Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od nofu »

@arala
Buď v klidu, v těch nejběžnějších rychlostech s tím vůbec jezdit nebudeš. Pokud bys to dokázal, tak si kup v klidu 110kW a ještě to na tebe bude přemotorovaný.

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od eauto1.cz »

Odrazuje Tě silný motor? Kup slabý. Na ten budeš muset šlapat a bude Ti dělat kravál furt :)
To není vada ale vlastnost, když na sedmičku jedeš i 250, tak ve 130ti to podtáčíš.
Výrobci dávají takové chování protože to snižuje emise=spotřebu.
Ono to dunění trochu souvisí i s převodovkou protože to duní okolo určitých otáček ca 2100.
Nižší nebo vyšší už neduní.
Takže podřadit nebo přidat nebo ubrat nebo si pohrát s DSG , aby neřadila příliš nízko více zde, nastavení DSG
Ale realita je taková, že 150 lítají v levém některé Felicie, 170Fabie, 190 Octavie a uhýbat mezi kamiony je náročné a ty asi těžko pojedeš mnoho hodin 130 na sedmičku to fakt nehrozí :idea:
Přílohy
20171210_151051.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
matrose
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 22.05.2012 10:06

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od matrose »

K tomu dunění.... Mam sice 110kw,Dsgkterá taky kdyz je podtocený motor duní. No ted mam auto na opravě a na tyden jsem nafasoval nový mercedes, 2.0diesel 9 stupňová prevodovka. No řeknu vám, zlatý passat co se týká podtoceneho motoru. A 9 stupnova prevodovka,řadí to proste pořád...sice komfort výborný, ale těším se zoet na passata :)
Přílohy
IMG-20180314-WA0003.jpeg

Uživatelský avatar
lukas232
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 08.09.2017 12:47

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od lukas232 »

Tak po delší době doplnění zkušeností s BiTDI - najeto 27000 - první pravidelný servis bez problému,výměna oleje + filtru klimatizace + dezinfekce = 6000 Kč. V zimě jsem měl tu čest dostatečně vyzkoušet 4motion ve Špindlu kde každý den napadlo 20cm sněhu - naprostá paráda, prostě to jede a jede a jede a nemusíte mít obavy že zapadnete, auto dobře drží stopu a vyjetí z neprohrnutého parkoviště a to ještě dokopce bylo naprosto v klidu.

Stále se nemohu nabažit motoru - ten zátah je parádní, jednou dokonce neváhal majitel BMW M3 za mnou zajet k baráku a zeptat se mě co že v tom je za motor :-). Zajímavé ale je že v nové konfiguraci VW na WEB stránkách již tento motor k Passatu nekoupíte. Škoda pro nové kupce Passatu...
Jo a spotřeba - přiložený obrázek s 5,8 je cesta z Prahy do Itálie ve 4 lidech + plný kufr, s jízdou na hranici rychlostních limitů (CR 140, Nem 160, It 140 + 200Km po okreskách 100kou). To je prostě paráda. Který benzín se srovnatelnými parametry toto dokáže?
Spotreba.jpg
PS: Nemáte někdo zkušenosti s CHIPTUNINGem tohoto motoru?
Passat B8 BiTDI

Massik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 25.08.2018 20:02

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Massik »

lukas232 píše:PS: Nemáte někdo zkušenosti s CHIPTUNINGem tohoto motoru?
Mám s tím zkušenost.
VW Tiguan Allspace HL 2.0 BiTDI 176kW/240k 4Motion

Massik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 25.08.2018 20:02

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Massik »

lukas232 píše:PS: Nemáte někdo zkušenosti s CHIPTUNINGem tohoto motoru?
Mám s tím zkušenost. Jestli chceš podrobnosti, písni mi do sz.
VW Tiguan Allspace HL 2.0 BiTDI 176kW/240k 4Motion

jokinen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 28.10.2011 22:13
Bydliště: Brno

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od jokinen »

jprichmond píše:Prosím o zkušenosti pokud někdo má a najezdil aspoň 15tis km.
Byl jsem na předváděcí jízdě a jevil se OK. Hluk i zátah OK. Vím že váhově je výš a musí být DCC aby to bylo komfortní a odhlučněné přední okna.. ty už mám v B7.
Jak spotřeba ? Vím že je to hodně závislé na konkrétní noze na plynu.
Jak spolehlivost celku ? A jak AdBlue v zimě ? nemrzne to ?

Nyní mám B7 130Kw 4M a taky je to OK. Spotřebou nemám problém dlouhodobě 6,3 a to jezdím 65% D1 a zbytek okrsky. Ročně točím 40-50tis km.
Hledám nástupce vzhledem k poměr cena/výkon/výbava zatím nejlépe vychází B8.. prodejci umějí udělat hodně dobré ceny.

Děkuji za "zkušenostní" názor
Jarek
Ahoj,
spotřeba u mě (90% město) je 8 - pořád se bavíme o DSG+BiTurbo+ 4M+klima
AdBlue je jediný co zlobí - sem tam ukazuje, že to tam není..přitom vím, že jsem dolíval..asi nějaký čidlo. Jinak bez závad, problémů...Vše funguje jak má a motor táhne krutě. Vychytávky jsou super..
jen DSG 7st je dost ucukaný..není to hladký chod ani náhodou. Toto a lehce poškrábatelné čelní sklo :-) je jediné co bych vytkl.

At slouží
VW Passat Variant B8 8/2015 4M DSG 176KW

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Santusovic »

Já bych jen podotknul že u aut s nájezdem nad 140tis hrozí vadný setrvák. Teď to řeším na svém autě a upřímně, měnit to je oříšek. To že musí DSG dolu je jasné ale bez hydraulické kozy je dost velký problém ji vyndat jelikož je zároveň s diferákem a ne nelze nechat diferák na autě a sundat jen skříň. Celému sundání brání část vystouplého bloku kde je jeden ze šroubů na převodovku. A nemluvím o tom že skříň váží přes 100kg. Jinak auto celkově je bezproblémové, ani s ADBlue sem nic neřešil, jen po cca 9000km dotankuji plnou.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

PassatB8-BiTdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.08.2019 10:13

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od PassatB8-BiTdi »

No ja mám toto auto už rok a trištvrte .
Ked som ho kupoval malo 129 000km teraz má 155 000km .

No čo sa týka spotreby . hm hm niekto z Vás si to meral aj realne?
Lebo ja iba tak a keď som porovnal real vs PC tak mi vyšiel rozdiel skoro 1,2 litra ukazovalo pC menej ako real :) tak som to vykorigoval a meriam stále real a v zime na R18 je pravda že jadzim väčšinou 14km do práce ale zato 70km/h a tempomat v kuse bez predbiehania a sem tam mesto a zahrada 40km a v zime spotreba 8,3-8,5 furt a v lete na R19 do 7,7litra menej ani boha !!
Na dialnici pri 130-140 real aktualna spotreba od 7,5-8,3 pod 7,5 neexistuje .
Tak ja neviem či mám divne auto alebo čo :) ale žere to dost i ked spotrebuz neriešim.. :) ked vidim že Bitdi 5,8 litra tak ma zalieva :)

A to jazdim na premiovu naftu a olej a všetky filtre vždy po 10 000km a Millers oils takže žiadnych 30 000km a spotreba tak ako píšem.
Podvozok no jedným slovom nič moc dost ubuchany pri priečnych nerovnostiach a to mam ešte DCC na obyc je to uplne zle.
Niekto tu písal že najlepsie vyladena DSG ?Tak ja neviem ja som to auto chcel predat kvoli tomu vyladeniu veď to podtáča ako prasa , jemne sekala sem tam pri podradovani z 3 do 2 , dynamika pri 1100ot ked sa chces v meste posunut je asi teda nič moc :)
Samozrejme Ty čo jazdia iba dialnicu neriešia DSG otačky preradenia. :pleasantry:

Po Remape DSG konečne spokojnost všetky neduhy vymizli a radi to ako by som chcel kedže to ladil podla mna.
Žiadne zvuky , auto vždy pripravene vystrelit , ziadne nezmyselne podtáčanie !!

Inak auto ok ale 60 000e by som za nove teda nedal určite !!!!!!!!!

Keby niekoho zaujimalo radenie posunute cca o 300-400ot oproti serií .
Radi cca 1800-1900ot podla terénu a zaťaženia samozrejme.

Part :1 -pod slabým plynom radenie na D.Video 1:



Part.2 radenie v D a udržanie rýchlosti pri 50-90km/h Video 2 :

Přílohy
DSG foto.JPG

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od JirkaVys »

Strašný a ještě vyhozené peníze, v režimu S to z výroby udržuje mnohem lepší otáčky a hlavně je to živé.
Na režim D je to tragédie, vše zkrátka kvůli emisím, nicméně jezdím stále na S. U prvního BiTDI najeto v režimu S cca 250tis km a setrvak původní. Na druhém zatím jen 160tis km. Nikde nic necuká při podřazení, ano prvních pár km než se ohřeje to trochu pocukava, ale po ohřátí o přeřazení ani nevím.
A čekat spotřebu do 6L při 14km jízdách za studena asi není to pravé. Běžně jezdím do 7 L při jízdě do 100km/h a dálnice při 150km/h za 8 L. Jezdím jen na R19, stejné disky jen prehazuji pneu Michelin a Dunlop, rozdíl ve spotřebě zima vs léto nepozoruji, možná 0,2 L rozdíl. Upřímně ale spotřebu nijak extra neřeším, od toho si auta nekupuji, abych honil každý litr. Jo to že mi 2.0 TSI bere cca 10 L benzínu, tak to už mě docela štve, při svižné jízdě je to ještě víc, což u TDI mohu jet v podstatě jak chci a vejdu se do 9 L pokaždé a ještě je to mnohem živější na naftu.
Tankuji jen Benzina Verva, výměna oleje v motoru i u tohoto druhého BiTDI po 30tis km, až teď budu přecházet po 15tis km.

PassatB8-BiTdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.08.2019 10:13

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od PassatB8-BiTdi »

Co je strasne a vyhodene peniaze?
Sko radi lepsie ? Hm kamo nebudem stebou suhlasit bavime sa o beznej jazde a hlavne po meste nie na dialnici.
Sko vytocis viacej napr do 4500a pustis nohu z pedalu tak to bude tocit na tej rychlosti az kym sa nepriblizis k 2300ot dovtedy tam bude drzat tu jednu rychlost a nepreradi na vyssiu ked uz mas nohu z plynu a nepotrebujes akcelerovat kdezdo v decku predbehnes auto vytoci to rychlost a pustis nohu z plynu a okamzite preradi vyssi stupen aby to nevrcalo vo vysokych otackach zbytocne .Druha vec ano aj ja som jazdil na Sku kym som si zo nedal remapnut ale stym sa v meste neda jazdit ako uz vyssie spominane plus to vytaca zvytocne vSoko do 2200-2300ot a v zime ideal na studeny motor. :)
A myslis ze toto nie je svizne vtych otackach od 1500 to vystreli bez problemu (aj to bol jeden z dovodov a aj kvoli dvojhmote a ostatnym veciam co pri seriovom d-cku dostavaju na pr**l) a ked potrebujem extrem tak dam Sko a vybavene ale jazdit s skom po meste je na palicu .A nepoznam jedineho cloveka co ma Bitdi a nenadava na to decko !!Je to otras a tak isto jazdia na Sko ale nadavaju tak isto nato ze sa stym nedobre jazdi po meste

Ako som pisal nebyt remapu to auto ide do hajzlu ak ked mas moznost sko ktore ma absolutne v meste neoslovilo a v zime na studeny motor mi bolo az do placu

Takze to je mona skusenost .Dal som to sem pre info a aby niekto aj vedel ze to ide aj inak to je vsetko

Pre mna su to najlepsie vyhodene peniaze do tohto auta .Ja jazdim vela mesto a ustavicne som sa rozculoval ked som isiel 50 bum 1100otaciek ides pridat nic klepot zvuky uplne zle idem do roboty mam 70tku bum 71 km:/ 7dmicka 1100ot .Furt som sa stym musel hrat totalne som nato nadaval a bol nestastny ztoho auta kedze ja nejazdim ako dedko s toboz nepodtacam motor

- K živosti .Tu nemozes vidiet kedze to bolo na jemny plyn bez min zataze aby som demonstroval kde to preraduje kedze pod zatazou to toci vyssie co je logicke .Po pravde ked tomu slapnem nepotrebujem sko to ozaj vynimocne .

-K spotrebe: Ja ti neriešim je mi to jedno len konštatujem a meriam si realni spotrebu nie pc ktore v mojom pripade klamalo o 1,2litra menej ako real co je dost . Samozrejme ze na 14 km i ked tempomat 70 cela cesta necakam 6l to je jasne ale chodim aj dlhe trasy a ako hovorim pri 130-140 km/h aktual spotreba od 7,8 -8,5 podla terenu samozrejme .Aj ked idem na zahradu 40km predpisovo cca 10km dialnica potom popri hradzi 35km tempomat 90 a proste mam co robit aby som tam dosiel za 6,8.Mal som predtym AUDI A6 Avant Quatro 245ps 3,0 tdi a to zralo skoro o liter menej na tych istych trasach .Ztoho len konstatujem ze to zere dost ale je ko to jedno.Kamos ma Starsiu A8 4,2Tdi 8V 313ps a ma spotrebu o 8dcl viacej jazdi podobne trasy ako ja .peace.

Inak auto pekne ma svoje nedostatky ako kazde .
No podvozok je pre mna sklamanie .Sportova jazda do zakrut no hold je to diesel je to nedotacave a to aj s 4x4 aj na R19 aj s DCC a buchanie a vrzganie naprav to je hold choroba a nedostatok vsetkych VW group tejto platformy

Sorry za preklepy pisem to cez mobil .
Pekny vecer

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od Santusovic »

PassatB8-BiTdi píše:No ja mám toto auto už rok a trištvrte .
Ked som ho kupoval malo 129 000km teraz má 155 000km .

No čo sa týka spotreby . hm hm niekto z Vás si to meral aj realne?
Lebo ja iba tak a keď som porovnal real vs PC tak mi vyšiel rozdiel skoro 1,2 litra ukazovalo pC menej ako real :) tak som to vykorigoval a meriam stále real a v zime na R18 je pravda že jadzim väčšinou 14km do práce ale zato 70km/h a tempomat v kuse bez predbiehania a sem tam mesto a zahrada 40km a v zime spotreba 8,3-8,5 furt a v lete na R19 do 7,7litra menej ani boha !!
Na dialnici pri 130-140 real aktualna spotreba od 7,5-8,3 pod 7,5 neexistuje .
Tak ja neviem či mám divne auto alebo čo :) ale žere to dost i ked spotrebuz neriešim.. :) ked vidim že Bitdi 5,8 litra tak ma zalieva :)

A to jazdim na premiovu naftu a olej a všetky filtre vždy po 10 000km a Millers oils takže žiadnych 30 000km a spotreba tak ako píšem.
Podvozok no jedným slovom nič moc dost ubuchany pri priečnych nerovnostiach a to mam ešte DCC na obyc je to uplne zle.
Niekto tu písal že najlepsie vyladena DSG ?Tak ja neviem ja som to auto chcel predat kvoli tomu vyladeniu veď to podtáča ako prasa , jemne sekala sem tam pri podradovani z 3 do 2 , dynamika pri 1100ot ked sa chces v meste posunut je asi teda nič moc :)
Samozrejme Ty čo jazdia iba dialnicu neriešia DSG otačky preradenia. :pleasantry:

Po Remape DSG konečne spokojnost všetky neduhy vymizli a radi to ako by som chcel kedže to ladil podla mna.
Žiadne zvuky , auto vždy pripravene vystrelit , ziadne nezmyselne podtáčanie !!

Inak auto ok ale 60 000e by som za nove teda nedal určite !!!!!!!!!

Keby niekoho zaujimalo radenie posunute cca o 300-400ot oproti serií .
Radi cca 1800-1900ot podla terénu a zaťaženia samozrejme.

Part :1 -pod slabým plynom radenie na D.Video 1:



Part.2 radenie v D a udržanie rýchlosti pri 50-90km/h Video 2 :

Kde si nechával dělat přemapování?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od motorpower »

Po 20.2. ti to přemapuji :D
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

PassatB8-BiTdi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.08.2019 10:13

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od PassatB8-BiTdi »

Ahoj.

Ty to máš daleko do BA asi .:)

Maťovi Dieseltechnologi (Dtech) , Všetko ladil na novo a podľa toho ako som chcel. No musel som prisť doladiť ešte drobnosti čo zistíš až pri dlhšom jazdeni.
Inak super.

Ešte časom musim za nim zbehnuť keď zisti aby ten Remap držal aj na tempomat kedže na Tempomat tam naseka aj v Sku aj v remap Decku nizke otačky to je jedine čo ešte chcem doladiť ale udajne to po ňom nikto nikdy nechcel :) No ja jazdím dost mesto a mimo metsa kde su 70tky a použivam tempomat no.

http://www.diesel-technology.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI

Příspěvek od motorpower »

Tempomat by mohl být i dobře, při něm neakceleruješ a je lepší spotřeba. Hlavně je třeba pochopit, že DSG si bude vždy tak nějak dělat co chce. Takže to co ti v jednom režimu vyhovuje, ti v jiném nemusí.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“