Podvozek Passat B8

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...
Hubini
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.07.2018 08:18

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Hubini »

Tattoomaen píše:Ahoj, my máme doma octávii 3 FL s vlečnou nápravou (17” kola), passata b8 bez dcc (18” kola) a passata b8 s DCC (19” kola) a rozhodně se vyplatí si za DCC připlatit. Nicméně komfort passata bez DCC na 18” je o několik tříd vyšší než v O3. To bez debat. Ovšem DCC z auta udělalo pohodlný povoz i na 19” v Praze.
Já už další auto bez DCC nechci
To:VWmaniak : díky za obě odpovědi! Má smysl si připlácet za akustické skla?

Zdeněk

Tattoomaen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 25.01.2012 18:26
Bydliště: Praha

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Tattoomaen »

Za mě spíš nemá. Já rozdíl nepoznám, jezdím vždy se zapnutou hudbou a nepozoruji větší/menší hluk od předních oken. Já to měl v paketu, tak jsem to neřešil. Ale dnes bych za to nedoplácel.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1459
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od eauto1.cz »

Ticho je luxusní výbava. Třeba 15let starý Mercedes E CDI je tišší, než Passat TDI s akuskly. V Passatu přesně podle hluku poznáš, jak stoupá rychlost, tak i hluk. V tom E to nepoznáš, je tam ticho ve 200 jako bys jel 100. Tak záleží, co od toho čekáš. Někdo je třeba nahluchlý a někdo má sluch velmi citlivý...

Kdybych jezdil trasy max hodinu nebo dvě dlouhé po dálnici, tak bych to asi taky neřešil. Na okreskách se smí max 90 a to jezdí auto furt skoro na volnoběh u DSG. Už vůbec to nemusí řešit Ti, co mají rádio nahlas nebo dokonce pootevřené okno. Tady to nemá žádný význam, řekl bych kdo má nějakou 1.4TSI neplánoval jezdit štreky a třeba nemá dálniční známku, tak nebrat.

Ale když jedeš déle tak si rádio zeslabíš, a slyšíš i při Těch akustických oknech nějaký hluk a bez nich to je celkem řádný kravál. :laugh:
Nejvíc to je poznat nad 130 když začnou stoupat otáčky, pneu hučet a nejzásadněji aerodynamický hluk. A kdo jezdí v německu rychle a když začne foukat, nad 150 už zvyšuješ hlas a tak se nad 200kmh se nedá potichu ani bavit bez té výbavy a musíš hulákat jak v domově nahluchlých důchodců.
Určitě bych tu výbavu dal pokud ji využiješ, ticho je prvek luxusu.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Hubini
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.07.2018 08:18

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Hubini »

eauto1.cz píše:Ticho je luxusní výbava. Třeba 15let starý Mercedes E CDI je tišší, než Passat TDI s akuskly. V Passatu přesně podle hluku poznáš, jak stoupá rychlost, tak i hluk. V tom E to nepoznáš, je tam ticho ve 200 jako bys jel 100. Tak záleží, co od toho čekáš. Někdo je třeba nahluchlý a někdo má sluch velmi citlivý...

Kdybych jezdil trasy max hodinu nebo dvě dlouhé po dálnici, tak bych to asi taky neřešil. Na okreskách se smí max 90 a to jezdí auto furt skoro na volnoběh u DSG. Už vůbec to nemusí řešit Ti, co mají rádio nahlas nebo dokonce pootevřené okno. Tady to nemá žádný význam, řekl bych kdo má nějakou 1.4TSI neplánoval jezdit štreky a třeba nemá dálniční známku, tak nebrat.

Ale když jedeš déle tak si rádio zeslabíš, a slyšíš i při Těch akustických oknech nějaký hluk a bez nich to je celkem řádný kravál. :laugh:
Nejvíc to je poznat nad 130 když začnou stoupat otáčky, pneu hučet a nejzásadněji aerodynamický hluk. A kdo jezdí v německu rychle a když začne foukat, nad 150 už zvyšuješ hlas a tak se nad 200kmh se nedá potichu ani bavit bez té výbavy a musíš hulákat jak v domově nahluchlých důchodců.
Určitě bych tu výbavu dal pokud ji využiješ, ticho je prvek luxusu.
Díky za postřeh tak nějak to vidím podobně a skla si do výbavy dám. U mě je to kombinace okreska - dálnice, pro celé Čechy (ne Morava) s denním nájezdem mezi 150 - 250km. Navíc po dálnici jezdím zásadně po novinářsku "pořádně dynamicky" :laugh: . Diesel musím mít, firma benzín nepovolí, i když bych ho preferoval...

Ve finální konfiguraci mám jasno : odvětrávaní a masážní sedačky s kůží napa + akustická skla + DCC podvozek + 18" kola + LED s dynamikou + Limousine bílá + dodatečný polep na zatmavení skel.

Chlapi díky za vaše postřehy a přeji hodně najetých km bez nehody :-)

Zdeněk

Uživatelský avatar
THaltof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 14.06.2018 20:52

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od THaltof »

Nějaká rada jak se zbavit vrzání středového panelu (mezi předními sedadly) vždy když se auto naklání do zatáček? :rofl: už mě to celkem irituje při cenovce mého auta a specifikace. Bylo by fajn to nějakým způsobem rozebrat a vyzkoušet co kde vrže a zamezit tomu. Díky za rady
VW Passat B8 Variant 2.0TDi 140kW DSG Full LED Custom R-line St.Tropez klikněte zde!

zadar1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 25.06.2013 15:49
Bydliště: BA, Slovensko

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od zadar1 »

DodoGT píše:Tak že dnes som bol na prehliadku po 75 000km a vopred som ich telefonicky upozornil ze mam problem aj s napravou a vrzganie. Dnes Ráno som auto odovzdal a hned slo do servisu ani skusobna jazda nic. No uz som si auto prevzal servisak ukazal papiere ktore im poslal VW dovozca o zvolavacej chybe na vrzganie prednej napravy. Jednalo sa o nejaku suciastu ktora je aj na pravej aj na lavej strane a premazava sa cela je tam postup ako na to. Spravili to a potvrzujem je to prec. Uistili ma ze to sa uz ani nevrati ze je to na doboro namastene no uvidime ale je to OK tak ze ak mate tento problem VW uz o tom vie a riesi to.
toto by ma velmi zaujimalo - co presne to sposobovalo? To vrzganie prednej napravy mi ide dost na nervy, najmä pri prejazde cez nerovnosti (napr. retardery)...
Passat B8 Variant, 2.0 TDI, 110kW, DSG6, r.v. 03/2015

Uživatelský avatar
CoolXman
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1327
Registrován: 04.02.2009 15:50
Bydliště: Berounsko, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od CoolXman »

Plati se to odstraneni vrzani predni napravy? Ja mam auto 3 a pul roku, vrze az tak posledni pul rok, ale neni to tak hrozny. Ted jsem byl na servise v 60 tis.km a zadnou svolavacku jsem na to nikdy nemel a kdyz bych to chtel odstranit, na vlastni naklady cca 4 tisice kc
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,Llumar,DLS audio Reference,SGS
Passat B6 Variant 3,2 FSI DSG 4MOT HL Mocca

Uživatelský avatar
Sharpe1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 17.12.2017 15:14

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Sharpe1 »

Po ročním užívání B8 v sedanu bez DCC musím konstatovat, že podvozek je velmi nekomfortní v městském provozu. Samozřejmě dálnice je jiné kafé, ale v tom městě to teda duní šíleně. Velké zklamání. A to mám 16 litá kola, 215/60 R16. Zajimavé, že to nikde v recenzích, až na jednu, nikdo nikdy neakcentoval...
Passat B8, 1.4TSI ACT 110 kw

Uživatelský avatar
Ettore
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 15.05.2016 07:11

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Ettore »

Jaký máš rok? V recenzích jsem četl o dunění od zadní nápravy, ale mám MR2017 bez DCC a nic takového nepozoruji... nenechali ti v pružinách ty převozové plasty? U Škodovek to nechávají běžně a ty auta hrozně tlučou... občas odstraní jenom některé... už jsem četl i chlápkovi, který si je našel i po 200tis km
Passat B8 2016

Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 662
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Moik »

Co se podvozku týče, je na tom Mondeo 2008-2014 rozhodně líp, je jistější i komfortnější, ale já jsem spokojený, protože jsem přecházel z Octavie 3 :D
Zadní náprava na variantu je ale zrovna docela v pohodě, je rozumně utlumená a neduní. Celkově je auto asi jako z testů: nic nedělá vyloženě výborně, ale taky nic špatně a jako celek prostě funguje.

eauto1: konečně píše někdo, kdo to s hlukem vidí podobně jako já. A chtěl jsem dlouho vědět, když jsem ujetej na hluk, jestli si nemám koupit 6let starý Ečko CDI radši než ročního/2letýho Passata.
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

Uživatelský avatar
Sharpe1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 17.12.2017 15:14

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od Sharpe1 »

Má někdo taky podvozek bez DCC? Prostě ten základní, jak jste s ním spokojeni? Mám 16 kola a je to opravdu po praze nepříjemné...i tak...
Passat B8, 1.4TSI ACT 110 kw

David.david
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.12.2019 09:44

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od David.david »

Ahoj.
Mám VW B8 110 kW - nafta bez DCC.
Přečetl jsem hodně fór, ale nikde jsem se nedočetl co může způsobovat dunivé zvuky při přejezdu malých nerovností v malé rychlosti u B8.

Vím, že to trápí O III, Golfa VII, Superg III, kde to dělají tlumiče z prvovýroby, hydrolůžka na zadní nápravě. Vrzání přední nápravy dělají silentblogy - tzv.puky, které stačí namazat nebo vyměnit..... a další neduhy, které trápí koncern. Píše se to na fórech i v ostatních sousedních zemích.

Proto se chci zeptat jestli se tady najde odborník a řekne dunivé, klepavé rány od podvozku hlavně zadní náprava při pomalé jízdě dělají například:

1 tlumiče obyčejné vada z výroby - řešeno u O III a VW Golf VII
2 hydrolůžka na zadní nápravě a hlavně kde: horní rameno, spodní a nebo vlečné - řešeno ve škodě u S III
3 držáky tlumičů - horní uložení tlumičů
4 vrzání dělá na přední nápravě zadní silentblog tzv. puk

Předem děkuji. Jsem dost nasranej na chování podvozku při pomalé jízdě. :sorry:
Přílohy
imageproxy.jpg

David.david
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.12.2019 09:44

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od David.david »

Ještě přední náprava.
Přílohy
HiAAAgHQ4eA-960.jpg

Uživatelský avatar
PittyX
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 22.03.2014 16:37

Re: Podvozek Passat B8

Příspěvek od PittyX »

Taky mi passat b8 děsně vrzal, prostříkal jsem péra nahoře i dole v uložení WDéčkem a už je rok klid.
VW Golf IV Variant 1.9TDI 66kw a VW Passat B8 2.0 TDI 110 KW

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“