Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14.08.2019 10:13
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
No mne ten tempomat nevyhovuje mne by vyhovovalo nech to drži tak ako upravene Decko.
Pre vysvetlenie pri 71km h na plyn idem na 6 stke je to vidieť na tých foto čo som dal do príspevku a keď dáš tempomat tak tak tam okamžite hodi 7 micku a 1100ot kopec nekopec.
Ja jazdim dost často mesto a keď sa dá vždy tempomat.
Takému čo jazdi iba dialnice je to celé šumafuk.
Takže tak.
Jasne každému vyhovuje niečo ine.
Na spotrebu kašlem ak to ma byť na ukor hardwaru ( dvojhmota atd atd)
Preto som robil aj ten REMAP.
PS: Spotreba po Remape DSG a teda zvýšene otačky = 0,000nič
Pre vysvetlenie pri 71km h na plyn idem na 6 stke je to vidieť na tých foto čo som dal do príspevku a keď dáš tempomat tak tak tam okamžite hodi 7 micku a 1100ot kopec nekopec.
Ja jazdim dost často mesto a keď sa dá vždy tempomat.
Takému čo jazdi iba dialnice je to celé šumafuk.
Takže tak.
Jasne každému vyhovuje niečo ine.
Na spotrebu kašlem ak to ma byť na ukor hardwaru ( dvojhmota atd atd)
Preto som robil aj ten REMAP.
PS: Spotreba po Remape DSG a teda zvýšene otačky = 0,000nič
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Nějak nechápu tvé vysvětlení, že na Sko to vytoci motor ke 4500 ot a drží to Jestli po městě jezdíš s plným plynem, tak máš pneu mrtvé za sezónu ne? A nejen pneu
Na Sko se dá zcela normálně jezdit po městě, nemám s tím absolutně žádný problém. Jediné co, tak opravdu těch prvních 5km to při intenzivnějším brzdění trošku "škube". Po menším ohřátí řadí perfektně.
Ty máš po úpravě otáčky cca 1300 pro 50km/h a 5 rychlost? Vždyť to je strašně málo...
Na Sko máš při jízdě kolem 50-60 km/h otáčky cca 1800-2100 a 4 rychlost. Při 60km/h to dává teprve 5 rychlost. Nehledě na to, že na Sko to řadí a udržuje otáčky při klidné jízdě mezi cca 1500 až 2200 ot., což je úplně ideál. Při cca 2200 ot to řadí nahoru.
Jestli někomu tohle přijdou vysoké otáčky i pro studený motor tak pak už nevím proč si stěžovat na nízké otáčky, když tohle je naprosté minimum pokud to preradi nahoru a otáčky spadnou na maximálně 1500, nikoliv na 1100.
A jak už jsem psal na Dcko se jezdit nedá, tam mohu jen souhlasit, ať už ve městě, tak mezi městy. Resp jde to, ale při potřebě se trochu víc rozjet je nutné prošlapnout plyn, aby to podradilo aspoň o 2 rychlosti
Tempomat na město zase mě přijde poněkud nesmysl.
Pokud slyšíš klepot a škube ti to při nízkých otáčkách tak už ti dosluhuje setrvák.
A spotřeba PC vs reálná se u mě liší o cca 2 deci, nějakou dobu jsem to sledoval, ale pak mě to přestalo bavit, přeci jen vidět kolik člověk za ten rok projede peněz je lepší nevidět Takhle když to neřeším, tak jsem v klidu a nic neřeším.
Po tvé úpravě DSG jsou otáčky určitě lepší v režimu D, nicméně pro můj klid by to bylo stále nízko.
Jinak spotřeba mezi D a S je absolutně totožná nebo naprosto minimální rozdíl.
Na Sko se dá zcela normálně jezdit po městě, nemám s tím absolutně žádný problém. Jediné co, tak opravdu těch prvních 5km to při intenzivnějším brzdění trošku "škube". Po menším ohřátí řadí perfektně.
Ty máš po úpravě otáčky cca 1300 pro 50km/h a 5 rychlost? Vždyť to je strašně málo...
Na Sko máš při jízdě kolem 50-60 km/h otáčky cca 1800-2100 a 4 rychlost. Při 60km/h to dává teprve 5 rychlost. Nehledě na to, že na Sko to řadí a udržuje otáčky při klidné jízdě mezi cca 1500 až 2200 ot., což je úplně ideál. Při cca 2200 ot to řadí nahoru.
Jestli někomu tohle přijdou vysoké otáčky i pro studený motor tak pak už nevím proč si stěžovat na nízké otáčky, když tohle je naprosté minimum pokud to preradi nahoru a otáčky spadnou na maximálně 1500, nikoliv na 1100.
A jak už jsem psal na Dcko se jezdit nedá, tam mohu jen souhlasit, ať už ve městě, tak mezi městy. Resp jde to, ale při potřebě se trochu víc rozjet je nutné prošlapnout plyn, aby to podradilo aspoň o 2 rychlosti
Tempomat na město zase mě přijde poněkud nesmysl.
Pokud slyšíš klepot a škube ti to při nízkých otáčkách tak už ti dosluhuje setrvák.
A spotřeba PC vs reálná se u mě liší o cca 2 deci, nějakou dobu jsem to sledoval, ale pak mě to přestalo bavit, přeci jen vidět kolik člověk za ten rok projede peněz je lepší nevidět Takhle když to neřeším, tak jsem v klidu a nic neřeším.
Po tvé úpravě DSG jsou otáčky určitě lepší v režimu D, nicméně pro můj klid by to bylo stále nízko.
Jinak spotřeba mezi D a S je absolutně totožná nebo naprosto minimální rozdíl.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14.08.2019 10:13
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
No nic uzavrem tuto debatu radsej lebo vidim ze to nema zmysel.
Asi si zle cital precitaj si to este raz a pochopis to.Este raz si dam tu namahu to vysvetlit a ešte viac po lopate Ja som pisal ze ked napriklad pridas na Sku priklad ides obehnut auto niekde tak pridas podlahu vytoci motor na nejakej rychlosti do 4500oz napriklad a ked uz si auto obehol tak pustis nohu z plynu stym ze uz proste ides na zotrvacnost lebo uz si ho obehol a nepotrebujes pridavat tak vtom sku ti tu rychlost ktoru si vytocil na 4500 bude drzat az kym na tej rychlosti proste neznizis rychlost (nechas dobehnut na rychlosti bez plynu ) tak ze dosiahnes cca 2200 ota tak az dovtedy Ti tam bude drzat tu jednu rychlost a rucat z 4500ot di 2200cca kym preradi na vyssiu rychlost .Chapeme sa uz?
A neviem z coho si vydedukoval ze ja jazdim po meste plny kotol na 4500ot a zoderiem gumy za sezonu tomu fakt uz nerozumiem ale nevadi.
Ja sa radsej poručam nema zmysel sa tu dalej rozpisovat.
Pekny vecer.
Ps : Dvojhmotu mam uplne ok .Mam asi 10 komosov s Bitdi a kazdy vravi to iste .Ja nehovorim ze to bol rachot ako hrom v Decku. 6 znich uz ma remap tak isto ako ja lebo boli ztoho DSG na prašky a Ty si jediny zatial co to povazuje za vyhodne peniaze .Ok je to Tvoj nazor a nikto Ti ho neberie .Prajem všetko dobre a nech je kazdy spokojny .
Asi si zle cital precitaj si to este raz a pochopis to.Este raz si dam tu namahu to vysvetlit a ešte viac po lopate Ja som pisal ze ked napriklad pridas na Sku priklad ides obehnut auto niekde tak pridas podlahu vytoci motor na nejakej rychlosti do 4500oz napriklad a ked uz si auto obehol tak pustis nohu z plynu stym ze uz proste ides na zotrvacnost lebo uz si ho obehol a nepotrebujes pridavat tak vtom sku ti tu rychlost ktoru si vytocil na 4500 bude drzat az kym na tej rychlosti proste neznizis rychlost (nechas dobehnut na rychlosti bez plynu ) tak ze dosiahnes cca 2200 ota tak az dovtedy Ti tam bude drzat tu jednu rychlost a rucat z 4500ot di 2200cca kym preradi na vyssiu rychlost .Chapeme sa uz?
A neviem z coho si vydedukoval ze ja jazdim po meste plny kotol na 4500ot a zoderiem gumy za sezonu tomu fakt uz nerozumiem ale nevadi.
Ja sa radsej poručam nema zmysel sa tu dalej rozpisovat.
Pekny vecer.
Ps : Dvojhmotu mam uplne ok .Mam asi 10 komosov s Bitdi a kazdy vravi to iste .Ja nehovorim ze to bol rachot ako hrom v Decku. 6 znich uz ma remap tak isto ako ja lebo boli ztoho DSG na prašky a Ty si jediny zatial co to povazuje za vyhodne peniaze .Ok je to Tvoj nazor a nikto Ti ho neberie .Prajem všetko dobre a nech je kazdy spokojny .
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Jo 20 kamosov a jedna paní povídala.
Pokud na Sko dáš plný, předjedeš a ubereš plyn, tak logicky nepojedeš dalších 500 metrů při 4500 tis ot ale je to otázka chvilky, rozhodně to tam nedrží otáčky v omezovači, to nevím kde jsi viděl
Aspoň bys občas ten motor trochu protáhl, když s tím jezdíš většinou jen po městě 14 km tam a zpět.
Pokud máš vibrace a dunění v nízkých otáčkách, tak setrvák opravdu OK není, pokud už jednou za čas na to D jedu, tak mi nikde nic neduní ani při těch 1200ot. Možná to bude tím, že auta byla od novoty, takže vím že auto pod 1400 ot nejezdilo nebo zcela výjimečně a setrvák pro 250tis km stále byl původní a teď při 160tis km také vše OK.
Nerikam že tvá úprava byla k ničemu, ale pro můj klid jsou to otáčky stále nízké, protože turbo se ani nezapojí do své funkce.
Jinak všechny automaty hodně podtaci, to není jen u tohoto motoru nebo značky, nemusí to být jen DSG, je to prostě dané emisema a EU. To si můžeš všimnout i u manuálu, kde ti to radí, že máš při 1300ot dát vyšší rychlost atd., takže bohužel.
Příště si holt kup manuál, abys držel otáčky stejně pod 2tis a dusil motor nebo já nevím, co se vlastně řeší
Pokud na Sko dáš plný, předjedeš a ubereš plyn, tak logicky nepojedeš dalších 500 metrů při 4500 tis ot ale je to otázka chvilky, rozhodně to tam nedrží otáčky v omezovači, to nevím kde jsi viděl
Aspoň bys občas ten motor trochu protáhl, když s tím jezdíš většinou jen po městě 14 km tam a zpět.
Pokud máš vibrace a dunění v nízkých otáčkách, tak setrvák opravdu OK není, pokud už jednou za čas na to D jedu, tak mi nikde nic neduní ani při těch 1200ot. Možná to bude tím, že auta byla od novoty, takže vím že auto pod 1400 ot nejezdilo nebo zcela výjimečně a setrvák pro 250tis km stále byl původní a teď při 160tis km také vše OK.
Nerikam že tvá úprava byla k ničemu, ale pro můj klid jsou to otáčky stále nízké, protože turbo se ani nezapojí do své funkce.
Jinak všechny automaty hodně podtaci, to není jen u tohoto motoru nebo značky, nemusí to být jen DSG, je to prostě dané emisema a EU. To si můžeš všimnout i u manuálu, kde ti to radí, že máš při 1300ot dát vyšší rychlost atd., takže bohužel.
Příště si holt kup manuál, abys držel otáčky stejně pod 2tis a dusil motor nebo já nevím, co se vlastně řeší
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
A na co má Bi TDI dvě turba? Právě to jedno tam je na nízké otáčky. Ale očividně tu máme Bitdi specialistuJirkaVys píše: Nerikam že tvá úprava byla k ničemu, ale pro můj klid jsou to otáčky stále nízké, protože turbo se ani nezapojí do své funkce.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Ano, točí ale při nízkých otáčkách pod 1500ot o hodně méně, to je snad jasné. Stejně jako u klasického turbo motoru.
Proč specialistu, nemůžu za to že si koupíš ojeté auto z města a hned měníš setrvák atd. a někdo kdo ho má od novoty a jezdí na Sko tak mu vydrží 250tis km a ještě ho prodá s původním, včetně originál původních DCC tlumičů atd
Ale to asi řešit nemusíme že Na netu najdeš i video, kde uvidíš jak u BiTDI funguje turbo
Proč specialistu, nemůžu za to že si koupíš ojeté auto z města a hned měníš setrvák atd. a někdo kdo ho má od novoty a jezdí na Sko tak mu vydrží 250tis km a ještě ho prodá s původním, včetně originál původních DCC tlumičů atd
Ale to asi řešit nemusíme že Na netu najdeš i video, kde uvidíš jak u BiTDI funguje turbo
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Aha, tak to že sem měnil setrvák ve 150tis automaticky znamená, že auto je z města Hlavně, že víš podle toho co kdy kde měnil o auta vše O tvé zkušenosti by se rvalo spoustu servisů po ČR. Takže podle tvých zkušenosti ten kdo měnil setrvák v 60tis jezdil v centru Berlína ne? To, že ty si měl auto od novoty a vydrželo ti na něm všechno neznamená, že tak se bude chovat každé auto co vyjede z fabriky....JirkaVys píše:Ano, točí ale při nízkých otáčkách pod 1500ot o hodně méně, to je snad jasné. Stejně jako u klasického turbo motoru.
Proč specialistu, nemůžu za to že si koupíš ojeté auto z města a hned měníš setrvák atd. a někdo kdo ho má od novoty a jezdí na Sko tak mu vydrží 250tis km a ještě ho prodá s původním, včetně originál původních DCC tlumičů atd
Ale to asi řešit nemusíme že Na netu najdeš i video, kde uvidíš jak u BiTDI funguje turbo
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Mám druhé, stejná motorizace a v podstatě i výbava, jen teď nemám tažné a webasto, protože jsem to použil 2x do roka. Víc vědět nemusím, ani to že komu odejde setrvák jak ty píšeš v 60tis nebo ve 150tis, takže auto těžko jezdilo dálnice a jezdilo max. většinu času ve městě nebo mezi městy nebo s tím jezdil někdo kdo tomu dával plnej každou chvilku a při otáčkách volnoběhu. Protože ani z firemních aut neznám jediné BiTDI, které by měnilo setrvák nebo tlumiče dříve jak ve 200tis km a říkám, že to jsou auta vesměs z dálnic a jezděná většinou v D režimu. Já sám mám 60% dálnic, zbytek mezi městy a ve městě, jízda pouze na Sko, výjimečně na Dcko v zimě první 2 km jízdy za studena.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Setrvák odchází na každý čtyřkole a zvlášť na dsg, která podtáčí. U krouťáku 500Nm u bitdi dostáva pěkně počudit. Takže záleží jak se k tomu kdo chová. Ale nikdo si nekoupí biturbo aby s tím jezdil jako důchodce.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Přesně tak.
Pro důchodce na nákupy to není, to je jasné Pro takové je hodně i 110 kW verze, čímž neříkám že na běžnou klidnou jízdu to není dostačující.
Pro důchodce na nákupy to není, to je jasné Pro takové je hodně i 110 kW verze, čímž neříkám že na běžnou klidnou jízdu to není dostačující.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Hlavně se nejebejte, každý to auto vnímá jinak, každému vyhovuje něco jiného. Já sám bych do Bi-TDI nešel z důvodu absence man. převodovky. To samé závady, někdy se vysype něco i na novém autě úplně nepochopitelně, a jiné i s úpravou výkonu vydrží nesmysl. Fakt je ten, že úprava převodovky vůz velmi uživatelsky zpříjemní.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
A lze to upravit? Moc dobre to totiz neni, protoze to prave ve vesnici jede 50 tusim snad na 6ku a nejakych 1050 otacek , coz v tomto pripade v podstate znemoznuje pouzivani tempomatu. Chova se to totiz stejne jak na Dcku i Sku, takze clovek nema uniku Celkove mi prijde, ze ta prevodovka radi jakoby byla namontovana k 6ti valci, ktery je samozrejme z podstaty v nizkych otackach kultivovanejsi.motorpower píše:Tempomat by mohl být i dobře, při něm neakceleruješ a je lepší spotřeba. Hlavně je třeba pochopit, že DSG si bude vždy tak nějak dělat co chce. Takže to co ti v jednom režimu vyhovuje, ti v jiném nemusí.
Osobne bych v tom taky rad videl manual, ale takove auta uz se holt bohuzel nevyrabi...
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Tvé pocity jsou správné, převodovka řadí jak když je tam V6. Akorát, že není a v passatu ani nikdy nebude. Převodovka DSG se samozřejmě dá upravit, tak aby nedocházelo k takovým prasečinám, ale nikdy to nebude řadit jako v audině s V6. Mám člověka, který je opravdu schopen to naladit k max.spokojenosti. Podstoupil jsem tuhle peripetii na multivanu s 7q DSG a musím říct, že po úpravě softu DSG se celkové chování a jízdní komfort zlepšil a trochu se to přiblížilo k naladění u audi. Spotřeba stejná, dynamika stopro lepší, dunění, podtáčeni takrka nulové. Pokud by měl někdo zájem, rád to prokonzultuji přes SZ nebo telefonicky.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 20.03.2016 23:58
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Prosím někoho, kdo umí udělat remap DSG (u bitdi), aby dal cenu a kontakt sem (ne do sz), určitě to zajímá více lidí. Díky!
Passat B8 Variant R-line 2.0 BI-TDI
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Prosím o názor - zkušenosti s B8 Motor 176Kw 4M HI
Za 6000,- v Praze
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning