naúčtovali celou sadu :-D
To je normální, já se ptám jak to bylo v jeho případě.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

Mara_cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 02.08.2018 16:33

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od Mara_cz »

Našel jsem fakturu ,nebyl to Auto Jarov ,ale Auto Enge.
Ceny jsou bez dph a bylo to tedy ve 120 000 olej ,dsg, rozvodová sada .
Přílohy
IMG_20191104_222301_resized_20191104_102327515.jpg
Naposledy upravil(a) Mara_cz dne 04.11.2019 22:39, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“