Optimalizace řazení DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Optimalizace řazení DSG
Ahoj.
Chtěl bych se vás zeptat někoho kdo má zkušenosti s optimalizací řazení DSG
Trápí mě podtáčení. Místy je to schopny motor točit 1100ot
Mám B8 110kW 6°DSG
Díky
Chtěl bych se vás zeptat někoho kdo má zkušenosti s optimalizací řazení DSG
Trápí mě podtáčení. Místy je to schopny motor točit 1100ot
Mám B8 110kW 6°DSG
Díky
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4766
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Optimalizace řazení DSG
Stačí trochu hledat. Zrovna před pár dny se to tu řešilo: passat-b8-motory-diesel/upravy-prevodov ... 55787.html
- Lada.s
- Jezdec
- Příspěvky: 443
- Registrován: 24.05.2011 12:38
- Bydliště: Oslavany
Re: Optimalizace řazení DSG
SGS Motorpower Třebotov nebo TDIfun Český Těšín.
Byl sem u druhého jmenovaného a maximální spokojenost
Byl sem u druhého jmenovaného a maximální spokojenost
- master.qwerty
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.02.2020 19:09
- Bydliště: Praha
Re: Optimalizace řazení DSG
jj, taky jsem byl u TDIfun a spokojenost.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 140kw DSG | 2016 | Highline
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Re: Optimalizace řazení DSG
TDIFUN je pro mě z ruky, tak asi zamířím do Prahy k Motorpower.
Vím že jsem omylem zaožil jiný vlákno. Za to se omlouvám
Jen jsem sháněl informace jak sjte spokojený akdyžtak rady.
To podtáčení na D mi dere nervy a S zase zbytečně výtáči.
Vím že jsem omylem zaožil jiný vlákno. Za to se omlouvám
Jen jsem sháněl informace jak sjte spokojený akdyžtak rady.
To podtáčení na D mi dere nervy a S zase zbytečně výtáči.
- TomB
- Pilot
- Příspěvky: 872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Optimalizace řazení DSG
DQ250 jde naladit velice pěkně, jen to chce někoho, kdo si s tím vyhraje. Není to bohužel jen o pár číslech.
Každý jizdní režim DCC (já mám E, D, S, W - Alltrack) má svojí sadu 2x 5 map (5x řazení nahoru a 5x řazení dolů).
A potom tam jsou ještě dvě dvojice map pro tempomat (D a S), s tím, že D v tempomatu se používá i v E, s omezením dynamiky a S je společné pro W.
Já jsem ve finále skončil u selfmade verze, kdy jsem to napodruhé trefil pro mě dokonale. Vybral jsem si při jakém zatížení a jakých otáčkách bude který DCC mód řadit nahoru a podřazovat. Dál k tomu potřebuješ někoho, kdo má placený přístup do databáze SW TCU a bude ti to umět přeflashovat po kabelu.
Úprava softwaru TCU (DSG) není na pár minut, pokud to má být udělané pořádně.
Každý jizdní režim DCC (já mám E, D, S, W - Alltrack) má svojí sadu 2x 5 map (5x řazení nahoru a 5x řazení dolů).
A potom tam jsou ještě dvě dvojice map pro tempomat (D a S), s tím, že D v tempomatu se používá i v E, s omezením dynamiky a S je společné pro W.
Já jsem ve finále skončil u selfmade verze, kdy jsem to napodruhé trefil pro mě dokonale. Vybral jsem si při jakém zatížení a jakých otáčkách bude který DCC mód řadit nahoru a podřazovat. Dál k tomu potřebuješ někoho, kdo má placený přístup do databáze SW TCU a bude ti to umět přeflashovat po kabelu.
Úprava softwaru TCU (DSG) není na pár minut, pokud to má být udělané pořádně.
- Tunator
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17.11.2020 07:00
Re: Optimalizace řazení DSG
Naprosto souhlas.
Jak to je u Motorpower? Změní se chování na všechny režimy?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 16.02.2020 22:37
- Bydliště: Liberec
Re: Optimalizace řazení DSG
Možná je to věcí dohody, ale mně se změnil režim D - a jsem spokojený (nevím zda to podtáčení vadilo autu, ale mně fakt lezlo na nervy...) u S jsem si minimálně žádné změny nevšiml a E nikdy nepoužil...
Passat B8 Variant, 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4, Highline
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: Optimalizace řazení DSG
Ahoj, já sem u byl v Motorpower nedávno a rozhodně sem spokojenej jako prase v žitě.
CHIP + úprava SW u DSG - mám teda 2.0 TDI..
Na S i D je to znát jako prase...
Konkrétně - D nepodtáčí a naopak opravdu mi přijde, že řadí mnohem víc lineárně...Sko nevytáčí do nesmyslu, řadí dřív, ale rozhodně s menším "kopnutím"
Celkově mi přijde jízda taková víc klidná a přitom rozhodně svižnější...No, nemám potřebudu do toho Pašíkovi hrabat, už řadí velmi podobně, jako bych řadil fofrklackem...
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni
- Tunator
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17.11.2020 07:00
Re: Optimalizace řazení DSG
Díky moc za popis. Nechám to tam taky udělat.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Re: Optimalizace řazení DSG
A tušíte kolik to koštuje? Optimalizace a popřípadě chip
- Tunator
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17.11.2020 07:00
Re: Optimalizace řazení DSG
Na webu píše 5900,- bez chipu, k čipu 5000,-
Chip 10t.
Ale jestli je to aktuální... Taky by mě zajímalo, zda je plátce DPH.
Chip 10t.
Ale jestli je to aktuální... Taky by mě zajímalo, zda je plátce DPH.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 16.02.2020 22:37
- Bydliště: Liberec
Re: Optimalizace řazení DSG
Na webu píše 5900,- bez chipu - to platí (měsíc zpět) - hotově do ruky....
Passat B8 Variant, 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4, Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 233
- Registrován: 18.02.2019 07:56
Re: Optimalizace řazení DSG
Do ruky chápu ale jestli je plátcem s odpočtem DPH
- Honza Honek
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16.09.2017 21:08
- Bydliště: Praha
Re: Optimalizace řazení DSG
Nene, ceny jsou konečné...Já platil cash na místě, ale je to o domluvě...
Já měl čip, úpravu DSG + nějaké další blbinky a měl sem to za 14.000
EDIT: víc info do sz
Naposledy upravil(a) Honza Honek dne 05.02.2021 15:03, celkem upraveno 1 x.
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P.
Passat B8 2017 - RLine - koukni
Passat B8 2017 - RLine - koukni