Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...
Uživatelský avatar
motorpower
Člen klubu
Příspěvky: 3213
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od motorpower »

Co měnit u Passata B8 po 190.000KM...//.tohle téma mě zaujalo// Majitele?? :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
PittyX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 22.03.2014 16:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od PittyX »

Pokud je to Passat klasika 110KW tak staci vymenit rozvody ve 210 tis. Jinak si drzet oleje a filtry dle servisky. Mam tohoto passata taky, napravy jsou v dirach hlucnejsi nez new ocravia, to je fakt (ridil jsem uz nekolik oktavek i passatu, takze mohu porovnat) pokud je pevne rizeni, neresil bych to, jinak pokud si chces byt opravdu jistej, zajel bych do servisu VW nebo Skoda na prohlidku, ta se pohybuje do 800,- ja uz to mam za sebou, nic nezjistili :)) Co se tyce oskakaneho hlucnejsiho pneu, u techto passatu a superbu bezny jev, dela to naprava. Zalezi taky dost na pouzite pneu a tlaku v pneu. Pokud auto neskace a tlumice netecou, neresil bych to.
VW Golf IV Variant 1.9TDI 66kw a VW Passat B8 2.0 TDI 110 KW

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1460
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od eauto1.cz »

Ty hluky jsou amortizace, tam je potřeba identifikovat, co je na výměnu.
Zteřelé silentbloky bys poznal, utržené taky, tak jen namazat a je klid.
Je na to v ETCE přímo mazivo. Nejlepší je výměna dle VIN, někdy jsou už modifikované.
Jinak se ale zaměř na to, že ty silentbloky jsou nenápadně vytahané, to často přehlédnou i na Dekře.
Typicky zadní horní ramena silentblok u těhlice, ten je vždycky po těch větších km a horších silnicích vytahaný a zadek je pak do A
Mění se celé ty horní ramena a pak geo, jsou tam excentry.
Klasika jako předchozí generace :idea:

Jinak bych především řešil olej převodovky a G13 ven, proplach a G12evo bez silikátů.
Přílohy
B.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

Jo, G12 Evo je běžně k dostání no, kor když autorizák používá G13 a G12 k dostání ani není :-D
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 73
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od b8rline »

Kluci jak je to s tou záměnou G13 vs. G12evo? Můžu u 2.0 TSI EA888 206kw vytáhnout ten silika bag z expanzky, propláchnout okruh a nalít g12evo?

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 962
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od JirkaVys »

Můžeš, pokud ji v ČR seženeš :-D
Na druhou stranu nikde není potvrzeno, že s G12 Evo je vše ok.
Stačí měnit kapalinu pravidelně po 3 letech nebo alespoň já s chladící kapalinou problémy neznám.
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

MartinOpalecky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 01.01.2020 20:01

Re: Co měnit u Passata B8 po 190.000KM

Příspěvek od MartinOpalecky »

Ahoj, jeste k tem rozvodum, 2.0 TDI 110kw CLRB - v autorizaku mi rekli 6 let, nebo 210 tisic.. tak jsem trochu zmaten.. Mimochodem meni se pri rozvodech i chladici kapalina kdyz se dela i pumpa? Nechal jsem si ji nezavisle na rozvodech vymenit za BASF co doporucuji ve Svete Motoru..

M.

Odesláno z mého SM-A600FN pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“