Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.11.2016 19:02
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Passata B8 (4x4, Alltrack) jsem kupoval nového v r. 2017 a na nerovnostech mi to od zadní nápravy "bouchalo" / "bylo hlučnější" vždy. A to mám 17" kola.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Ahoj
Jen se chci ujistit opravdu je 5 let na rozvody? Docela mě to zaráží, protože bývalé auto Mondeo MKIV 2010 mělo rozvody 200tis nebo 10 let
Díky
Jen se chci ujistit opravdu je 5 let na rozvody? Docela mě to zaráží, protože bývalé auto Mondeo MKIV 2010 mělo rozvody 200tis nebo 10 let
Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 01.09.2019 22:10
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Jami123 píše:Ahoj
Jen se chci ujistit opravdu je 5 let na rozvody? Docela mě to zaráží, protože bývalé auto Mondeo MKIV 2010 mělo rozvody 200tis nebo 10 let
Díky
Těch 5 let nevím, ale je tam u Passata 210.000 km určitě, ale u Octavie 2 jsem měl 10 let nebo 210tis taky.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
5 let, hlavně kvůli řemenu.
Není potřeba po 5 letech měnit komplet rozvody, ale hlavně ten řemen určitě vyměnit, pokud nenastaly dané km.
Stojí to pár korun, než pak katastrofa v podobě snahy ušetřit.
Po těch letech je opravdu tvrdý a už začíná "praskat".
Jak jsem psal zrovna u BiTDI jsem měnil řemen po 3 letech při 116 000 tis km.
Rozvody jsou důležité hlavně na STK při emisích, kde to točí do nesmyslných otáček, ve kterých stejně nikdo nejezdí
Není potřeba po 5 letech měnit komplet rozvody, ale hlavně ten řemen určitě vyměnit, pokud nenastaly dané km.
Stojí to pár korun, než pak katastrofa v podobě snahy ušetřit.
Po těch letech je opravdu tvrdý a už začíná "praskat".
Jak jsem psal zrovna u BiTDI jsem měnil řemen po 3 letech při 116 000 tis km.
Rozvody jsou důležité hlavně na STK při emisích, kde to točí do nesmyslných otáček, ve kterých stejně nikdo nejezdí
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Rozvody 5let nebo 210.000km, co nastane dříve. Rozhodně měnit komplet včetně pumpy.
Ani u octavie 2 jak je psáno výše nebylo nikdy 10let, ale vždy jen 5
Ani u octavie 2 jak je psáno výše nebylo nikdy 10let, ale vždy jen 5
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Stačí řemen po 5 letech, nejlépe dříve.
Pokud má auto najeto 180tis, tak logicky nebudu v tu dobu měnit jen řemen, ale vyměnit všechno.
Ale jestli někomu auto většinu času stojí a jezdí o víkendu, kde má najeto 100 tis km a 5 let, je to zbytečnost.
Ale vždycky je lépe, než pozdě, i těch 210 tis km je už dost dlouho, na řemen vůbec, když jsem viděl svůj po třech letech.
Pokud má auto najeto 180tis, tak logicky nebudu v tu dobu měnit jen řemen, ale vyměnit všechno.
Ale jestli někomu auto většinu času stojí a jezdí o víkendu, kde má najeto 100 tis km a 5 let, je to zbytečnost.
Ale vždycky je lépe, než pozdě, i těch 210 tis km je už dost dlouho, na řemen vůbec, když jsem viděl svůj po třech letech.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14.08.2019 10:13
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
No pridam sa tiež .
Passat BiTdi 176kw Variant letne R19 /Zimne R18 najazdene 149000km s DCC samozrejme.
Náprava je otrasná je to hanba že take niečo vypustili do sveta a obzvlášt za tie prachy !!Po pravde ztohto som u toho auta najviac mega zklamany !!!
Priečne nerovnosti proste rachot ako na rebriňáku a to podvozky bez DCC su na tom ešte horšie..
Doma mam G6 Variant položeny na zemi na stelovaku a na R18 a to je luxus jazdit po rozbitych cestách ako stýmto Passatom bohužial tak ho vyrobili !!
A bohužial toto nie je problem len Passatou ale aj SuperB / Octavia/ Golf atd.
PS: Č sa týka rozvodov BiTdi je komplet výmena nariadena pri 120 000m !! Ostatne motorizácie 210 000km.
Ostáva sa buď stým iba zmieriť alebo to predať
Idem onedlho do servisu skusim vymenit tyčky lebo tie už klepkaju tiež a nie je sa čo divit na tých naších cestach a pri tých diskoch.Tak uvidíme snáď to niečo pomože.
Passat BiTdi 176kw Variant letne R19 /Zimne R18 najazdene 149000km s DCC samozrejme.
Náprava je otrasná je to hanba že take niečo vypustili do sveta a obzvlášt za tie prachy !!Po pravde ztohto som u toho auta najviac mega zklamany !!!
Priečne nerovnosti proste rachot ako na rebriňáku a to podvozky bez DCC su na tom ešte horšie..
Doma mam G6 Variant položeny na zemi na stelovaku a na R18 a to je luxus jazdit po rozbitych cestách ako stýmto Passatom bohužial tak ho vyrobili !!
A bohužial toto nie je problem len Passatou ale aj SuperB / Octavia/ Golf atd.
PS: Č sa týka rozvodov BiTdi je komplet výmena nariadena pri 120 000m !! Ostatne motorizácie 210 000km.
Ostáva sa buď stým iba zmieriť alebo to predať
Idem onedlho do servisu skusim vymenit tyčky lebo tie už klepkaju tiež a nie je sa čo divit na tých naších cestach a pri tých diskoch.Tak uvidíme snáď to niečo pomože.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Vsetci co mate biTDI, co sa pise na nalepke pod kapotou? Mne sa zda, ze tam je len, ze je nutne po 120 tisic km vymenit len remen, ked si dobre pamatam. Jeden tu povie tak, druhy onak, tak uz by niekto mohol uviest aj oficialny zdroj
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Nene,
Opravdu je výměna rozvodové sady po 210tis km a ve 120tis km POUZE rozvodový řemen.
Takto tvrdí v autorizáku a výrobce, i já měnil přesně takto u prvního BiTDI, které najelo přes 240tis km, než šlo do prodeje a teď mám druhé s ani ne 160tis km.
Nebo samozřejmě 5 let stáří.
Opravdu je výměna rozvodové sady po 210tis km a ve 120tis km POUZE rozvodový řemen.
Takto tvrdí v autorizáku a výrobce, i já měnil přesně takto u prvního BiTDI, které najelo přes 240tis km, než šlo do prodeje a teď mám druhé s ani ne 160tis km.
Nebo samozřejmě 5 let stáří.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.08.2018 16:33
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 07.12.2011 15:23
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Čeká mě to příští rok. Kolik cca si za to zaplatil? Jezdím do Tukasu ve Štěrboholy, cena bude určitě podobnáMara_cz píše:Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Mara_cz píše:Taky potvrzuji výměnu rozvodů ,včetně vodní pumpy ve 120 000 u BiTdi - Děláno v Auto Jarov
Jinak co se týky hluku od podvozku , např.při přejezdu retarderu, musí se promazávat a pak je zase tichý.
Měnili ti jen řemen a pumpu nebo celou sadu?
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Řemen, ale naúčtovali celou sadu
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
To je normální, já se ptám jak to bylo v jeho případě.JirkaVys píše:Řemen, ale naúčtovali celou sadu
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.08.2018 16:33
Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM
Našel jsem fakturu ,nebyl to Auto Jarov ,ale Auto Enge.
Ceny jsou bez dph a bylo to tedy ve 120 000 olej ,dsg, rozvodová sada .
Ceny jsou bez dph a bylo to tedy ve 120 000 olej ,dsg, rozvodová sada .
Naposledy upravil(a) Mara_cz dne 04.11.2019 22:39, celkem upraveno 1 x.