Kúpa B8 176kW

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Stěrače na ponorku
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 28.08.2019 12:53

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Stěrače na ponorku »

Master píše:
17.05.2021 20:36
K bitdi jeste jedna info, ktera nikde moc neni videt - auto (motor) je oproti 110/140kW hlucnejsi zejmena v nizsich rychlostech (ve meste a tak) Na okreskach/dalnici je to uz celkem srovnatelne. Duvod netusim, motory jsou konstrukcne velmi podobne.
Vysvětlení je asi tady :) https://www.autoforum.cz/testy-aut/prvn ... -kralem/?3

"Maximální plnicí tlak dosahuje 3,8 baru a motor je postaven tak, aby vydržel pracovní tlak až 200 barů. Takovéto motory obvykle nemívají nejlepší charakter a tlaky, se kterými se musí potýkat, způsobují velmi tvrdý chod.
První nastartování studeného motoru, pokud se o něčem takovém dá hovořit při teplotě vzduchu blížící se třicítce, nenaznačovalo, že by Volkswagen zvládl obelstít čerta a koně nevyměnil za duši. Z pod kapoty se ozvalo ostré a charakteristické klapání naftového čtyřválce, které ani jinak důkladná zvuková izolace kabiny nedokázala úplně odfiltrovat."

Jinak ty motory, přestože vycházejí ze stejnýho základu, se liší víc než si lidi myslí. Bitdi má v podstatě všechno zesílený, aby to ty tlaky vydrželo, větší mezichladič, piezo vstřiky, zesílenej blok+ojnice+kliku, silnější mazání i chlazení, dvoupístkovou HPFP a spoustu dalších změn, o kterých si můžete přečíst v PDF příloze od jeho konstruktérů. Takže mechanicky by měl být fakt odolnej, otázka je co bude časem s tím plastovým příslušenstvím. :)
Přílohy
08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf
(1.11 MiB) Staženo 47 x
Naposledy upravil(a) Stěrače na ponorku dne 19.05.2021 22:05, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od prassat »

S tím hlukem je to zajímavé. Já právě po koupi BiTdi jsem si říkal jak je to auto krásně odhlučněné, že o motoru v kabině skoro nevím. (oproti předchozímu autu. Předtím jsem 7 let jezdil Superbem II 2.0 TDI CR)
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Krtek6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 19.05.2008 10:51

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Krtek6 »

V recenzi na Bitdi říkali, že je rozdíl zda máš Alltrack nebo R-line/standard....tím, že je Alltrack vyšší, tak má horší proudění vzduchu pod podvozkem a tím je způsobená větší hlučnost v kabině :) hlavně teda na dálnici

misoR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 23.04.2015 21:53

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od misoR »

Pobavilo ma, ze "Pirelli pilot sport 4" :)

xmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 19.10.2007 20:13

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od xmen »

DCC tlumice za 50k tak to je katastrofa, to nedam:(.

Krtek6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 19.05.2008 10:51

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Krtek6 »

no já si myslím, že ty tlumiče má v té tabulce jsou hodně přestřelený... vím, že jsou dražší/drahé, ale já bych spíš tipoval kolem těch 35tis....výměna je podle mě stejná jak obyčejné s tím, že dopojíš čidlo....nebo se mýlím?

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od pasátek »

Já myslím, že to neni přestřelený. Jestli je cena podobná nebo stejná jako u 3C, cca 11000/ks + bude měnit už k tomu min. predni pruziny a zbytek, tak v originálu je na 50 a myslím, že tuto metu i překoná. Postup výměny je stejný.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
prassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severozápad

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od prassat »

Za 50 tis. to bude možná v autorizáku... Jinak bych to viděl tak něco přes 30 i s uložením.
DCC tlumič je za 5-7 tis bez DPH normálně na netu... A to jak originály, tak třeba přímo od Monroe, Bilstein nebo Koni (tam je asi 15 tis za sadu 4 ks) ... Jasný, je to bez pružin a uložení. Určitě nebudu měnit všechny 4 naráz včetně pružin, pokud to auto nebude mít alespoň 150-200 tis najeto. Jinak dát za orig tlumiče kolem 30 tis mi nepřijde drahý... To už za nový kola s pneu dám víc.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm

Krtek6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 19.05.2008 10:51

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Krtek6 »

no tady s tímto příspěvkem od kolegy prassata bych se ztotožňoval...tak nějak bych uvažoval i já... značku KONI teda neznám, nevím kvalitu, ale 15tis za 4ks je docela lákavé. To už nezní tak strašidelně..

alanko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 11.08.2020 06:15

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od alanko »

Krtek6 píše:no tady s tímto příspěvkem od kolegy prassata bych se ztotožňoval...tak nějak bych uvažoval i já... značku KONI teda neznám, nevím kvalitu, ale 15tis za 4ks je docela lákavé. To už nezní tak strašidelně..
To by som kupil len ak by som auto predaval.
Este ti ich niekto musi vymenit aj to nieco stoji.

Za 15k/500€ by som nekupil normalne a nie to este dss tlmice. Obrázek

Krtek6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 19.05.2008 10:51

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Krtek6 »

já píšu, že ty za 15tis neznám...pouze komentuju, že to zní lákavě...ale těch 5-7tis bez dph co psal prvně, to mi přijde jako reálná cena. Aj kdyby si někdo vzal 5tis za výměnu všech 4 tak to furt v celkovém součtu zní líp jak těch 50tis...to je celá má dedukce

Skycreative
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 22.03.2021 08:43

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Skycreative »

Já osobně bych to řešil tak, že místo tlumičů bych tam navařil ocelovou trubku. :taunt: Efekt by byl víceméně stejný jízdní vlastnosti to nezmění a vyjde to na pár korun. :rofl:
Tiguan 2.0 TDI 4motion 2011
Touran 2.0 TDI 2014
Golf Variant 6 2.0 TDI 2013

Passat B8 2.0 TDI 2017

https://rollercoin.com/?r=lq0yreok

Krtek6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 19.05.2008 10:51

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Krtek6 »

a máš na mysli konkrétní profil? :D stačila by lešeňářská? nebo to musí být nějaká pro teplovodní rozvody v kotelnách?

Skycreative
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 22.03.2021 08:43

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Skycreative »

Záleží jak moc tuhý chceš mít podvozek. Já bych dal lešenářskou a uvažoval bych možná o pozinkované
Tiguan 2.0 TDI 4motion 2011
Touran 2.0 TDI 2014
Golf Variant 6 2.0 TDI 2013

Passat B8 2.0 TDI 2017

https://rollercoin.com/?r=lq0yreok

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kúpa B8 176kW

Příspěvek od Master »

To, ze DCC tlumice odchazeji pri 150tis je (krome problemu s kvalitou nekdy v roce 2015) celkem internetova legenda. S B8 tolik najeto nemam, ale u B7 jsem menil predni cca u 230tis (kvuli ohnuti pri prejeti diry) a nepoznal jsem na tom rozdil. Za me je DCC podvozek u passatu jedna z nejlepsich veci (a pritom za rozumne penize) co do toho jde objednat, protoze normalni se moc nepovedl. Samozrejme, jestli nekdo potrebuje co nejnizsi servisni naklady, necht koupi fabii, ale dopredu pocitat, ze u passata s DCC pri 150tis menim tlumice nedava smysl.

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“