to prvni je oznacovano jako "Throttle Mod Audi" apodobne kombinace na netu. Mam to poznaceno protoze jsem to chtel vyzkouset a hledal jsem nejake reference. Takze diky za ne
Accelerator direct control
44 steering
Adaptations
Driving profile switchover
Set to Linear ///or/// set from "incremental; controlled over time" to "direct; controlled over time"
Code 19249
To je placebo efekt, kdyby ti to potají někdo nastavil, tak si toho ani nevšimneš. Taky jsem měl podobný pocit u benzínu ale po čase to odeznělo. Nastaveno to tak ale taky mám a když to hodím zpátky, tak zhoršení se nekoná.
Audi mód prý někomu vyhodil "nesmazatelnou" chybu v ABS, aspoň podle některých příspěvků na globálních fórech. Nechci strašit, ale do toho se nepouštím. Nicméně pozitivní efekt to na rozdíl od driving profile switchover prý má. Stačí si to přeložit co to znamená - přepínání jízdních profilů.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
rek bych, ze to jen "vypne" eco feature, aby se redukovaly pozadavky na "spicky" pri operacich s plynem; prej to dost pomaha i na te 110kw, ale mam to jen JPP
Prosim Vas, neviete niekto ktory coding/adaptacia nastavuje automaticke zapnutie (alebo last settings) lane assista pri starte. Mam ho stale po nastartovani vypnuty. Mam nieco bla bla Terminal 15 zapnute v adaptaciach A5ky, ale nepomaha. Zevraj by to malo byt ono.
Audi (audi throttle mod) - nastaveno u me b8 110kw, auto je zivejsi, ne ze bych se z toho zblaznil, ale jizda urcite prijemnejsi - no zpet do menit nebudu
-chybu mi to zadnou nevyhodilo, zatim ujeto 20 km
Mmch nahodou nevite, jak nakodovat trvale rozsviceni budiku? To stmivani mi trochu vadi - nelibi se mi to
A po druhe zkusim: jak vypnout vnitrni pruh zadnich svetel?
Predem dekuji
Kamarádi, i když mám Golfa 7.5 tak omluvte, že to píšu sem, ale trochu víc tu žije kódování.
Mám problém s úrovní ventilátoru při zapnutí / vypnutí zapalování. Když jsem nakódoval pomocí aplikace OBD11 „Povolit zobrazení úrovně ventilátoru v režimu AUTO“, zjistil jsem, že úroveň ventilátoru je po zapnutí / vypnutí zapalování vždy ve výchozím nastavení 0. Žádné další kódování jsem nedělal. Je velmi nepříjemné mít vždy po zapnutí zapalování nastavenou úroveň ventilátoru na 0 !!! Vždy po opětovném zapnutí zapalování jsem měl ventilátor na posledním uloženém úrovni ventilátoru před vypnutím zapalování.
Moc vás prosím nevíte někdo co s tím???
uz to takhle z OBDII hlasi vic lidi, ale porad uplne nechapu, co se tim mysli... kdyz nastavim rucne nejakou uroven vetraku, tak po vypnuti zapalovani (a znovu nastartovani) je tam vzdy "0"? neni to spis problem climatronicu, ze kdyz dam neco jinyho, nez AUTO, je tam vzdy po zapnuti "0" (cili najit spis fci zapamatovani urovne nastaveni)? ofiko by mela byt tato fce pod (u MQB): 08 - B11b6; u PQ35, kde zafungovala genialne fce z OBD11, to nedela problem a to predchozi kodovani v "08" vubec neni (tam to konci cca BYTE 6; nemusi to byt problem PQ35, ale verze climatronicu)
edit: je fakt, ze to nabehnuti do puvodni urovne vetraku trva po nastartovani klidne cca pul minuty a je to postupne, ne skokove
Proste jedu mam pusteny vetrak na nohy stupen 2. Zastavim, vypnu zapalovani. Znovu nasednu zapnu zapalovani a je tam na nohy ale vetrak se nikdy neroztoci - je proste pokazde na 0. Musim to vzdy rucne koleckem otocit. I kdyz mam nastaveno rezim AUTO tak i tak je po znovu nastartovani vetrak na 0 a muzu cekat jak dlouho chci.
Nez jsem zacal s OBD11, tak myslim ze si to vzdy stupen pamatovalo.
Chyby mi to zadne nehlasi.
zkuste zase pres OBD vypnout a odzkouset a kdyztak zapnout primo editaci B11b6; jinak u nas je pres OBD11 nejaka funkce pro ukladani nastaveni pri vypnutem klicku...
to prvni je oznacovano jako "Throttle Mod Audi" apodobne kombinace na netu. Mam to poznaceno protoze jsem to chtel vyzkouset a hledal jsem nejake reference. Takze diky za ne
Nevím jestli je to vychytávka, ale trochu to souvisí s tím předchozím - mám teda DCC a tlačítko MODE a snažím se přinutit auto aby v režimu "Individual" byla převodovka na S. Protože je to super přeložené menu nenabízí položku "převodovka" ale je tam "pohon", předpokládám že jde o totéž. Každopádně i když mám "pohon" nastavený na "sport", stejně nastartuju auto a mám tam "D". Jak prosím docílit toho co chci?
Od doby co jsem přijel z Auto Jarov kde mi updatovali Infotainment se mi vždy když vypnu motor deaktivuje Lane Assist. Musím ho vždy ručně aktivovat po startu (ostatní asistenty zůstávají). Netušíte jak na tohle?
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička