Kodování vychytávek Passat B8
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Tak že si chtěl být vtipnej?Tvl tak to si zajdi někam na forum pro degeše,protože to po Tobě nejde přečíst.Bez diakritiky,z pravopis.chybama a ještě absolutně to nedává smysl.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
- commpact
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.03.2020 06:36
Re: Kodování vychytávek Passat B8
V tom pripade, jsi tezce retardovanej, kdyz neumis cist bez diakritiky Kdybych psal na klacicke klavesnici, ale pisu na mobilu perem a jeste k tomu jsem v praci. Jo promin, ty to vlastne neprectes. Kde mam pravopisny chyby? Ty mas fakt dost
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed
- commpact
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.03.2020 06:36
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Jeste jednou pokud mas manual. Chcipne ti motor treba pri rozjezdu, ale hned zase naskoci bez startovani(rucne). Ta to funkce zustava stale aktivni, jako kdyby jsi ten SS nevypnul.
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Hele,ta diakritika je to nejmenší,ale prostě si vyblil kýbl nesrozumitelných hoven,aniž by to bylo vtipný.Tak prosím na moje příspěvky nereaguj.Tvoje příspěvky nejsou pro mně žádným přínosem.
Díky.
Díky.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
- master.qwerty
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.02.2020 19:09
- Bydliště: Praha
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Nesviti.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 140kw DSG | 2016 | Highline
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: Kodování vychytávek Passat B8
O to mi šlo.
Díky
Díky
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Kodování vychytávek Passat B8
To máš sice pravdu, ale chcípnutí a nastartování auta vlivem např. špatného rozjezdu, atd.. nemá nic společného se S/S.
- commpact
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.03.2020 06:36
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Aha. Já myslel, že je to právě stim spojené . Když vyradis, chipne, když sešlápnes spojku nastartuje (funce S/S-nebo jak to je, už jsem to zapomel ) A ještě jsem si právě myslel, že když S/S úplně vyřadíš (pokud to lze) a né jen, že zvýšíš napětí, že o tuto funkci přijdeš.
Passat B8 Variant 2.0TDI 110kw R-Line FullLed
- Tunator
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17.11.2020 07:00
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Aktivoval jsem DLA u Full LED (zatáčecí), auto s kamerou, takže šlo jen o SW úpravu, takže přes VCDS "jen pár kliknutí". S touto úvahou jsem se do toho pustil, ale narazil jsem na nečekaný problém, který by mohl někoho překvapit. Dalo celkem dost hledání, než jsem našel řešení, tak se chci podělit, třeba se někomu bude hodit.
Samotný postup aktivace se dá najít všude možně, ale co je potřeba vědět, že auto, jakmile sáhnete do světel (softwarově), vyhodí chybu AFS. I se dočtete, že máte udělat "základní nastavení světel" a tím je zkalibrovat. Tady ovšem nastal problém. Jednotka 55 v autě není, protože 55 byla pro xenon. U Full LED je to jednotka 4B. V základním nastavení, ale chybí možnost provést "základní nastavení světel" a následně potvrdit "potvrzení základního nastavení světlometů", jako se to dělalo u LED.
V návodech i najdete, že máte nejdříve vymazat chyby z jednotky (4B nebo 55). To mi nešlo a chyba se sice vymazala, ale zase skočila znova.
V 09-centrální elektrika / základní nastavení je ono "základní nastavení světel" a "potvrzení...".
Když jsem to spustil, tak vyhodilo hlášku, že nejsou splněny podmínky atd. (není vymazaná chyba). Byl jsem chvíli zaseknutý, protože jsem myslel, že znám správný způsob.
Nakonec to bylo trochu jinak.
V jednotce 4B / základní nastavení jsou dvě volby, které řeší vymazání chyb, resp. je to obdoba nebo přímo identické se základním nastavením světel (případně mě prosím, zkušenější, opravte, pokud se pletu). Jsou to volby "Světlomet nastavování Start 1" a "Světlomet nastavování Stop 2". Postup je spustit Start 1 zmáčknutím tlačítka Start, počkat pár sekund a zmáčknout Stop. Nenechte se zmást, že to píše, že není aktivní, nebo podobnou hlášku. Po té spustit Stop 2 a bum, chyba zmizela a DLA aktivní.
Výsledný stav
Na laika to nebylo úplně jednoduché, jak nějaký blbinky, ale raketová věda to taky není. Snad to někomu pomůže do budoucna. Ještě je potřeba dodat, že by auto mělo stát na rovině, než se začnete do těch světel vrtat a zejména to platí pro potvrzení kalibrace. Na druhou stranu do světel se fyzicky nesahá, tak by se nemělo nic rozházet.
Jinak DLA dobrý, akorát mám pocit, že to levé nedělá takovou parádu jak pravé. Na dálnici třeba nesvítí do levého, když dojedu auta v pravém, přičemž v levém nikdo. Možná ale byla auta v protisměru, tak proto to tam nepošle. Rozhodně to líp funguje na okresce. Chce to fakt tmu, jinak ho rozhodí leckterá světla někde vzadu atd. Zatím jsem s tím ujel pár km...
Jaké s tím máte zkušenosti ostatní?
Mimochodem nevíte někdo, kde se snižuje rychlostní limit pro aktivaci DLA? Město jsem deaktivoval, ale limit jsem nenašel
Samotný postup aktivace se dá najít všude možně, ale co je potřeba vědět, že auto, jakmile sáhnete do světel (softwarově), vyhodí chybu AFS. I se dočtete, že máte udělat "základní nastavení světel" a tím je zkalibrovat. Tady ovšem nastal problém. Jednotka 55 v autě není, protože 55 byla pro xenon. U Full LED je to jednotka 4B. V základním nastavení, ale chybí možnost provést "základní nastavení světel" a následně potvrdit "potvrzení základního nastavení světlometů", jako se to dělalo u LED.
V návodech i najdete, že máte nejdříve vymazat chyby z jednotky (4B nebo 55). To mi nešlo a chyba se sice vymazala, ale zase skočila znova.
V 09-centrální elektrika / základní nastavení je ono "základní nastavení světel" a "potvrzení...".
Když jsem to spustil, tak vyhodilo hlášku, že nejsou splněny podmínky atd. (není vymazaná chyba). Byl jsem chvíli zaseknutý, protože jsem myslel, že znám správný způsob.
Nakonec to bylo trochu jinak.
V jednotce 4B / základní nastavení jsou dvě volby, které řeší vymazání chyb, resp. je to obdoba nebo přímo identické se základním nastavením světel (případně mě prosím, zkušenější, opravte, pokud se pletu). Jsou to volby "Světlomet nastavování Start 1" a "Světlomet nastavování Stop 2". Postup je spustit Start 1 zmáčknutím tlačítka Start, počkat pár sekund a zmáčknout Stop. Nenechte se zmást, že to píše, že není aktivní, nebo podobnou hlášku. Po té spustit Stop 2 a bum, chyba zmizela a DLA aktivní.
Výsledný stav
Na laika to nebylo úplně jednoduché, jak nějaký blbinky, ale raketová věda to taky není. Snad to někomu pomůže do budoucna. Ještě je potřeba dodat, že by auto mělo stát na rovině, než se začnete do těch světel vrtat a zejména to platí pro potvrzení kalibrace. Na druhou stranu do světel se fyzicky nesahá, tak by se nemělo nic rozházet.
Jinak DLA dobrý, akorát mám pocit, že to levé nedělá takovou parádu jak pravé. Na dálnici třeba nesvítí do levého, když dojedu auta v pravém, přičemž v levém nikdo. Možná ale byla auta v protisměru, tak proto to tam nepošle. Rozhodně to líp funguje na okresce. Chce to fakt tmu, jinak ho rozhodí leckterá světla někde vzadu atd. Zatím jsem s tím ujel pár km...
Jaké s tím máte zkušenosti ostatní?
Mimochodem nevíte někdo, kde se snižuje rychlostní limit pro aktivaci DLA? Město jsem deaktivoval, ale limit jsem nenašel
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 26.12.2020 12:48
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Nazdárek prosím je tady někdo z okolí Hodonína nebo Uherského Hradiště kdo kóduje a byl by schopný dodělat třeba automatické dálkové.Mám full led ,ale nemám tam kameru.dik za info
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Dodělám v Humpolci
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Rychlost snížit/zvýšit nelze.
Tunator píše: ↑26.01.2021 10:14Aktivoval jsem DLA u Full LED (zatáčecí), auto s kamerou, takže šlo jen o SW úpravu, takže přes VCDS "jen pár kliknutí". S touto úvahou jsem se do toho pustil, ale narazil jsem na nečekaný problém, který by mohl někoho překvapit. Dalo celkem dost hledání, než jsem našel řešení, tak se chci podělit, třeba se někomu bude hodit.
Samotný postup aktivace se dá najít všude možně, ale co je potřeba vědět, že auto, jakmile sáhnete do světel (softwarově), vyhodí chybu AFS. I se dočtete, že máte udělat "základní nastavení světel" a tím je zkalibrovat. Tady ovšem nastal problém. Jednotka 55 v autě není, protože 55 byla pro xenon. U Full LED je to jednotka 4B. V základním nastavení, ale chybí možnost provést "základní nastavení světel" a následně potvrdit "potvrzení základního nastavení světlometů", jako se to dělalo u LED.
V návodech i najdete, že máte nejdříve vymazat chyby z jednotky (4B nebo 55). To mi nešlo a chyba se sice vymazala, ale zase skočila znova.
V 09-centrální elektrika / základní nastavení je ono "základní nastavení světel" a "potvrzení...".
Zakl nast.jpg
Když jsem to spustil, tak vyhodilo hlášku, že nejsou splněny podmínky atd. (není vymazaná chyba). Byl jsem chvíli zaseknutý, protože jsem myslel, že znám správný způsob.
chyba.jpeg
Nakonec to bylo trochu jinak.
V jednotce 4B / základní nastavení jsou dvě volby, které řeší vymazání chyb, resp. je to obdoba nebo přímo identické se základním nastavením světel (případně mě prosím, zkušenější, opravte, pokud se pletu). Jsou to volby "Světlomet nastavování Start 1" a "Světlomet nastavování Stop 2". Postup je spustit Start 1 zmáčknutím tlačítka Start, počkat pár sekund a zmáčknout Stop. Nenechte se zmást, že to píše, že není aktivní, nebo podobnou hlášku. Po té spustit Stop 2 a bum, chyba zmizela a DLA aktivní.
Start.jpg
Výsledný stav
DLA.jpeg
Na laika to nebylo úplně jednoduché, jak nějaký blbinky, ale raketová věda to taky není. Snad to někomu pomůže do budoucna. Ještě je potřeba dodat, že by auto mělo stát na rovině, než se začnete do těch světel vrtat a zejména to platí pro potvrzení kalibrace. Na druhou stranu do světel se fyzicky nesahá, tak by se nemělo nic rozházet.
Jinak DLA dobrý, akorát mám pocit, že to levé nedělá takovou parádu jak pravé. Na dálnici třeba nesvítí do levého, když dojedu auta v pravém, přičemž v levém nikdo. Možná ale byla auta v protisměru, tak proto to tam nepošle. Rozhodně to líp funguje na okresce. Chce to fakt tmu, jinak ho rozhodí leckterá světla někde vzadu atd. Zatím jsem s tím ujel pár km...
Jaké s tím máte zkušenosti ostatní?
Mimochodem nevíte někdo, kde se snižuje rychlostní limit pro aktivaci DLA? Město jsem deaktivoval, ale limit jsem nenašel
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- Tunator
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17.11.2020 07:00
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Dík moc za info.
Nehrál jste si někdo s nastavením času cyklovače pro stírání zadního stěrače. Koukal jsem, že tam jsou snad dvě nastavení pro intervaly závislé na rychlosti jízdy. Měla jít i vypnout závislost na rychlosti jízdy. Nějaké zkušenosti někdo, jaké časy vyhovují nejlépe? V továrním nastavení mi přijde, že to stírá moc často, ale ještě jsem si s tím nezačal hrát.
Nehrál jste si někdo s nastavením času cyklovače pro stírání zadního stěrače. Koukal jsem, že tam jsou snad dvě nastavení pro intervaly závislé na rychlosti jízdy. Měla jít i vypnout závislost na rychlosti jízdy. Nějaké zkušenosti někdo, jaké časy vyhovují nejlépe? V továrním nastavení mi přijde, že to stírá moc často, ale ještě jsem si s tím nezačal hrát.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05.11.2020 14:39
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Ahoj, nad tou slabší svítivostí levého světla jsem také dost dumal. I při jízdě po prázdné dálnici jsem si říkal,
že to levé světlo prostě svítí méně než to pravé. Také jsem dlouho nevěděl co je v objednávkové specifikaci a i v návodu myšleno tím, že zhruba od 100 km/h se zvýší výkon světla. Snižoval jsem rychlost a zase zvyšoval a pořád nic. Je v tom prostý fígl. Funguje to tak, že při zapnutém DLA a jízdou rychlostí až nad těch 100 km/h ťukneš do páčky od sebe a tím pádem zapneš plné dálkové. Potom přijde to zmiňované zvýšení svítivosti a celá dálnice je opravdu jako ve dne. V této poloze to pochopitelně nevykrývá a když se blíží auto musíš zase ťuknout od sebe a vrátíš to na DLA. Když se ti nechce jedeš prostě jen na DLA, ale to zvýšení svítivosti na plné dálkové je opravde citelné. Bohužel jsem se o tomto nikde v návodu nedočetl, takže to možná pomůže i někomu kdo na to ještě nepřišel Nevím jestli to souvisí třeba s chlazením toho celého světla, nebo řídící jednotky, protože jiný logický smysl mě to nedává.
že to levé světlo prostě svítí méně než to pravé. Také jsem dlouho nevěděl co je v objednávkové specifikaci a i v návodu myšleno tím, že zhruba od 100 km/h se zvýší výkon světla. Snižoval jsem rychlost a zase zvyšoval a pořád nic. Je v tom prostý fígl. Funguje to tak, že při zapnutém DLA a jízdou rychlostí až nad těch 100 km/h ťukneš do páčky od sebe a tím pádem zapneš plné dálkové. Potom přijde to zmiňované zvýšení svítivosti a celá dálnice je opravdu jako ve dne. V této poloze to pochopitelně nevykrývá a když se blíží auto musíš zase ťuknout od sebe a vrátíš to na DLA. Když se ti nechce jedeš prostě jen na DLA, ale to zvýšení svítivosti na plné dálkové je opravde citelné. Bohužel jsem se o tomto nikde v návodu nedočetl, takže to možná pomůže i někomu kdo na to ještě nepřišel Nevím jestli to souvisí třeba s chlazením toho celého světla, nebo řídící jednotky, protože jiný logický smysl mě to nedává.
VW Passat B8 Highline 9/2017 DSG 2.0 TSI 162 kW
- capo
- Jezdec
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12.02.2008 09:47
Re: Kodování vychytávek Passat B8
Jinými slovy říkáš, že při režimu DLA na auto a současně žádném autu ve výhledu kamery, tedy že DLA pouští světla naplno, to svítí méně než při provozu na dálkové mimo DLA auto režim?
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička