Kodování vychytávek Passat B8

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 626
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Atila »

Tak že si chtěl být vtipnej?Tvl tak to si zajdi někam na forum pro degeše,protože to po Tobě nejde přečíst.Bez diakritiky,z pravopis.chybama a ještě absolutně to nedává smysl.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET

Uživatelský avatar
commpact
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.03.2020 06:36

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od commpact »

V tom pripade, jsi tezce retardovanej, kdyz neumis cist bez diakritiky 🤣 Kdybych psal na klacicke klavesnici, ale pisu na mobilu perem a jeste k tomu jsem v praci. Jo promin, ty to vlastne neprectes. Kde mam pravopisny chyby? Ty mas fakt dost 🤣
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed

Uživatelský avatar
commpact
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.03.2020 06:36

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od commpact »

Jeste jednou pokud mas manual. Chcipne ti motor treba pri rozjezdu, ale hned zase naskoci bez startovani(rucne). Ta to funkce zustava stale aktivni, jako kdyby jsi ten SS nevypnul.
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed

Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 626
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Atila »

Hele,ta diakritika je to nejmenší,ale prostě si vyblil kýbl nesrozumitelných hoven,aniž by to bylo vtipný.Tak prosím na moje příspěvky nereaguj.Tvoje příspěvky nejsou pro mně žádným přínosem.
Díky.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET

Uživatelský avatar
master.qwerty
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 06.02.2020 19:09
Bydliště: Praha

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od master.qwerty »

Atila píše:
21.01.2021 16:18
Čau vypnul sem SS (snad) taky pomocí navýšení na 12,1V,hodnota se normálně uložila (mám origo VCDS).Chci se zeptat těch co mají vypnutý SS,svítí Vám tedy tlašítko SS,když nastartujete?Protože mně ne.
Nesviti.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 140kw DSG | 2016 | Highline
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm

Uživatelský avatar
Atila
Závodník
Závodník
Příspěvky: 626
Registrován: 15.06.2013 07:10
Bydliště: Praha-Venkov

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Atila »

O to mi šlo.
Díky
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET

Uživatelský avatar
Ergo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Ergo »

commpact píše:
21.01.2021 18:07
Jeste jednou pokud mas manual. Chcipne ti motor treba pri rozjezdu, ale hned zase naskoci bez startovani(rucne). Ta to funkce zustava stale aktivni, jako kdyby jsi ten SS nevypnul.
To máš sice pravdu, ale chcípnutí a nastartování auta vlivem např. špatného rozjezdu, atd.. nemá nic společného se S/S.

Uživatelský avatar
commpact
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.03.2020 06:36

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od commpact »

Aha. Já myslel, že je to právě stim spojené . Když vyradis, chipne, když sešlápnes spojku nastartuje (funce S/S-nebo jak to je, už jsem to zapomel 🤣) A ještě jsem si právě myslel, že když S/S úplně vyřadíš (pokud to lze) a né jen, že zvýšíš napětí, že o tuto funkci přijdeš.
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed

Uživatelský avatar
Tunator
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 17.11.2020 07:00

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Tunator »

Aktivoval jsem DLA u Full LED (zatáčecí), auto s kamerou, takže šlo jen o SW úpravu, takže přes VCDS "jen pár kliknutí". S touto úvahou jsem se do toho pustil, ale narazil jsem na nečekaný problém, který by mohl někoho překvapit. Dalo celkem dost hledání, než jsem našel řešení, tak se chci podělit, třeba se někomu bude hodit.

Samotný postup aktivace se dá najít všude možně, ale co je potřeba vědět, že auto, jakmile sáhnete do světel (softwarově), vyhodí chybu AFS. I se dočtete, že máte udělat "základní nastavení světel" a tím je zkalibrovat. Tady ovšem nastal problém. Jednotka 55 v autě není, protože 55 byla pro xenon. U Full LED je to jednotka 4B. V základním nastavení, ale chybí možnost provést "základní nastavení světel" a následně potvrdit "potvrzení základního nastavení světlometů", jako se to dělalo u LED.

V návodech i najdete, že máte nejdříve vymazat chyby z jednotky (4B nebo 55). To mi nešlo a chyba se sice vymazala, ale zase skočila znova.

V 09-centrální elektrika / základní nastavení je ono "základní nastavení světel" a "potvrzení...".

Zakl nast.jpg

Když jsem to spustil, tak vyhodilo hlášku, že nejsou splněny podmínky atd. (není vymazaná chyba). Byl jsem chvíli zaseknutý, protože jsem myslel, že znám správný způsob.

chyba.jpeg

Nakonec to bylo trochu jinak.

V jednotce 4B / základní nastavení jsou dvě volby, které řeší vymazání chyb, resp. je to obdoba nebo přímo identické se základním nastavením světel (případně mě prosím, zkušenější, opravte, pokud se pletu). Jsou to volby "Světlomet nastavování Start 1" a "Světlomet nastavování Stop 2". Postup je spustit Start 1 zmáčknutím tlačítka Start, počkat pár sekund a zmáčknout Stop. Nenechte se zmást, že to píše, že není aktivní, nebo podobnou hlášku. Po té spustit Stop 2 a bum, chyba zmizela a DLA aktivní.

Start.jpg

Výsledný stav

DLA.jpeg

Na laika to nebylo úplně jednoduché, jak nějaký blbinky, ale raketová věda to taky není. Snad to někomu pomůže do budoucna. Ještě je potřeba dodat, že by auto mělo stát na rovině, než se začnete do těch světel vrtat a zejména to platí pro potvrzení kalibrace. Na druhou stranu do světel se fyzicky nesahá, tak by se nemělo nic rozházet.

Jinak DLA dobrý, akorát mám pocit, že to levé nedělá takovou parádu jak pravé. Na dálnici třeba nesvítí do levého, když dojedu auta v pravém, přičemž v levém nikdo. Možná ale byla auta v protisměru, tak proto to tam nepošle. Rozhodně to líp funguje na okresce. Chce to fakt tmu, jinak ho rozhodí leckterá světla někde vzadu atd. Zatím jsem s tím ujel pár km...

Jaké s tím máte zkušenosti ostatní?

Mimochodem nevíte někdo, kde se snižuje rychlostní limit pro aktivaci DLA? Město jsem deaktivoval, ale limit jsem nenašel :wink:

Stana1985
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 26.12.2020 12:48

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Stana1985 »

Nazdárek prosím je tady někdo z okolí Hodonína nebo Uherského Hradiště kdo kóduje a byl by schopný dodělat třeba automatické dálkové.Mám full led ,ale nemám tam kameru.dik za info

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od tornado1 »

Dodělám v Humpolci
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
Lukkii
Profík
Profík
Příspěvky: 1021
Registrován: 18.05.2014 11:41
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Lukkii »

Rychlost snížit/zvýšit nelze.
Tunator píše:
26.01.2021 10:14
Aktivoval jsem DLA u Full LED (zatáčecí), auto s kamerou, takže šlo jen o SW úpravu, takže přes VCDS "jen pár kliknutí". S touto úvahou jsem se do toho pustil, ale narazil jsem na nečekaný problém, který by mohl někoho překvapit. Dalo celkem dost hledání, než jsem našel řešení, tak se chci podělit, třeba se někomu bude hodit.

Samotný postup aktivace se dá najít všude možně, ale co je potřeba vědět, že auto, jakmile sáhnete do světel (softwarově), vyhodí chybu AFS. I se dočtete, že máte udělat "základní nastavení světel" a tím je zkalibrovat. Tady ovšem nastal problém. Jednotka 55 v autě není, protože 55 byla pro xenon. U Full LED je to jednotka 4B. V základním nastavení, ale chybí možnost provést "základní nastavení světel" a následně potvrdit "potvrzení základního nastavení světlometů", jako se to dělalo u LED.

V návodech i najdete, že máte nejdříve vymazat chyby z jednotky (4B nebo 55). To mi nešlo a chyba se sice vymazala, ale zase skočila znova.

V 09-centrální elektrika / základní nastavení je ono "základní nastavení světel" a "potvrzení...".


Zakl nast.jpg


Když jsem to spustil, tak vyhodilo hlášku, že nejsou splněny podmínky atd. (není vymazaná chyba). Byl jsem chvíli zaseknutý, protože jsem myslel, že znám správný způsob.


chyba.jpeg


Nakonec to bylo trochu jinak.

V jednotce 4B / základní nastavení jsou dvě volby, které řeší vymazání chyb, resp. je to obdoba nebo přímo identické se základním nastavením světel (případně mě prosím, zkušenější, opravte, pokud se pletu). Jsou to volby "Světlomet nastavování Start 1" a "Světlomet nastavování Stop 2". Postup je spustit Start 1 zmáčknutím tlačítka Start, počkat pár sekund a zmáčknout Stop. Nenechte se zmást, že to píše, že není aktivní, nebo podobnou hlášku. Po té spustit Stop 2 a bum, chyba zmizela a DLA aktivní.


Start.jpg


Výsledný stav


DLA.jpeg


Na laika to nebylo úplně jednoduché, jak nějaký blbinky, ale raketová věda to taky není. Snad to někomu pomůže do budoucna. Ještě je potřeba dodat, že by auto mělo stát na rovině, než se začnete do těch světel vrtat a zejména to platí pro potvrzení kalibrace. Na druhou stranu do světel se fyzicky nesahá, tak by se nemělo nic rozházet.

Jinak DLA dobrý, akorát mám pocit, že to levé nedělá takovou parádu jak pravé. Na dálnici třeba nesvítí do levého, když dojedu auta v pravém, přičemž v levém nikdo. Možná ale byla auta v protisměru, tak proto to tam nepošle. Rozhodně to líp funguje na okresce. Chce to fakt tmu, jinak ho rozhodí leckterá světla někde vzadu atd. Zatím jsem s tím ujel pár km...

Jaké s tím máte zkušenosti ostatní?

Mimochodem nevíte někdo, kde se snižuje rychlostní limit pro aktivaci DLA? Město jsem deaktivoval, ale limit jsem nenašel :wink:
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev

Uživatelský avatar
Tunator
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 17.11.2020 07:00

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Tunator »

Dík moc za info.

Nehrál jste si někdo s nastavením času cyklovače pro stírání zadního stěrače. Koukal jsem, že tam jsou snad dvě nastavení pro intervaly závislé na rychlosti jízdy. Měla jít i vypnout závislost na rychlosti jízdy. Nějaké zkušenosti někdo, jaké časy vyhovují nejlépe? V továrním nastavení mi přijde, že to stírá moc často, ale ještě jsem si s tím nezačal hrát.

Jara67
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 05.11.2020 14:39

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od Jara67 »

Ahoj, nad tou slabší svítivostí levého světla jsem také dost dumal. I při jízdě po prázdné dálnici jsem si říkal,
že to levé světlo prostě svítí méně než to pravé. Také jsem dlouho nevěděl co je v objednávkové specifikaci a i v návodu myšleno tím, že zhruba od 100 km/h se zvýší výkon světla. Snižoval jsem rychlost a zase zvyšoval a pořád nic. Je v tom prostý fígl. Funguje to tak, že při zapnutém DLA a jízdou rychlostí až nad těch 100 km/h ťukneš do páčky od sebe a tím pádem zapneš plné dálkové. Potom přijde to zmiňované zvýšení svítivosti a celá dálnice je opravdu jako ve dne. V této poloze to pochopitelně nevykrývá a když se blíží auto musíš zase ťuknout od sebe a vrátíš to na DLA. Když se ti nechce jedeš prostě jen na DLA, ale to zvýšení svítivosti na plné dálkové je opravde citelné. Bohužel jsem se o tomto nikde v návodu nedočetl, takže to možná pomůže i někomu kdo na to ještě nepřišel :D Nevím jestli to souvisí třeba s chlazením toho celého světla, nebo řídící jednotky, protože jiný logický smysl mě to nedává.
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW

Uživatelský avatar
capo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 12.02.2008 09:47

Re: Kodování vychytávek Passat B8

Příspěvek od capo »

Jinými slovy říkáš, že při režimu DLA na auto a současně žádném autu ve výhledu kamery, tedy že DLA pouští světla naplno, to svítí méně než při provozu na dálkové mimo DLA auto režim?
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička ;)

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“