Optimalizace řazení DSG

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Jami123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 18.02.2019 07:56

Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Jami123 »

Ahoj.

Chtěl bych se vás zeptat někoho kdo má zkušenosti s optimalizací řazení DSG
Trápí mě podtáčení. Místy je to schopny motor točit 1100ot
Mám B8 110kW 6°DSG

Díky

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4766
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od srotty »

Stačí trochu hledat. Zrovna před pár dny se to tu řešilo: passat-b8-motory-diesel/upravy-prevodov ... 55787.html

Uživatelský avatar
Lada.s
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 443
Registrován: 24.05.2011 12:38
Bydliště: Oslavany

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Lada.s »

SGS Motorpower Třebotov nebo TDIfun Český Těšín.
Byl sem u druhého jmenovaného a maximální spokojenost

Uživatelský avatar
master.qwerty
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 06.02.2020 19:09
Bydliště: Praha

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od master.qwerty »

Lada.s píše:
15.01.2021 16:34
SGS Motorpower Třebotov nebo TDIfun Český Těšín.
Byl sem u druhého jmenovaného a maximální spokojenost
jj, taky jsem byl u TDIfun a spokojenost.
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 140kw DSG | 2016 | Highline
Chiptuning a naměřený výkon: 207,72 PS (152,7 KW), kroutící moment: 444,03 Nm

Jami123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 18.02.2019 07:56

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Jami123 »

TDIFUN je pro mě z ruky, tak asi zamířím do Prahy k Motorpower.
Vím že jsem omylem zaožil jiný vlákno. Za to se omlouvám

Jen jsem sháněl informace jak sjte spokojený akdyžtak rady.

To podtáčení na D mi dere nervy a S zase zbytečně výtáči.

Uživatelský avatar
TomB
Pilot
Pilot
Příspěvky: 872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od TomB »

DQ250 jde naladit velice pěkně, jen to chce někoho, kdo si s tím vyhraje. Není to bohužel jen o pár číslech.
Každý jizdní režim DCC (já mám E, D, S, W - Alltrack) má svojí sadu 2x 5 map (5x řazení nahoru a 5x řazení dolů).
A potom tam jsou ještě dvě dvojice map pro tempomat (D a S), s tím, že D v tempomatu se používá i v E, s omezením dynamiky a S je společné pro W.
Já jsem ve finále skončil u selfmade verze, kdy jsem to napodruhé trefil pro mě dokonale. Vybral jsem si při jakém zatížení a jakých otáčkách bude který DCC mód řadit nahoru a podřazovat. Dál k tomu potřebuješ někoho, kdo má placený přístup do databáze SW TCU a bude ti to umět přeflashovat po kabelu.
Úprava softwaru TCU (DSG) není na pár minut, pokud to má být udělané pořádně.

Uživatelský avatar
Tunator
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 17.11.2020 07:00

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Tunator »

Jami123 píše:
22.01.2021 10:23
To podtáčení na D mi dere nervy a S zase zbytečně výtáči.
Naprosto souhlas.

Jak to je u Motorpower? Změní se chování na všechny režimy?

cerpa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 16.02.2020 22:37
Bydliště: Liberec

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od cerpa »

Možná je to věcí dohody, ale mně se změnil režim D - a jsem spokojený (nevím zda to podtáčení vadilo autu, ale mně fakt lezlo na nervy...) u S jsem si minimálně žádné změny nevšiml a E nikdy nepoužil...
Passat B8 Variant, 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4, Highline

Uživatelský avatar
Honza Honek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 16.09.2017 21:08
Bydliště: Praha

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Honza Honek »

Tunator píše:
04.02.2021 11:43
Jami123 píše:
22.01.2021 10:23
To podtáčení na D mi dere nervy a S zase zbytečně výtáči.
Naprosto souhlas.

Jak to je u Motorpower? Změní se chování na všechny režimy?
Ahoj, já sem u byl v Motorpower nedávno a rozhodně sem spokojenej jako prase v žitě.
CHIP + úprava SW u DSG - mám teda 2.0 TDI..
Na S i D je to znát jako prase...

Konkrétně - D nepodtáčí a naopak opravdu mi přijde, že řadí mnohem víc lineárně...Sko nevytáčí do nesmyslu, řadí dřív, ale rozhodně s menším "kopnutím"
Celkově mi přijde jízda taková víc klidná a přitom rozhodně svižnější...No, nemám potřebudu do toho Pašíkovi hrabat, už řadí velmi podobně, jako bych řadil fofrklackem...
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P. :zzz:
Passat B8 2017 - RLine - koukni

Uživatelský avatar
Tunator
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 17.11.2020 07:00

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Tunator »

Díky moc za popis. Nechám to tam taky udělat.

Jami123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 18.02.2019 07:56

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Jami123 »

A tušíte kolik to koštuje? Optimalizace a popřípadě chip

Uživatelský avatar
Tunator
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 17.11.2020 07:00

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Tunator »

Na webu píše 5900,- bez chipu, k čipu 5000,-
Chip 10t.

Ale jestli je to aktuální... Taky by mě zajímalo, zda je plátce DPH.

cerpa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 16.02.2020 22:37
Bydliště: Liberec

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od cerpa »

Na webu píše 5900,- bez chipu - to platí (měsíc zpět) - hotově do ruky....
Passat B8 Variant, 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4, Highline

Jami123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 18.02.2019 07:56

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Jami123 »

Do ruky chápu ale jestli je plátcem s odpočtem DPH

Uživatelský avatar
Honza Honek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 16.09.2017 21:08
Bydliště: Praha

Re: Optimalizace řazení DSG

Příspěvek od Honza Honek »

Jami123 píše:
05.02.2021 13:04
Do ruky chápu ale jestli je plátcem s odpočtem DPH
Nene, ceny jsou konečné...Já platil cash na místě, ale je to o domluvě...

Já měl čip, úpravu DSG + nějaké další blbinky a měl sem to za 14.000

EDIT: víc info do sz
Naposledy upravil(a) Honza Honek dne 05.02.2021 15:03, celkem upraveno 1 x.
Passat B6 2010 // 103 kW chip 130kW - R.I.P. :zzz:
Passat B8 2017 - RLine - koukni

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“