Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...
Odpovědět
kosmodisk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 26.05.2019 09:19

Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od kosmodisk »

Zdravím chlapi, mám passata b8 176KW 4motion. Pořizoval jsem ho po nehodě na pravou přední část. Již je opravený a všechny chyby snad vychytané až na jednu na kterou zaboha nemůžeme přijít.

Při akceleraci se auto chová tak, že poměrně výrazně zatočí doprava. Když jedu bez plynu nebo brzdím auto jede krásně rovně jak přibité. Přijde mi snad jako kdyby na to pravé přední kolo šlo málo výkonu nebo na opačné moc. Mechanické části byly měněny (byl dáván nový adaptivní tlumič, poloosa, rameno, táhlo řízení, těhlice, ložisko kola, nový disk kola, obě pneu na předních kolech nové a automobil byl na celkové geometrii).

Nemusí se provést ještě základní nastavení nějaké elektroniky po nehodě? Adaptivní tlumič, převodovka, ESP,.. ? :roll: :roll: Fakt už nevíme co zkusit. :sorry:

Díky za jakékoliv rady. :wink:
Přílohy
b8.jpeg

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2303
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od CentriFUGA »

Nedočetl jsem se zda je nový stabilizátor ?

Já bych teda hledal, když je vše vyměněno, problém v samotném řízení a nebo ještě hůř v převodovce.
To, že jste vyměnili táhlo řízení je OK, ale mohla to odnést celá ta převodka řízení...a nebo v horším případě dostala přes poloosu rána převodovka a stalo se něco v ní...bohužel někdy i drobný ťukanec s sebou může vzít poměrně dost věcí. To, že ti auto zatáčí doprava podle mě signalizuje, že na pravou stranu není přenos výkonu takový a jak levé kolo zabere víc, tak má tendenci to pravé předjet = auto zatočí doprava...

Uživatelský avatar
kubicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 189
Registrován: 07.05.2009 13:50
Bydliště: Český Těšín

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od kubicekB5 »

Nebude to nic drastického, podle mě to bude dělat zadní silentblok na rameni, má jinou tuhost jak origo. Vyměn za stejný i na druhé starně a bude to ok.

jmc
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 27.11.2018 18:24

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od jmc »

Asi bych zkusil zajet na "válcový měřák" či jak se to. Normálně na STK ne že udělat STK, ale nechat změřit, zda to auto přenáší výkon rovnoměrně, když ano, hurá - není to převodovka, když ne ku*va je to převodovka. Ještě se mi u jiného auta a hodně dávno stalo, že prasátko drhlo a po brždění se hned neotevřela brzda na 1 kole a při rozjezdu se to takto podobně chovalo.

tlada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 06.01.2012 20:21

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od tlada »

jj to bude silentblok ,nebo nejaka vule ,,na stk ti odskousi max brzdy nic jineho

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5203
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od pino.t »

jmc píše:Asi bych zkusil zajet na "válcový měřák" či jak se to. Normálně na STK ne že udělat STK, ale nechat změřit, zda to auto přenáší výkon rovnoměrně, když ano, hurá - není to převodovka, když ne ku*va je to převodovka. Ještě se mi u jiného auta a hodně dávno stalo, že prasátko drhlo a po brždění se hned neotevřela brzda na 1 kole a při rozjezdu se to takto podobně chovalo.
Ten válcový měřák slouží jen na měření brzdné síly, nedokáže měřit výkon auta. Jmenuje se to válcová zkušebna brzd. Ale šlo by tam změřit jestli obě kola brzdí stejně.
A co systém ESP?
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

Uživatelský avatar
kubisz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1472
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výrazné zatočení doprava při akceleraci

Příspěvek od kubisz »

co dynamicka brzda? tam by neslo nic zjistit?
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007
Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“